Achizitie publica - Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare ARCUL DE TRIUMF" inclusiv amenajare peisagistica
Detaliu pentru invitatia numarul 335693
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335693/20.09.2012
Denumire contract: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare ARCUL DE TRIUMF" inclusiv amenajare peisagistica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, ET. 10, SECTOR 6, BUCURESTI, DIRECTIA GENERALA ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare ARCUL DE TRIUMF" inclusiv amenajare peisagistica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare ARCUL DE TRIUMF" inclusiv amenajare peisagistica
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 618, 393 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie sau ordin de plata, fila CEC. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 310.000 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care executantul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006- Formular 1.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: pentru personae juridice, se va prezenta atat cazierul fiscal al administratorului societatii cat si al persoanei juridice. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006 -Formular 2.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular 3. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Formular 4.In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.7.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, Formular 5. Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiBogdan Hreapca- Director general - DGDIMircea Octavian Constantinescu - Director General DGEEc. Daniela Mincu - Director General DGAJr. Silvia Barbulescu - Director Executiv DPAAdrian Iordache - Director - DJIleana Anghel-Person ? Director Executiv ? DMPFEIrina Bologa ? Manager Proiect ? Sef Serviciu D.C.I.T.Bogdan Sosoaca ? Manager Tehnic U.I.P. ? Director Executiv D.I.Catalin Diaconu - Expert DGDIIon Florea ? Manager Economic U.I.P.? Director Executiv D.F.C.Rusela Gruia ? expert DMPFENicoleta Sima ? Sef serviciu Directia JuridicLuminita Carst ? expert DMPFERaluca Alexandrescu ? consilier Serviciul CulturaCristina Nisipeanu ? referent D.P.A.Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/ConsilieriAlexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competenteprivind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu maxim 45 zile inainte de data de depunere a ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioadasi locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa exper similara.Ofert(op.econ sau membri asoc impreuna)tb sa demonstr exper in dom prin prez a min 1contr care sa conf exec de lucrari sim(restaurare, consolidare imobil monument istoric)in val tot egala sau mai mare cu20618393lei, excl TVA.Se va anexa, in copie lizibila ?conform cu originalul?, cel putin un docum suport: copii ale contr sau ale pag din contr din care sa rezulte partile contractante, ob contr, durata contr, pretul contr precum si pag finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contr pe care ofert le considera relevante pt demonstrarea exper similare/PV de receptie partiala sau la sf execut lucrarilor sau certif sau docum de receptie emise sau contrasemnate de AC ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor/recomandari din partea benef, care vor contine obligat date referitoare la: beneficiarul contr, acord/contract de asoc(daca este cazul), tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, val contr., Informatii privind capacitatea profesionala: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractuluiIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care reprezentantul legal al acestuia se angajeaza ferm sa asigure: -Disponibilitatea persoanelor responsabile pentru indeplinirea obligatiilor contractuale pe toata durata contractului, in conformitate cu graficul de realizare a obiectului contractului, asumat prin oferta.-Pastrarea persoanelor propuse pe toata perioada de derulare a contractului.Inlocuirea acestor persoane, daca este cazul, se va face numai cu acordul prealabil al AC. Acordul Autoritatii contractante pentru modif propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor si ca persoanele propuse au pregatirea si experienta necesare si detin atestatele specificate, valabile la data inlocuirii, Inform referitoare la studiile, pregatirea profes si calific personalului tehnic de specialitate: Un inginer constructor, specializarea constructii civile, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate docum urmatoare: ? CV completat in format european (EUROPASS) datate si stamplilate pe fiecare pagina, vorpurta numele in clar si semnaturile in original a persoanei respective si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?, insotit de declaratia de disponibilitate;? copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare;? copie simpla(conform cu originalul)a contr individual de munca(sau echivalentul acestuia), vizata de catre Inspectoratul Teritorial de Munca, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest speciali, Un specialist atestat de MCPN in domeniile: inginerie ¬consolidare si/ sau restaurare structuri istorice, executare lucrari.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare: ?CV completat in format european (EUROPASS) datate si stamplilate pe fiecare pagina, vorpurta numele in clar si semnaturile in original a persoanei respective si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii? insotit de declaratia de disponib?copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare;?copie simpla a certificatului de atestare de catre MCPN pentru domeniul mai sus mentionat, ?copie simpla(conform cu originalul)a contractului individual de munca(sau echivalentul acestuia), vizata de catre ITM, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist., Un specialist atestat de MCPN in domeniuling ¬instalatii privind: E-executare lucrari si G?inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate docum urmat: ? CV completat in format european (EUROPASS) datat si stamplilat pe fiecare pag, vorpurta numele in clar si semnat in original a persoanei respective si vor avea inscrisa mentiunea?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, insotit de declaratia de disponibilitate;?copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare;?copie simpla a certificatului de atestare de catre MCPN domeniile mentionate mai sus;?copie simpla(conform cu originalul)a contractului individual de munca(sau echivalentul acestuia), vizata de catre ITM, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist., Un licentiat arte plastice si decorative cu specializarea de artist plastic?restaurator, atestat de MCPN, care va raspunde in indeplinirea viitorului contract, de lucrarile la componentele artistice(mozaicuri, ancadramente piatra sculptata, pisanii, coloane piatra, pardoseli piatra naturala, lucrari de modelaj, etc.).Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare: ? CV completat in format european(EUROPASS)datat si stamplilat pe fiecare pagina, vorpurta numele in clar si semnaturile in original a persoanei respective si vor avea inscrisa mentiunea?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V.sunt corecte si corespund realitatii?, insotit de declaratia de disponibilitate;?copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare, continuare arte plastice;?copie simpla a certificatului de atestare de catre MCPN pentru domeniul mai sus mentionat?copie simpla(conform cu originalul)a contractului individual de munca(sau echivalentul acestuia), vizata de catre ITM, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist., Responsabil tehnic cu executia?inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documenteleurmatoare: ? CV completat in format european (EUROPASS) datat si stamplilat pe fiecare pagina, vapurta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?, insotit de declaratia de disponibilitate;? copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare;? copie simpla a certificatului de atestare de catre institutiile abilitate;? copie simpla(conform cu originalul) a contractului individual de munca (sau echivalentul acestuia), vizata de catre ITM, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist., Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documenteleurmatoare: ?CV completat in format european (EUROPASS) datat si stamplilat pe fiecare pagina, va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?, insotit de declaratia de disponibilitate;, continuare responsabil control tehnic de calitate? copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare;?copie simpla a certificatului de atestare de catre institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii;?copie simpla (conform cu originalul) a contractului individual de munca (sau echivalentul acestuia), vizata de catre ITM, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist., Un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca, care va coordona pe toata durata contract activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislatiei specifice.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documurmatoare: ?CV completat in format european(EUROPASS)datat si stamplilat pe fiecare pagina, va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?, insotit de declaratia de disponibilitate;?copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare;?copie simpla(conform cu originalul)a contract individual de munca(sau echivalentul acestuia), vizata de catre ITM, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist., Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 190, din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini.Nota: Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, sculele, dispozitivele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari si daca sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de inchiriere.Operatorul va face dovada detinerii utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, contracte de leasing, etc.)Pentru utilajele minim solicitate inchiriate, se va prezenta contract de inchiriere, in copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilordin contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Continuare SubcontractareContractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale. Inf privind asig calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echiv in domeniul aferent obiectului prezentului contract. documentele emise de org independente nation sau internat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul in care oper econ nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de AC, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de op.econ. respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel coresp al calitatii.In conform cu principiul recunoasterii reciproce, AC va accepta certificate echiv emise de organisme stabilite in alte state ale UE.In cazul unei asoc, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asoc in parte;fiecare membru va prezenta certific pentru partea din contract pe care o realizeaza., Inf privind masurile de protectie a mediului, respec ISO 14001:2005 sau echiv in domeniul aferent ob prezentului contract.documentele emise de organ independ nationale sau internat in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul in care op econ nu detine un certificat astfel cum este solicitat de AC, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate conf asig unui nivel corespunzator. In conf cu principiul recunoasterii reciproce, AC va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. In cazul unei asoc, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asoc in parte;fiecare membru va prezenta certif pt partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 12:24