Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pentru punerea provizorie in circulatie a Drumului Forestier Calamitat Farasesti - DSTimis


Detaliu pentru invitatia numarul 338140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 338140/24.10.2012
Denumire contract: Lucrari pentru punerea provizorie in circulatie a Drumului Forestier Calamitat Farasesti - DSTimis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru punerea provizorie in circulatie a Drumului Forestier Calamitat Farasesti - DSTimis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru punerea provizorie in circulatie a Drumului Forestier Calamitat Farasesti
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.500, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire a garan?iei de participare: Garan?ia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garan?iei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garan?iei intr-unul din conturile Directiei Silvice Timis (R1590120, J40/450/1991): cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara; cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara, urmand ca dovada constituirii garan?iei de participare (OP, etc) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garan?ie de participare? impreuna cu documentele de calificare ?i oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:2.989, 35 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie: Garan?ia de buna execu?ie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin 1-3 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participan?i la procedura in calitate de ofertan?i ?i ofertan?i asocia?i au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: -certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situa?iile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu func?ie de decizie in cadrul Directiei Silvice Timis: Nicusor Titu, Ioan Oprea, Aurel Munteanu, Marian Dragu, Valer Bercia, Eugen Garjoaba, Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei de catre ofertant, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau-societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 448.402, 00 leiSe va lua in calcul proportional in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 209.254, 00 lei.Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari partiale potrivit cerin?ei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...)., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiUtilaje: macara, pneuri, brat zabrele, pompa hidraulica de beton, excavator pe senile, autogreder, buldozer pe senile, betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic, vibrator universal cu motor termic, compactor autopropulsat cu rulouri, compactor static autopropulsat cu rulouri, autocisterna cu disp.de strop., macara pe pneuri, automacaraDocumente obligatorii: i. Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.ii. Se va prezenta certificatul de autorizare pentru laborator de grad mimim III propriu., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiDocumente obligatorii: i.Se va prezenta CV-ul /declara?ia persoanelor care sunt responsabile CQ., Cerinta nr. 4Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiDocumente obligatorii: i. Se va prezenta completat formularul Declara?ie privind personalul implicat in derularea contraculuiii. Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santieriii. CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractuluiiv. Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane)v. Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data depunerii ofertei de catre ofertant ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului ethnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de paricipare, Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDocumente obligatorii: Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorCerinta obligatorie: i) Se va completa formularul (se depune doar daca exista subcontractant): Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.ii) Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006iii) In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul nu se depune., In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractuluiCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer