Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pentru realizare racord energie electrica suplimentara si sarcina consummator


Detaliu pentru invitatia numarul 337958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 337958/22.10.2012
Denumire contract: Lucrari pentru realizare racord energie electrica suplimentara si sarcina consummator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter, piatra neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter, piatra neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru realizare racord energie electrica suplimentara si sarcina consummator
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu energie electrica Centru Scolar de Educatie Incluziva Tg. Neamt
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 129.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Cuantumul garantiei de participare care va fi depusa de Ofertant este de 4.100lei. Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006, si anume prin: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire Autoritatea contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse si prevederile art. 278^1, lit.c, din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a, b si c din HG 925/2005 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului, inclusiv perioada de notificare a defectelor. Modul de constituire a Garantiei de buna executie: Ofertantul castigator poate opta intre urmatoarele moduri de constituire a Garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG 1045/2011. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul astfel deschis va fi de minimum 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. - printr-un instrument de garantare in favoarea Autoritatii Contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in luna anterioara depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent), in luna anterioara depunerii ofertelor.b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local.Declararea calitatii de participant la procedura Certificarea participarii la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Presedinte Culita Tarata, Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Gabriel Cristian Farcas si Mihai Farcasanu Vicepresedinti, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Popescu Mihail-SEF BIROU ACHIZITII, Luiza Cretu-jurist BIROU ACHIZITII, Anca Afloarei-manager proiect, Elena Ilie-responsabil proiect, Bogdana Butuc-responsabil financiar, Vasilica Stanciu-responsabil tehnic, Diana Iancu-responsabil achizitii, Cerasela Lucas-responsabil publicitate, Andoni Neculai; Andronache Florin; Arcan Emilia;Arnautu Decebal; Arsene Ionel; Bourceanu Adrian; Constantin Dan-Vasile; Dumitrascu Dionisie; Iacoban Constantin; Ignat Andrei; Jora Aurelian; Manoliu Dan; Murariu Vasile; Onu Bogdan; Paval Gabriel-Dan; PintilieMircea; Ploscaru Vasile-Stefanut; Pruteanu Vasile; Puscasu Neculai; Sandu Contantin; Simion Nadina; Spiridonescu Ioan; Stafie Constantin-Claudiu; Stan Viorel; Serban Ciprian-Constantin; Serban Iulia; Tapalaga Constantin-Cristian; Ursarescu Dorinel; Vasiliu-Moise Daniel; Vasiloiu Gheorghe; Visan Gabriel-Lucian, consilieri judeteni.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Pentru persoane juridice/fizice romane - Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) structura actionariatului, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, (ix) domenii de activitate secundare si ca (x) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului- ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine Pentru persoane juridice/fizice straine - 1. Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.?Certificate emise de organisme acreditate ?ANRE de tip C 1A si C2A
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a Ofertantului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani. Declaratie privind cifra de afaceri2. Documente justificative: copii dupa bilanturile contabile din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, sau pe perioada de functionare daca aceasta este mai mica de trei ani, vizate si inregistrate de organele sau alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestatorul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.?Prestatorul va prezenta o declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Conducator tehnic - autorizat gradul IIIB (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu practica in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;Responsabil de lucrari, autorizat gradul IIIB (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu practica in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;Responsabil cu managementul calitatii -.Personal de executie: sef echipa, grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu practica in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;electricieni calificati, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu practica in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;electrician calificat, specializat PRAM, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 146/2006 si IP-SSM 02 DEE);lacatus mecanic calificat., Responsabil cu securitatea si sanatatea muncii, S.U. si protectia mediului: , grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE).Capabilitate tehnica-organizatoricaSpatiitehnologice/netehnologice (in proprietate/inchiriate/comodat): atelier//magazie pentru unelte, scule, dispozitive si DMM-uri;depozite pentru materiale, utilaje certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
10
Descriere: Durata de executieOfertele cu durata de executie mai mica de 45 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 60 de zile se descalifica.
Termenul de garantie
10
Descriere: Termenul de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer