Achizitie publica - Lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila"
Detaliu pentru invitatia numarul 342607
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342607/12.02.2013
Denumire contract: Lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMUSITACod fiscal: 3952219, Adresa: COMUNA FRUMUSITA, Frumusita, Telefon: +40 236344510, Fax: +40 236343808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Frumusita, comuna Frumusita, judetul Galati, Frumusita, Romania, cod postal: 807135, telefon: +40 236344510, fax: +40 236343808, persoana de contact: Sediul Primariei comunei Frumusita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Frumusita, Sat Frumusita, comuna Frumusita, judetul Galati, Romania, cod postal: 807135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia de lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila" din cadrul "Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului" la obiectivele : Primaria Frumusita, Scoala Frumusita, Gradinita Frumusita in vederea reducerii cantitatii de poluare.Durata contractului - 6 luni.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 017, 113 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.342 lei.Valabilitate garantie participare: 60de zile de la data limita de depunere aofertelor.Valabilitate oferta: 60de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria municipiului Galati in contul RO63TREZ3065006XXX004396, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansambluFormular incadrare in categoriaIMM(unde este cazul).Data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care un ofertat depune contestatie iar Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.797, 12 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna suma prevazuta mai sus in termen de 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei.
Garantie de buna executie
Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data limita de depunere aofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3.Cazier fiscal al companiei valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formular 12B5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 12KPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Munteanu Ioan Nelu-Primar, Stoica Paraschiv-Viceprimar, Ciocan Elena-Secretar, Dragan Maricica-contabil, Consilieri: Bagu Cornelia, Ciocan Ghita Petru, Enache Dumitru, Enache Alecu, Filimon Gheorghe, Ivan Marinel, Lefterache Neculai, Mogda Viorica, Neghina Petru, Neagu Panait, Simion Gheorghe, Stoica Paraschiv, Trandafir Ionel, TabacAntonel, Vicleanu Fanica si Bernea Liliana - responsabil achizitie.6.Certificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul nr. 12D7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.12C8.Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la autoritatile statului in luna anterioara depunerii ofertelor9.Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la autoritatile statului in luna anterioara depunerii ofertelorPersoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul sauasociatul/asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Angajament ferm de sustinere financiara(daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 186 dinOUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 literele a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele insotite de documentele justificatoare aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 2.000.000 lei.Se vor prezenta Formularul nr.2 si Bilantul contabil din 2010, 2011, 2012 sau orice alt document edificator in acest sens.Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei. In cazul in care in tara de originenu se emit astfel de documente , atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestoraSe va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, indiferent de valoarea si partea implicata in proiect)., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in proiect si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul nr.12I, -Responsabil tehnic cu executia (RTE)Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Formular nr. 12IPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca ori prezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate)- de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadul acestui proiect., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Formular nr. 7Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., - Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat in ultimii 5ani cel putin: 1 contract de excutie -maxim 3 contracte, cu o valoare insumatade minim 1.017.113lei, valoare faraTVA.Se va completa Formularul nr. 12F (declaratie privind lista lucrari executate in ultimii 5 ani).Lista cu lucrarile executate va fi insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Incazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, opearatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari\confirmari\recomandari\ din partea acestuia, demonstrarea executarii lucarrilor se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic, - Expert protectia mediului: experienta specifica ( in domeniul protectiei mediului) - de cel putin 3 ani.Formular nr. 12IPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca ori prezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate)- de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadul acestui proiect., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, ?i anume: - sef de santier ? cu experienta profesionala in domeniul obiectului contractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca ori prezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate)- de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadul acestui proiect., Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari).Dovada dispuneriiin proprietate - Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile la data limita de depunere ofertelor sau o declaratie de disponibilitate privind echipamentele tehnice solicitate. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 14001, sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 9001:2000, sau echivalentIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: P financiarmaxim obtinut= 70 puncte, a) pentru pretul cel mai scazut (Pret minim) se acorda punctajul maxim de 70 puncte;b) pentru alt pret (Pret n) decat cel de la punctul a) se acorda punctajul astfel: P(financiar)n =(Pret minim/Pret n) x 70 puncte.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii, exclusiv TVA.
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mica durata de executie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de executie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mare decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de executie minim)/durata de executie(n) x punctaj maxim alocat [15].Durata maxima de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 6 luni.Durata minima de executie sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 3 luni. Ofertantul va oferta durata de executie a lucrarilor in luni.
Durata de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (duratade garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 12 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni. Durata de garantie a lucrarii va fi exprimata in luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este incarcata in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 11:26