Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"


Detaliu pentru invitatia numarul 333534
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 333534/10.08.2012
Denumire contract: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, etaj 10, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: Directia Proceduri Achizitie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI, nr. 291-293, etaj 10, Directia Generala Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari proiect "Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"
II.1.6) CPV: 45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 199, 166.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 103.000 lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 dinSectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal al operatorului economic eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 dinSectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 47.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din SectiuneaFormulare. persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiPatrascu Gheorghe ? Arhitect Sef D.G.D.U.Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.EBogdan Hreapca ? Director General ? DGDIIleana Anghel-Person ? Director Executiv ? DMPFEMihaela AL-BASHTAWI ? Manager ProiectRita Toma ? Manager TehnicIon Marius ? Sef Serviciu ? DGEVivian Falan Sef Serviciu ? DJCristian Istrate - Expert - DMPFEConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tipemis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul generalconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competenteprivind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetulde stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, inconformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat sibugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducereaautorizata/ legalizata in limba romana 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatatorONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?, emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunerea ofertei, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatoruluieconomic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa deindeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractuluipropuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Declaratie/angajament pe propria raspundere privind incheierea unei asigurari privind acoperirea riscurilor ce ar putea aparea pe parcursul derularii contractului de lucrari, Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (pentru care exista documente financiar - contabile depuse si inregistrate conform prevederilor legale in vigoare), de minimum 10.398.000 lei, sau echivalent in Euro, calculata la cursul de schimb mediu anual pentruultimii 3 ani;Cifra medie de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004);In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri., Bilantul contabil sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul si/sau raport de audit/raport al cenzorilor, sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului supus procedurii de achizitie publica, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, are disponibile resurse financiare negrevate de datorii, sau, are acces la linii de credit confirmate de bancisau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash - flow de executie lucrari pentru o perioada de 4 (patru)luni, disponibil oricand in perioada derularii contractului, a carui valoare este de 831.866.68lei, independent de angajamentele pentru alte contracte., NOTA: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Topitor de bitum tractat (exclus tractorul) pana la 500 L?Autotelescop (platforma telescopica) auto 5 T?Stanta electrica de taiat otel-beton cu diametrul de pana la 40 mm?Masina de gaurit electrica roto-percutanta d=35 mm?Masina de taiat rosturi cu disc abraziv 20KW?Masina de polizat si gaurit pneumatica portativa?Masina de tamplarie (de indreptat si rindeluit)?Masina de frecat placaje?Excavator pe pneuri (buldoexcavator) 0, 21-0, 39 mc?Ferastrau mecanic circular?Schela metalica tubulara de interior 11-13, 5 T (sau din lemn)?Schela metalica tubulara de exterior 11-13, 5 T (sau din lemn)?Masina de slefuit placaje, cu disc?Convertizor de sudura 15-28 KW?Aparat de polizat (freza de mana)?Instalatie de gomaj si hidrogomaj SL 28, Documente prin care sa dovedeasca accesul la laboratoare (autorizate de ISC) de analize, incercari si verificariin activitatea de constructii (avand gradul II) pentru asigurarea calitatii/controlul calitatii pe parcursul executiei lucrarilor de interventie.- Contracte valabile de prestari servicii/alte documente care confirma accesul la laboratoare- Autorizatii valabile pentru functionarea laboratoarelor, Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. - Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare, ,Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Prezentarea a minimum un contract de lucrari de consolidare, restaurare si conservare monument istoric, lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, in valoare de minimum 1.560.000 lei, exclusiv TVA., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora pe coduri CAEN, partea/partile din contract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestora si acordul de subcontractare.In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie cu privire la personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, avand certificarile/atestarile solicitate.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil de executia lucrarilor de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Manager de Proiect ?1 persoana- Studii superioare tehnice (inginer constructor/arhitect) sau economice de lunga durata cu diploma de licenta, sau echivalent;
- Persoana atestata camanager de proiect de catre un organism acreditat de Ministerul Muncii, cu atestat valabil la data depunerii ofertelor;
- Experienta in organizarea, planificarea, programarea si controlul realizarii lucrarilor pe santier in calitate de manager de proiect la minimum un proiect in domeniul constructii civile., Responsabil lucrare( Sef de santier) - 1 persoana-Persoana atestata M.C.C. (specialist/expert) specializarea: Executare lucrari; domeniul ? 4 : Consolidare/restaurare structuri istorice si domeniul ? 1: Restaurare arhitectura sau echivalent pentru persoanele nerezidente., Responsabil cu asigurarea si controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ ?1 persoana fizica/juridica.- Persoana desemnata prin decizie administrativacu atributii privind asigurarea calitatii si controlul calitati, Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) - 1 persoana- Persoana atestatatehnico-profesional de catre M.D.R.T. pentru domeniul I : Constructii civile, industriale, agrozootehnice si de catre M.C.C. (specialist/expert) in domeniul - 4: Consolidare/restaurare structuri istorice sau echivalent pentru persoanele nerezidente., Inginer instalatii pentru constructii; specializarea - Executare lucrari; domeniul - 5: Inginerie instalatii - 1 persoana, Topometrist - 1 persoana- Persoana atestata in domeniul cadastru si publicitate imobiliara- Atestat A.N.C.P.I. sau echivalent pentru persoanele nerezidente, valabil la data depunerii ofertelor.*****************Specialist/expert in restaurare componente artistice ? specializare E: executare lucrari; domeniul 9 - Conservare/restaurare decoratiuni piatra, stucatura si/sau ceramica (dupa caz) si domeniul ? 10 Conservare/restaurare metal - 1 persoana- Atestat M.C.C. sau echivalent pentru persoanele nerezidente, valabil la data depunerii ofertelor.**********************Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca, Responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor si echipamentelor din domeniul ISCIR (Inspectia de Stat pentru ControlulCazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) ? 1 persoana- Persoana fizica/juridica autorizata ca RSVTI ? Responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor /echipamentelor din domeniul ISCIR.- Autorizatie conform legislatiei in vigoare, valabila la data depunerii ofertelor., Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza sa asigure resursele umane calificate (muncitori calificati), conform Listei consumurilor cu forta de muncaDeclaratia trebuie sa cuprinda: - Toate denumirile meseriilor: zidar, betonist, fierar betonist, dulgher, zugrav, sudor, electrician, instalator, restaurator, parchetar, tamplar, etc.- Specificatia ? ??´toate persoanele detin certificate de calificare si sunt disponibile pe toata perioada de indeplinire a contractului de lucrari, Declaratia ofertantului privind disponibilitate persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Lista cu principalele utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport, inclusiv dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime privind principalele utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport necesare ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/accesului la urmatoarele utilaje, echipamente si instalatii: ?Autobetoniera de 5, 5 mc.?Betoniera cu cadere libera actionata electric 101-250 L?Autopompa hidraulica de beton 40-60?Malaxor pentru mortar 200 L actionat electric?Malaxor de chituri 25-50 L actionat electric 4, 5KW?Vibrator pentru beton VP 2 L?Vibrator de interior pentru beton actionat electric 0, 9-1, 5 KW?Aparat de torcretat?Autobasculanta/autocamion?Compactor autopropulsant cu rulouri (valturi) pana la 12TF?Macara fereastra 0, 15 TF?Automacara 5TF, HMA=6, 5 m, deschidere max.=5, 5 m Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificare ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer