Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari racorduri apa si bransamente canal in satele comunei Harau


Detaliu pentru invitatia numarul 326064
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HARAU (PRIMARIA COMUNEI HARAU)
Numar invitatie: 326064/09.05.2012
Denumire contract: Lucrari racorduri apa si bransamente canal in satele comunei Harau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HARAU (PRIMARIA COMUNEI HARAU)Cod fiscal: 4374040, Adresa: Comuna Harau, Harau, Telefon: 0254233201, Fax: 0254233201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Harau, Harau, Romania, cod postal: 337265, telefon: +40 0254233201, fax: +40 0254233201, persoana de contact: Baluta Mirela Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Harau, ,Strada Principala , Nr.69, Romania, Judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari racorduri apa si bransamente canal in satele comunei Harau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari bransamente apa si canal in satele comunei Harau.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 980, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Forme de constituire: - virament bancar in contul contul RO73TREZ3665006XXX005540 Comuna HARAU, deschis la Trezoreria Deva Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta - Formular nr.4 anexatsau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariGarantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Comunei Harau
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului de lucrari fara T.V.A. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif si copl ult, prin (se alege): - instrument de garantaresau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna HARAU. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a) la bugetul statului si b) la bugetul local, acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de O.N.R.C , original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala a ofertantuluipe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 1.800.000
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionala: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare prezentei achizitii in valoare de minim980.000 ( lei) fara TVA, Informatii privind dotarea tehnica: lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului, Informatii privind personalul implicat in indeplinirea contractului : - un Sef santier/coordonator executielucrari cu pregatatiretehnica in constructii si cu experienta cel putin un proiect similar; - un topograf; - Responsabil tehnic cu exec retele apa canal, drumuri, constr civile; -Resp sanat si securit muncii; - Resp cu control calitatii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (dacaeste cazul), Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatii : Certificatul ISO 9001:2008 - sistemele de management al calitatii sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului : Certificatul ISO 14001:2004- sistemul de management de mediu pentru lucrari sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer