Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pt sistarea si trecerea in rezerva a investitiei CHE Ovidiu


Detaliu pentru invitatia numarul 328263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 328263/30.05.2012
Denumire contract: Lucrari pt sistarea si trecerea in rezerva a investitiei CHE Ovidiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020995, telefon: +40 238406471, fax: +40 238414847, persoana de contact: Sucursala Hidrocentrale Buzau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dorin Pavel nr.1, mun. Buzau, jud.Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pt sistarea si trecerea in rezerva a investitiei CHE Ovidiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta-realizarea unor lucrari de conservare a amenajarii in stadiul actual, prin executia unor protectii anticorozive, inchiderea cu capace a circuitelor hidraulice, revizii si reparatii.
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 016, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei :20.300, 00 lei.NOTA: Ofertan?ii I.M.M. vor depune pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M. ? urilor, in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004 pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garan?iei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.2) Forme de constituire acceptate: conform art.86 din HG nr.925/ 2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.( Formularul nr.17 in cazul societatilor bancare sau un model echivalent in cazul societatilor de asigurari);
- virament bancar in contul RO02 RNCB 0096 0314 0575 0001, deschis la BCR ? Sucursala Buzau.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de obanca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarileulterioare .Restituirea garan?iei de participare se face in condi?iile art. 88 din H.G. nr.925/2006.- in oricare din situa?iile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constiuita;
-in situa?ia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 retinandu-se ofertantului suma de 10.150, 00 lei.ATEN?IE!Neprezentarea dovezii constituirii garan?iei de participare, in cuantumul ?i in una din formele acceptate, la ?edin?a de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
3) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 8 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Pentru I.M.M. garantia de buna executie va fi de 4 % din pretul contractului, fara TVA.4) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: ? printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului ?i va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. In cazul constituirii garan?iei prin scrisoare de garan?ie bancara se va utiliza Formularul nr. 19 /tipizat echivalent folosit de banca.? prin retineri succesive din sumele datorate de catre achizitor executantului pentru facturi partiale.Returnarea garantiei de buna executie se face conform art.92, alin. 4, din H.G. nr.925/2006, cu modificarileulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind situatia personala a operatorului economicNota: a. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare sau, dupa caz, resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa prezinte declaratia privind situatia sa personala.-Formularul nr.3 ? original.b. In cazul depunerii de oferta comuna se va prezenta acordul de asociere. Fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratia privind situatia sa personala.Formularulnr.12 ? original.c. In cazul depunerii de oferta comuna sustinuta de un tert se completeaza declatia privind situatia personala atat de asociati cat si de terti.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul nr.4 ? original.Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Nicolae VLADUT ? Director Sucursala Hidrocentrale Buzau, Viorel PREFAC? Director Adjunct Tehnic, Florin SARPE? Director Adjunct Economic si Comercial, ViorelSANDU? Director Adjunct Marketing.Atentie!Ofertantul / Ofertantul asociat /Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formularul nr.5 ? original4) Certificateconstatatoare fiscaleOfertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ? Formulare tip eliberate de autoritati competente in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie! ? Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura.Cerin?ele referitoare la obliga?iile de platasunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: a. In cazul depunerii de oferta comuna, fiecare asociat va prezenta certificate constatatoare valabile. 1) Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea " conform cu originalul ".Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea certificatului in original sau copie legalizata, inainte de stabilirea castigatorului.Cerinta minima de calificare : obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezentaprocedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Nota: In cazul depunerii de oferta comuna fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare pentru partea din contract pe care o realizeaza.2) Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic are sediul social, insotite de traducere autorizata ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea " conform cu originalul ".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul va prezenta declaratie privind cifra de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani/de cand operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala .Nota: Perioada de trei ani pentru care se solicita cifra medie de afaceri se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelorCerinta minima de calificare : Cifra medie de afaceri in perioada mentionata sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000, 00 leiNota: a. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, cerinta minima trebuie indeplinita doar de unul dintre acestia.b. In cazul in care oferta este comuna, cerinta minima poate fi indeplinita de asociati prin cumul.c. In cazul in care oferta este comuna si sustinuta de un tert, cerinta minima trebuie indeplinita in totalitate ori de catre asociati ori de catre tert.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara.?Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii cinci ani"/ de cand operatorul economic si-a inceput activitatea, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita obligatoriu de recomandari din partea beneficiarilor privind executarea lucrarilor din lista precum si de fise de experienta similara completate si semnate de ofertant conform Formularului nr.20 pentru contractele principale din lista., 2. Informatii privind dotarea.?Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 3. Informatii referitoare la asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului."Declaratie privind informatiile referitoare la asigurarea cu personal de specialitate implicat in derularea contractului, precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului", la care se vor anexa CV-uri si diplome/certificate prin care se atesta specializarea acestora in domeniu. -, 4.Informatii privind subcontractantii.In cazul in care ofertantul intentioneaza sasubcontracteze se solicita completarea formularului cu subcontractantii si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii. Certificarea implementarii standardului de management al calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent., Certificarea implementarii standardului de protectia mediului ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire estedisponibila online la sectiunea " Documentatie si clarificari" a prezentului anunt.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer