Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI PREGATITOARE-REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE(DECOPERTARE) PE DJ 117,TRONSONUL ZEMES-BOLATAU, KM37+162 - KM43+050, COM. ZEMES, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 326725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)
Numar invitatie: 326725/15.05.2012
Denumire contract: LUCRARI PREGATITOARE-REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE(DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES-BOLATAU, KM37+162 - KM43+050, COM. ZEMES, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)Cod fiscal: 4277935, Adresa: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Telefon: 0234 383037, Fax: 0234 383037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Romania, cod postal: 607690, telefon: +40 234383037, fax: +40 234383037, persoana de contact: IOAN SELARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Romania, cod postal: 607690, telefon: +40 234383037, fax: +40 234383037
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI PREGATITOARE-REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE(DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES-BOLATAU, KM37+162 - KM43+050, COM. ZEMES, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI PREGATITOARE-REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE(DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES-BOLATAU, KM37+162 - KM43+050, COM. ZEMES, JUDETUL BACAU
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11000 LEI. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE DE LA DATA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE TREBUIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA STABILITA PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR.1. Garantia de participare se constituieprin virament bancar (COMUNA ZEMES, COD FISCAL 4277935, TREZORERIA MOINESTI RO15TREZ0635006XXX000053) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA. GARANTIA DE BUNAEXECUTIE SE VA CONSTITUI CONF. ART. 90 DIN HG 925/2006. RESTITUIREA GARANTIEI SE VA FACE CONF. HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare c)Declaratii privind calitatea de participant la procedura d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinuluiA.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul).Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante in ceea ce priveste procedura: DORNEANU DRAGOS, HARLEA ANCA, VINGHIAC CRISTINA, SALARU SORIN, TUDOREANU ADRIAN. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pt. dovedirea eligibilitatii. Pt. ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conf. cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.12.2010. Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medieglobala pe ultimii 3 ani care sa fie de min. 560 000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BancaNationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu princip. lucrari similare exec. in ultimii 5 ani.Prezent. fiselor de experienta similara, pentru contractele al caror obiect a fost exec, lucrari de modernizare si/sau reabilitare drumuri si/sau poduri. Se vor prezenta max. 3 contracte similare, exec. in ultimii 5 ani, avand ca obiect exec. de lucrari de reab. si modern. a drumurilor si/sau podurilor, a caror val. cumulata sa fie cel putin = cu 560 000 lei.Decl. priv. efect. medii anuale ale pers. angajat si ale pers. de conducere, in ultimii 3 ani.Pers. min. necesar: 1 resp. tehnic cu executia; 1 resp. cu calitatea. Decl. priv. utilajele, instalatiile si echip. tehnice de care dispune op. ec. Util.necesare: freza de asfalt, autocamion insotire freza, autobasculanta, autovehicul special pentru reparatii si intretinere drumuri, cu caroseria LEA 5, 5tone, placa vibratoare, incarcator cu cupa frontala, compactor cu pneuri, autoraspanditor de liant cu pompa dozatoare, perii mecanice. Inf. priv. subcontractantii. ISO 9001 sau echivalentISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda 70 puncte;Pentru alt pret se acorda punctaj astfel: Punctajul ofertei ?X? = (Pretul minim / Pretul ofertei ?X?) x 70
TERMEN DE GARANTIE
15
Descriere: Pentru cel mai mare termen de garantie se acorda 15 de puncte;Pentru celelalte se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta ?X? = (Termen de garantie oferta X / Termen de garantie maxim )x 15; Termen de garantie: Exprimat in ani.Termen minim 3 ani. Termen maxim 5 ani.
TERMEN DE EXECUTIE
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executie se acorda 15 puncte;Pentru celelalte se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta ?X? = (Termen de executie minim / Termen de executie ofera ?X? )x 15; Termen de executie: Exprimat in luni. Termen maxim 6 luni. Termen minim 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE A FOST PUBLICATA CA ATASAMENT LA INVITATIA DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer