Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari privind impietruire drumuri existente, comuna Munteni Buzau,judetul Ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 333443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MUNTENI BUZAU
Numar invitatie: 333443/08.08.2012
Denumire contract: lucrari privind impietruire drumuri existente, comuna Munteni Buzau, judetul Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MUNTENI BUZAUCod fiscal: 4231873, Adresa: SLOBOZIA, Munteni-Buzau, Telefon: 0729013993, Fax: 0243260751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SLOBOZIA, Munteni-Buzau, Romania, cod postal: 92092, telefon: +40 723274653, fax: +40 243260751, persoana de contact: vali dogaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte a primariei Munteni Buzau , judetul Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari privind impietruire drumuri existente, comuna Munteni Buzau, judetul Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor face lucrari de impietruire , scarificare, nivelare si compactare a strazilor din comuna MUnteni Buzau, judetul Ialomita
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 5411 lei.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 1% din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: e) instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauf) ordin de plata in contul RO18TREZ3915006XXX003913 deschis la Trezoreria Slobozia, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr.1. - Declaratie de eligibilitate;
- Formularul nr.3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv de catre tertul sustinator (in cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere) doar pentru lit. a), c1) si d) ale aceluiasi articol;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Formularul nr. 2. - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formular nr.4- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv de catre tertul sustinator (in cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere).Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire cat si persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza, sunt: primar Stan Florin, viceprimar Dumitru Viorel, secretar Popa Gheorghe, contabil Stoica Ion, serviciul achizitii -Dogaru Virginia , Consilieri locali-Tomescu Nicolae, Bejgu Nicolae, Agapri Mihai, Popa Dumitru, Soare Gheorghe , Dobre Maria, Paraschiv Ionel Cristinel, Stan Toader, Dumitru Gheorghe , Dobre Dumitru, Nicolae Gheorghe, Damian StelianNota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NotaIn caz de asociere documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat, sub sanctiunea excluderii de la procedura.Autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: 1.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.2.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3.Autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele care dovedesc forma de inregistrare ca operator economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 100.000 lei.Se vor prezenta: -Formularul nr.5 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente), in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei, pentru anul 2009:1 EUR = 4, 2373 lei, 1 USD = 3, 0493 lei., Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract de lucrari, executat si dus la bun sfarsit al carui obiect este similar cu obiectul contractului, cu o valoarede cel putin 270560 lei, fara T.V.A. respectiv lucrari de constructie sau reabilitare sau modernizare drumuri.Mod de indeplinire cerinta nr.1Se vor prezenta: ? Formularul nr. 6 - Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;? Contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din contract/contracte prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos) in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;?, ? Cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru dovedireaexperientei similare, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.? Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: a) Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului., b) Valoarea invocata pentru contractul/contractele prezentat/e in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fievaloarea efectiv realizata in cadrul contractului/contractelor respectiv/respective. In acest sens, ofertantii vor prezenta contractele privind experienta similaraimpreuna cu dovezi ale valorii executatec) In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta documente cum ar fi: paginile din contract care contin referintele privind partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor si/sau alte documente echivalente care contin aceste informatii., d) Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele in cauza, respectiv cursul : pentru anul 2011 :1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei, pentru anul 2009:1 EUR = 4, 2373 lei, 1 USD = 3, 0493 lei, pentru anul 2008:1EUR =3, 6827 lei, 1USD=2, 5188lei, pentru anul 2007:1EUR =3, 3373 lei, 1USD = 2, 4383 lei, e) Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: ? modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;, ? daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarilor, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre execuatnt.f. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va completa Formularul nr. 7 impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte cele declarate.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi executia lucrarilor, functie de graficul de executie propus., Nota: In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, impreuna cu dovada posesiei echipamentelor in discutie, incheiate cel putin pentru perioada previzionata pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului supus prezentei proceduri de atribuire, in copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ? responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri? inspector protectia muncii si responabil PSI, ? sef santier, Se vor prezenta: ? Formularul nr 8 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.? diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala) in copie legalizata sau copie conform cu originalul;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie legalizata sau copie conform cu originalul.? CV-urile expertilor semnate de titular, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. .Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii in domeniul drumuri sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Prezentarea certificatului privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii in domeniul drumuri sau certificate echivalente, in copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 14001 pentru activitati de constructii in domeniul drumuri sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Prezentarea certificatului privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 14001 pentru activitati de constructii in domeniul drumuri sau certificate echivalente in copie legalizata sau copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer