Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reabilitare a spatiilor


Detaliu pentru invitatia numarul 335368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Numar invitatie: 335368/13.09.2012
Denumire contract: Lucrari reabilitare a spatiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 nr.14, arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257210055, fax: +40 257210055, persoana de contact: secretariat camera 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: directia generala de asistenta sociala si protectia copilului arad, str. 1 decembrie 1918 nr.14, compartiment achizitii publice, camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reabilitare a spatiilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrare de reabilitare a spatiilor din compelx de servicii sociale situata pe str. I. Marseu nr. 22 A, renovare a 4 incaperi care vor avea destinatia de atelier de croitorie.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la cerere de ofertaeste de 951.60 lei este irovacabila. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform H.G. nr.925/2006 art. 86 alin.1.Contul autoritatii contractante Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad nr. RO59TREZ0215006XXX010304 deschis la Trezoreria Municipiului Arad.Ofertantii pot depune garantia de participare la caseria autoritatii contractante (Directia Generala de Asistenta Sociala si protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918 nr.14 Arad, camera 8).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei pentru participare trebuie: scanata si atasate online ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Ofertantii au posibilitatea prezentarii documentelor care atesta constituirea garantiei de participare in original la sediul Ac pana la data si ora stabilite in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. In cazul in care garantia de participare nu este prezentatapana la data si ora inscrisa pentru depunerea ofertelor in invitatia pentru participare, potrivit prevederilor art 33 alin 3 lit b) din HG nr. 925/2006 oferta va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari.GBE seconstituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantulva deschide la Trezoreria din localitatea/sectorul unde isi are sediul, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care sedepune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriicontractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru administratori/actionari ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formular nr.1- Declaratie privind eligibilitateaFormular nr.2 ? declaratia de neincadrare la art.181/OUG34Formular nr.3- Declaratia privind calitatea de participant la proceduraFormularul 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 5 - Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 ? persoana cu functie de decizie director general dr. Edita Iuhasz; director general adj. Economic Valentina Pocola, membrii comisiei: Madalin Serb;Viorica Iancu, Diana Jurca, Iuhasz Alexandru; Lavinia Flutur; - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie sa nu prezinte datorii restante in luna anterioara celei in care se depune ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, cifra medie de afaceri in domeniul de activitate afferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani ? care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 95000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - fisa de ?INFORMATII GENERALE?, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;, EXPERIENTA SIMILARA, Dovada executarii a maxim 2 contracte efectuat in ultimii 5 ani( se vor calcula anterior datei de depunere a ofertei) cu o valoare de 47.000 lei fara TVA certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, Standardul de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2008, echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatie.ro sau sediul dgaspc arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer