Achizitie publica - LUCRARI PREGATITOARE REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE (DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES ? BOLATAU, KM 37+162 ? 43+050, JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 333088
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333088/03.08.2012
Denumire contract: LUCRARI PREGATITOARE REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE (DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES ? BOLATAU, KM 37+162 ? 43+050, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)Cod fiscal: 4277935, Adresa: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Telefon: 0234 383037, Fax: 0234 383037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Romania, cod postal: 607690, telefon: +40 0234383037, fax: +40 0234383037, persoana de contact: AGAVRILOAE LAURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Romania, cod postal: 607690, telefon: +40 0234383037, fax: +40 0234383037
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI PREGATITOARE REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE (DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES ? BOLATAU, KM 37+162 ? 43+050, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI PREGATITOARE REPARATII STRAT SUPORT SI EXECUTIE BANDA DE INCADRARE (DECOPERTARE) PE DJ 117, TRONSONUL ZEMES ? BOLATAU, KM 37+162 ? 43+050, JUDETUL BACAU
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 861, 590 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
37000 LEI. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE DE LA DATA LIMITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE TREBUIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA STABILITA PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR.1. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (COMUNA ZEMES, COD FISCAL 4277935, TREZORERIA MOINESTI RO15TREZ0635006XXX000053) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Situatia retinerilor va fi in conformitate cu conditiile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA. GARANTIA DE BUNAEXECUTIE SE VA CONSTITUI CONF. ART. 90 DIN HG 925/2006. RESTITUIREA GARANTIEI SE VA FACE CONF. HG 925/2006.Garantiade buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratii privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din partea autoritatii contractante in ceea ce priveste procedura: Dudau Costel, Agavriloae Laura, Harlea Anca, Vinghiac Cristina, Corcaci Liliana, Tudoreanu Adrian.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatiiPentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezente in original sau copie conf cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romanaCertificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sau poduri).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.12.2010.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 1 800 000 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu princ. lucrari similare exec. in ultimii 5 ani.Prezentarea fiselor de exp. sim., pt contractele al caror obiect a fost exec. lucr. de modern.si/sau reabil. drumuri si/sau poduri.Se vor prezenta maxim 3 contr. simil., exec.in ultimii 5 ani, avand caobiect exec.de lucr.de reabil.si modern.drum.si/sau pod., a caror val cumulata sa fie cel putin egala cu 1800000lei.Inform.gen.priv angajatii, angajament ofertant priv. resurs. umane.Pers.min.: 1manager general proiect-studii sup.constr., 1resp.tehn.exec.-atestare RTE constr.drumuri, 1resp.cu calit-CQ drumuri. Decl.priv.utilaj.instal.si echip.tehnice de care disp. operatorul.Util.minime: freza de asfalt, autocam. insotire freza, incarcator cu cupa front., compact cu pneuri(7-9 role), autoraspanditor de liant cu pompa dozatoare, autobasc. cu bena-basculare pe spate/lateral, vibrofinisor, autocamion cu bena metalica, repartizor mecanic. Laborat: autoriz/acredit lab. cu care va efect. incerc si punerea in opera a mixt.asfalt.BA8si tratament bitum. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda 70 puncte;Pentru alt pret se acorda punctaj astfel: Punctajul ofertei "X"= (Pretul minim / pretul ofertei "X")x70
Termen de garantie
15
Descriere: Pentru cel mai mare termen de garantie se acorda 15puncte;Pentru celelalte se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta "X"= (Termen de garantie oferta "X" / Termen de garantie maxim)x15. Termen minim 3 ani. Termen maxim 5 ani
Termen de executie
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executie se acorda 15 puncte;Pentru celelalte se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta "X"= (Termen de executie minim / Termen de executie oferta "X")x15. Termen maxim 11 luni. Termen minim 6 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE A FOST PUBLICATA CA ATASAMENT LA INVITATIA DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 15:31