Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reabilitare cladire Palat Administrativ al Judetului Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 357471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 357471/12.02.2014
Denumire contract: Lucrari reabilitare cladire Palat Administrativ al Judetului Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: Biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reabilitare cladire Palat Administrativ al Judetului Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari reabilitare cladire Palat Administrativ al Judetului Maramures .Valoarea estimata fara TVA este de 2.738.977 lei.Aceasta valoare cuprinde si cuantumul cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 238.781 lei (care reprezinta 9, 5505%din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute), prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a a duce atingere prevederilor art.122 lit. i), din OUG nr.34/2006.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 738, 977 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 lei. Perioada de valabilitatea garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr.RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata.Note: -Daca garantia de participare se constituie prin instrumentde garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre osocietate de asigurari, se vautiliza FormularulE1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art. 86 alin.(2) ?(4) din H.G. 925/2006;
-In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat;
- Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat in lei, echivalenta in lei se va face la un curs de reconversie afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;
- Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6.518, 976 leiconform art .278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Mod de constituire: conform art. 90din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM , conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executiese va utiliza Formularul E2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatiile cuprinse in documentele din aceasta sectiune, cu exceptia certificatelor fiscale, vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal ( completareFormularul A1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular/document trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completareFormularul A2)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator (dupa caz);tertul sustinator va prezenta documentul privind neincadrarea in prevederile art.181, lit.a), c)1 si d).3.Confirmarea platii impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului.Modalitatea de indeplinire : Prezentareain original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?aCertificatuluide atestare fiscala din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Confirmarea platii impozitelor, taxelor localesi a altor venituri datorate bugetului local.Modalitatea de indeplinire: Prezentareain original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?aCertificatuluide atestare fiscala din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Note: a) Persoanele juridicestraineau dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente);documentele se prezinta in original sau copie cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata;b) Documentele care confirma plata obligatiilor labugetul consolidat general sila bugetul local trebuie prezentate de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz); In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul A3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Nicolae, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Tivadar Ioan, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Bazarea Daniela, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin; Dumuta Dumitru-Secretar al judetului;Bragaru Marin-Administrator public judetean, directori executivi: Glodan Ana, Span Vasile, Dragos Ioan, Breban Claudia ; Lite Mihaela-sef birou; biroul achizitii publice: Zaharia Ana- sef birou, Gherasim Maria, Stan Camelia, Lazar Bogdan, Dunca Laura.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: Se prezinta certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (completareFormularul A4.)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). Informatiile cuprinse in documentele din aceasta sectiune vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copiecu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Persoanejuridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din caretrebuie sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar si codurile CAEN aferente. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straineModalitatea de indeplinire: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea Certificatului de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau a unei declaratii valabile pentru anul in curs.Note referitoare la Certificatul constatator : a) Operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta, in urma solicitarii autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;b)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea dincontract pe care o realizeaza;c) Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani, respectiv 2011, 2012 si 2013, trebuie sa fie cel putin egala cu4.000.000 lei.Se completeaza si se prezintaDeclaratia privind cifra de afaceri.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei se vor prezenta, in copie cu mentiunea?conform cu originalul?, documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013 vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in copie cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite detraducerea autorizata in limba romana.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiarapoate fi indeplinita prin cumul, iar documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Se completeaza si se prezinta Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratiatertului sustinator economic si financiar.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraOfertantul va prezenta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat/dus la bun sfarsit, la nivelul a cel putin 1(un) contract maxim trei (3)contracte de lucrari, lucrari similare a caror valoare cumulataa fost de minim2.000.000 lei, fara TVA.Numarul de ani solicitatiin vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Se vor putea prezenta sicontracte de executie lucrari semnate/incheiate si/sau incepute inainte de perioada de 5 ani, situatie in care autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare oricare dintre urmatoarele documente, in copie cu mentiunea?conform cu originalul?: - certificate debuna executie/recomandari din parteabeneficiarilor, documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari, din care sa rezultevaloarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ;
-procese-verbalede receptie la terminarea lucrarilor/receptia partiala/receptia finala a lucrarilor.Nota: Pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in copie cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dede traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind experienta similarapoate fi indeplinita prin cumul, iar documentelesolicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei cu principalele lucrari executate in ultimii 5ani si a documentelor care confirma indeplinirea cerintei de calificare.Se completeaza si se prezinta Angajamentulprivind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici siDeclaratia tertului sustinator privind experienta similara.Nota : Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006., Cerinta nr.2Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului delucrari.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului.Echipa propusapentru indeplinirea contractului trebuie sa cuprindacel putin: 1.Sefde santierExperienta profesionala generala : studii superioare in specialitatea constructii civile, industriale si agricoleSe vor prezenta urmatoarele documente-suport: -Curriculum Vitae inoriginal, semnat si datat;
-Copii cu mentiunea?conform cu originalul?ale diplomelor de studii;
-Declaratia de disponibilitate apersoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), in original semnata si datata.2.Sefde santierExperienta profesionala generala : studii superioare in specialitatea cai ferate, drumuri si poduri.Se vor prezenta urmatoarele documente-suport: -Curriculum Vitae inoriginal, semnat si datat;
-Copii cu mentiunea?conform cu originalul?ale diplomelor de studii;
-Declaratia de disponibilitate apersoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), in original semnata si datata.3.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat pentru domeniul I CCIA in baza art. 14 alin. 2 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii , conform caruia ? agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati precum si printr-un sistem propriu conceput sia prevederilor art. 21 din Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor aprobat prin HG nr.925/1995conform caruia ?asigurarea calitatii executiei lucrarilor de constructii se face in mod diferentiat in functie de categoria de importanta a constructiei?siatestat conform art. 9, alin. 1 dinReglementarea tehnica "indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobat prinOrdinMLPTL 777/2003, unde sunt stabilite domeniile pentru care se acorda aceste atestariSe vor prezenta urmatoarele documente: -Certificatul de atestare profesionala si legitimatia, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea?conform cu originalul?;
-Declaratia de disponibilitate apersoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), in original semnata si datata, Continuare Cerinta 3:4.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat pentru domeniul II constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri si tunele, in baza Art. 14 alin. 2 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii , conform caruia ? agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati precum si printr-un sistem propriu conceput? , a Art. 21 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor conform caruia ?asigurarea calitatii executiei lucrarilor de constructii se face in mod diferentiat in functie de categoria de importanta a constructiei?siatestat conform Art. 9, alin. 1 dinReglementarea tehnica "indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobat prinOrdinulMLPTLnr.777/2003.Se vor prezenta urmatoarele documente: -Certificatul de atestare profesionala si legitimatia, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea?conform cu originalul?;
-Declaratia de disponibilitate apersoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), in original semnata si datata.Nota: Pentru obiectivul contractului dintre cele patru pozitii mentionate mai sus se va nominaliza un lider de echipa pentru gestionarea contractului si coordonarea pe parcursul intregii perioade a contractului a activitatii membrilor echipei.Nota: CV-ul va avea inscris in subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma: ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele sunt corecte si corespund realitatii?.Pentru derularea contractului de achizitie publica, ofertantul declarat castigator va incheia contract/ contracte de munca/de colaborare cu persoanele propuse (in cazul personaluluicare nueste angajat permanental ofertantului).Ofertantul nu va putea completa sau propune inlocuitor si nici schimba pozitia propusa pentru nici un membru din echipa nominalizata pe perioada evaluarii ofertei depuse.Dupa atribuireacontractului de lucrari, nici un membru al echipei nominalizate in oferta nu va putea fi inlocuit fara acceptul in scris alautoritatii contractante.Acordul autoritatii contractante pentru modificarea propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor .In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica si profesionalapoate fi indeplinita prin cumul, iar documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Cerinta nr.4Informatii privind dotarea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul trebuie sa detina, sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, altele asemenea ) cel putin utilajele, instalatiile mijloacele de transport si echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, asa cum acestea sunt nominalizate in documentatia tehnica si caietele de sarcini pe specialitati. Se completeaza si se prezinta Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare acontractului., Cerinta nr.5Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art .691 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Se completeaza si se prezinta, dupa caz, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Acordul de subcontractare, respectiv Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora si Acordul de asociere. Cerinta nr.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, un sistem de management al calitatiiconformISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere aofertelor.Operatorii economici strainivor prezenta certificatulrespectiv incopie cu mentiunea?conform cu originalul? insotit de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurareacalitatiinu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer