Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila la sediul Primariei, Scoala si Gradinita din comuna Frumusita, judetul Galati"


Detaliu pentru invitatia numarul 351681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FRUMUSITA
Numar invitatie: 351681/01.08.2013
Denumire contract: Lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila la sediul Primariei, Scoala si Gradinita din comuna Frumusita, judetul Galati"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMUSITACod fiscal: 3952219, Adresa: COMUNA FRUMUSITA, Frumusita, Telefon: +40 236344510, Fax: +40 236343808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Frumusita, Sat Frumusita, judetul Galati, Frumusita, Romania, cod postal: 807135, telefon: +40 236344510, fax: +40 236343808, persoana de contact: Sediul Primariei Frumusita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Frumusita, sat Frumusita, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila la sediul Primariei, Scoala si Gradinita din comuna Frumusita, judetul Galati"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia de lucrari pentru Proiectul "Noi capacitati de producere a energiei termice prin valorificarea resurselor de energie regenerabila" din cadrul "Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului" la obiectivele: Primaria Frumusita, Scoala Frumusita, Gradinita Frumusita in vederea reducerii cantitatii de poluare.Valoarea estimata a contractului nu contine procentul pentru diverse si neprevazute, intrucat nu este prevazut in devizul general al proiectului.Durata contractului - 6 luni.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 017, 113 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.342 lei.Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Valabilitate oferta: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria municipiului Galati in contul RO63TREZ3065006XXX004396, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatiicontractante cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Formular incadrare in categoria IMM(unde este cazul)Data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care un ofertat depune contestatie, iar Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.797, 12 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna suma prevazuta mai sus in termen de 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei.
Garantie de buna executie
Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3.Cazier fiscal al companiei valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formular 12B5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 12KPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Munteanu Ioan Nelu-Primar, Stoica Paraschiv-Viceprimar, Ciocan Elena-Secretar, Dragan Maricica-contabil, Consilieri: Bagu Cornelia, Ciocan Ghita Petru, Enache Dumitru, Enache Alecu, Filimon Gheorghe, Ivan Marinel, Lefterache Neculai, Mogda Viorica, Neghina Petru, Neagu Panait, Simion Gheorghe, Stoica Paraschiv, Trandafir Ionel, TabacAntonel, Vicleanu Fanica si Bernea Liliana - responsabil achizitie.6.Certificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul nr. 12D7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.12C8.Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la autoritatile statului in luna anterioara depunerii ofertelor.9.Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la autoritatile statului in luna anterioara depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.10. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la Fondul pentru Mediu.11. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal ca nu sunt insolvabili, in stare de reorganizare juridica sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, ca nu au suspendate activitatile economice, nu se afla in situatii similare celor anterioare si ca nu sponsorizeaza activitati cu efect negativ asupra mediului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Ofertantii trebuie sa fie persoane juridice si sa aiba obiectul de activitate principal sau secundar corespunzator grupei CAEN 432 - Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii.Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul sau asociatul/asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitateaferent obiectului contractului sa fie de cel putin 2.000.000 lei.Se vorprezenta Formularul nr.2 si Bilantul contabil din 2010, 2011, 2012 sau oricealt document edificator in acest sens.Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei. In cazul in care in tara de origine nu se emit astfel de documente , atunci va fi acceptata doar odeclaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR., Angajament ferm de sustinere financiara(daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 dinOUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 literele a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele insotite de documentele justificatoare aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate deAutoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluriesentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, si anume: Sef de santier cu experienta profesionala in domeniul obiectului contractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipaofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca oriprezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate) de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadrul acestui proiect., Responsabil tehnic cu executia (RTE) Persoana respectiva trebuie sa fieatestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitatecu legislatia in vigoare (pentru domeniul IX). Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Formular nr. 12IPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipaofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca oriprezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate) de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadrul acestui proiect., Expert protectia mediului: experienta specifica ( in domeniul protectieimediului) - de cel putin 3 ani.Formular nr. 12IPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca ori prezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate) de unde sareiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadrul acestui proiect., Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a participat in cel putin unproiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., Personal specializat si instruit de furnizorul de echipamente pentru montajul acestora. Se va prezenta un inscris emis de furnizor sau o declaratie pe proprie rapundere a ofertantului.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusapentru executia contractului. Contractele de munca ori prezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate) deunde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadrul acestui proiect., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat inproiect si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul nr. 12I, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in domeniu prin executarea in ultimii 5 ani a cel putin: 1 contract de excutie - maxim 3 contracte, cu o valoare insumata de minim 1.017.113 lei, valoare fara TVA.Se va completa Formularul nr. 12F (declaratie privind lista lucrari executatein ultimii 5 ani).Lista cu lucrarile executate va fi insotita de certificari din care sa reiasabeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si dacalucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, opearatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari \confirmari\recomandari\ din partea acestuia, demonstrarea executarii lucarrilor se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere aoperatorului economic., Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari).Dovada dispunerii in proprietate - Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentrulucrare. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasingvor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile la data limita dedepunere ofertelor sau o declaratie de disponibilitate privind echipamenteletehnice solicitate., Angajament ferm de sustinere tehnica si profesionala (unde este cazul)Persoana care acorda sustinerea tehnica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 literele a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele insotite de documentele justificatoare aferente sustinerii acordate., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Formular nr. 7Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul dea depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare., Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pecare acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastereale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora.Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6 (declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora, indiferent de valoarea si partea implicata in proiect). Subcontractantul nu trebuie sa sa afle in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta declaratia privind conflictul de interese. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului demanagement al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primicertificarea., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului demanagement al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO14001 sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primicertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Durata de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este incarcata in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer