Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITIE LIFT EXTERIOR LA SECTIA TERAPIE INTENSIVA


Detaliu pentru invitatia numarul 324323
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Numar invitatie: 324323/20.04.2012
Denumire contract: LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITIELIFT EXTERIOR LA SECTIA TERAPIE INTENSIVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASICod fiscal: 4541521, Adresa: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Telefon: 0232267719, Fax: 0232264252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700116, telefon: +40 232267719, fax: +40 232264252, persoana de contact: COVIT ALEXANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI, STRADA OCTAV BOTEZ NR. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITIELIFT EXTERIOR LA SECTIA TERAPIE INTENSIVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBICTIVULUI DE INVESTITIE LIFT EXTERIOR LA SECTIA TERAPIE INTENSIVA (PRINN EXTINDERE PAVILION 2) LA SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2.000 lei. Conform art. 278-1 din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorlui din garantia de participare in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.In conformitate cu art. 85 lit b) din HG 925/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate o ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate o ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 6% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta cazierul fiscal in original/copie legalizata.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiPresedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat aceasta cerinta.Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69-1( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F4 si Anexa Formularlui 4 din documentatia de atribuire;Nume si Prenume - Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Dorobat Carmen - ManagerDr. Manciuc Carmen -Director MedicalEc. Nastase Cristina - Director Financiar-ContabilJr. Manolache Virgil - Sef Serviciu AdministrativAv. Nastase Constantin - Cabinet Individual ?Nastase Constantin?Ec. Covit Alexandra - Economist Achzitii PubliceEc. Prigoreanu Mihaela - Economist Achzitii PubliceEc. Holostencu Daniela - Economist Achzitii PubliceIng. Ungureanu Gabriela - Departament TehnicConform art. 691 din OUG 34/2006 modificat de art. 1 punctul 13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Cerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr.1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii, trebuie sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat instalatii de ridicat (ascensoare persoane si/sau marfa): ? 4329 Alte lucrari de instalatii pentru constructii? 4399 Alte lucrari speciale de constructii n.c.a.Aceste obiecte de activitate autorizate trebuie prezentate de fiecare ofertant pentru partea din contract pe care o realizeaza pentru societatile care participa in asociere in cadrul unei oferte comune.* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mais sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Copii lizibile ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006Copiile bilanturile contabile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina cu mentiunea « conform cu orginalul »., Cerinta nr.2. Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani -formular 5 din documentatia de atribuire cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante., Cerinta nr.3.Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul).In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asoce in ansamblu.Toti asoc tb sa se incadreze in mod individ in categ IMM.Capacit ec si financ a ofertant poate fi sustinuta, pt indeplinirea contract, si de o alta pers indiferent de natura rel juridice existente intre ofertant si pers respectiva. In cazul in care ofertantul isi demostreaza sit ec si financ invocand si sustinerea acordata in conf cu cele precedente, de catre o alta pers, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin semnarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, fata de autorit contract, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului res financ invocate.Pers ce asigura sust financ nu tb sa se afle in sit care det excluderea din proced de atrib, conf art.180 si181 lit a), c1) si d) din O.U.G.34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, conform Formular F8;Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari similare ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 150.000 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.(se vor prezenta: copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si proces verbal de punere in functiune.), Cerinta nr.2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea coirespunzatoare a contractului de lucrari -Formular F9 din documentatia de atribuire, Cerinta nr.3.Decl privind efectivul mediu anual a pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conf.art.188 alin.3 lit.d)din OUG34/2006-Ofertant tb sa prezinte inf referit la modul de organiz si pers: a) Efectiv medii anuale ale pers angajat si pers de conduc din cadrul organiz ofertant in ultimii 3 ani si acele res propuse a fi angajate in cadrul contr de lucrari;b)Lista pers respons ?cheie? care va fi angajat in cadrul contr, descrie pe scurt pregatirea profes si experienta.Se solicita: 1 sef santier;1 inginer-speciali Instalatii min 5 ani exper;2 sudori autorizati;RTE atestat Minist Dezv Reg si Turism-copii ale atest, legitim valab la data deschid ofertelor, cartilor de munca sau contr/se accepta si angajament de particip conf art.188 alin.3 lit.b);Responsabil CQ in dom instalatii-decizia de numire, copii ale diplomelor valab la data licitatiei, cartilor de munca sau contr/se accepta si angajament de particip;1 responsabil RSVT pt instal de ridicat autorizat ISCIR, Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform formular F12, Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular F13 din documentatia de atribuire, Cerinta nr. 6.Autorizatie de functionare a liftului emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR)Obtinerea autorizatiei de functionare a liftului emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR) cade in sarcina furnizorului. Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente careatestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii- ISO 9001/2008 sau alte standarde echivalente, cerinta nr.2. Certificate emise de organisme independentecareatestarespectareastandardelorde protectieamediului-ISO14001/2005 sau alte standarde echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn=(pret minim/pret oferta)x70. Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate exclusiv TVA.
Durata de executie
15
Descriere: Pentru factorul de evaluare Durata de executie a lucrarilor (luni) punctajul se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda 15 puncte; b) pentru celelalte durate de executie propuse de ofertanti se aplica formula de calcul: P durata de executie curenta = (durata de executie cea mai mica/durata de executie curenta) x 15 puncte Nota: durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) = 3 luni; Durata d executie minima realista (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) = 2 luni.
Durata de garantie a liftului
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de garantie a liftului (ani) se acorda astfel: a)pentru durata de garantie cea mai mare se acorda 15 puncte; b) pentru celelalte durate de garantie punctajul se calculeaza dupa urmatorul algoritm: Dg = (durata de garantie curenta/durata de garantie maxima) x 15 Nota: durata de garantie maxima acceptata (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) = 10 ani; Duratade garantie minima realista (sub care oferta va fi declarata neconforma) = 5 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer