Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Observator Astronomic VASILE URSEANU"


Detaliu pentru invitatia numarul 343142
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 343142/26.02.2013
Denumire contract: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Observator Astronomic VASILE URSEANU"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, ET. 10, SECTOR 6, BUCURESTI, DIRECTIA GENERALA ACHZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Observator Astronomic VASILE URSEANU"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un contract Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Observator Astronomic VASILE URSEANU"
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 503, 490.2 - 7, 623, 892.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.orientativ Formularul 13 in cazul scrisorii de garantie bancara, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere : RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 100.000 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMMuri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie pe propria raspundere, Formularul 1, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare* Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane juridice, se va prezenta atat cazierul fiscal al administratorului societatii cat si cel al persoanei juridice. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.*Certificat de cazier judiciar pentru administrator/firma, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.* Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 2, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.*Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.*Certificat de participare cu oferta independenta Formular 4. In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.* Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 5, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiBogdan Hreapca- Director general ? Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiMircea Octavian Constantinescu - Director General Directia Generala EconomicaEc. Daniela Mincu - Director General Directia Generala AchizitiiAdrian Iordache - Director ? Directia JuridicIrina Bologa ? Manager Proiect ? Sef Serviciu Directia Cultura Invatamant TurismBogdan Sosoaca ? Director Executiv Directia InvestitiiCorina Popa Balan - Director Executiv Adj. Directia InvestitiiCatalin Diaconu - Expert Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiIon Florea ? Director Executiv Directia Financiar ContabilitateCristina Nisipeanu ? referent Directia Proceduri AchizitieAurelia Radu - Sef serviciu Directia InvestitiiSima Nicoleta - Sef serviciu Directia JuridicRusela Gruia - Expert Directia Managementul Proiectelor cu Finantari ExterneAlexandrescu Oana Raluca - Consilier Serviciul CulturaConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.*Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta: *Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata;*Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.2. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: *Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: * documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor. Declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in cuantum de minim 867.132 Lei , pentru o perioada de 4 luni. Observatie: Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Media cifrei de afaceri sa fie egala sau mai mare cu 12.000.000 lei. Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor pe cel mult ultimii 3 ani, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, insotitde raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., Informatii privind tert sustinator economic si financiar. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186, din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa privind experienta similara Ofertantul (operatorul economic sau membri asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a minim 1 contract care sa confirme executarea de lucrari similare (restaurare, consolidare imobil monument istoric) in valoare totala egala sau mai mare cu 6.503.490, 20 lei, exclusiv TVA. Se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin un document suport pentru contractele din Fisa de informatii privind experienta similara astfel: copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare / proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul executarii lucrarilor sau certificate sau documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor / recomandari din partea beneficiarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, acord/contract de asociere (daca este cazul), tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru anii in cauza., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care reprezentantul legal al acestuia se angajeaza ferm sa asigura urmatoarele : o Disponibilitatea persoanelor responsabile pentru indeplinirea obligatiilor contractuale pe toata durata contractului, in conformitate cu graficul de realizare a obiectului contractului, asumat prin oferta o Pastrarea persoanelor propuse pe toata perioada de derulare a contractului Inlocuirea acestor persoane, daca este cazul, se va face numai cu acordul prealabil al autoritatii contractante. Acordul Autoritatii contractante pentru modificarea propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor si ca persoanele propuse au pregatirea si experienta necesare si detin atestatele specificate, valabile la data inlocuirii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se impune autorizarea MCPN pentru personalul implicat pentru partile din contract care se realizeaza cu resurse umane autorizate conform Legii nr. 422/2001, modificata si completata si a ORDINULUI nr. 2.495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice precum si conform art. 8, alin. (1) din Ordinul 509/2011.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare : ?curriculum vitae, insotit de declaratia de disponibilitate- Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor universitare;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului de atestare eliberat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, dupa caz?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a contractului individual de munca (sau echivalentul acestuia), vizata de catre Inspectoratul Teritorial de Munca sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist. CV-urile vor fi completate in format european (EUROPASS) datate si stampilate pe fiecare pagina, vor purta numele in clar si semnaturile in original a persoanei respective si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea cerintei se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii sau pe cele ale subcontractantilor, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.NOTA: pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta accepta documente echivalente, A. Sef Proiect ?inginer constructor, specializarea constructii civile, raspunde de indeplinirea viitorului contract; specialist atestat de MCPN in domeniul consolidare/restaurare, structuri istorice ? 4.- studii superioare in domeniul tehnic, specializarea constructii civile;
- specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul consolidare/restaurare, structuri istorice ? 4 (conform dispozitiilor art. 22, pct.3, lit. a), f), g) din Ordinul 2495/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 23, 24 din Legea nr. 422/2001, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), B. 1 ArhitectSpecialist/expert atestat MCPN specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E si urmarirea comportarii in timp si monitorizarea monumentelor istorice, in functie de domeniu ? G domeniu consolidare/restaurare, structuri istorice ? 4.- studii superioare in domeniul arhitecturii;
- specialist/expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul restaurare arhitectura ? 1, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E si urmarirea comportarii in timp si monitorizarea monumentelor istorice, in functie de domeniu ? G(conform dispozitiilor art. 23, lit. d), f), g) din Ordinul 2495/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 23, 24 din Legea nr. 422/2001, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), C. 1 Inginer instalatiiSpecialist/expert MCPN specializare inginerie instalatii - D; domeniu inginerie instalatii ? 5- studii superioare in domeniul tehnic;
- specialist/expert atestat Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru domeniul inginerie instalatii ? 5, specializare inginerie instalatii - D(conform dispozitiilor art. 23, lit. d), f), g) din Ordinul 2495/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 23, 24 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Artist plastic restauratorSpecialist/expert executare lucrari, in functie de domeniu ? E; domeniu conservare/restaurare metal - 10Artist plastic restaurator- Studii superioare in domeniul artelor plastice;
- Specialist/expert atestat de MCPN in domeniul conservare/restaurare metal ? 10, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E;(conform dispozitiilor art. 23, lit. d), f), g) din Ordinul 2495/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 23, 24 din Legea nr. 422/2001, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Artist plastic restaurator Specialist/expert atestat MCPN specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E; domeniu conservare/restaurare vitralii si sticla ? 13.- Studii superioare in domeniul artelor plastice;
- Specialist/expert atestat de MCPN in domeniul conservare/restaurare vitralii si sticla ? 13, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E;(conform dispozitiilor art. 23, lit. d), f), g) din Ordinul 2495/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 23, 24 din Legea nr. 422/2001, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Artist plastic restaurator Specialist/expert atestat MCPN specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E; domeniu conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa caz - 9.- Studii superioare in domeniul artelor plastice;
- Specialist/expert atestat de MCPN in domeniul conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa caz ? 9, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E; (conform dispozitiilor art. 23, lit. d), f), g) din Ordinul 2495/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 23, 24 din Legea nr. 422/2001, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate sau numit prin decizie interna de conducerea societatii.- Studii superioare in domeniul tehnic;
- specialist/expert/expert tehnic atestat de MCPN si autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii- colaborator sau numit prin decizie interna de conducerea societatii pentru asigurarea controlului tehnic de calitate(conform art. 34 din Ordinul nr. 2495/2010 si cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si ale Legii nr. 422/2001, modificata si completata), Specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca, care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislatiei specifice.- Studii superioare;
- Atestat profesional de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca (conform prevederilor Codului Muncii si cerintelor Caietului de sarcini), Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190, din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele umane/tehnice si profesionale autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini.?Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, sculele, dispozitivele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari si daca sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de inchiriere.?Operatorul va face dovada detinerii utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, contracte de leasing , etc.)?Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratia privind partea/partile din contract care este/sunt indeplinita/e de subcontractanti si specializarea acestora.- Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilordin contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate.Observatii: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Informatii privind asigurarea calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Documente emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectivSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, respectiv: Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005Certificat ISO 14001/2005 pentru sistemul de management al calitatii sau echivalent in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer