Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI REABILITARE INSTALATII ELECTRICE SECTIA CLINICA ONCOLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 340545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Numar invitatie: 340545/04.12.2012
Denumire contract: LUCRARI REABILITARE INSTALATII ELECTRICE SECTIA CLINICA ONCOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: 318.05.11, Fax: 318.05.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213180511, fax: +40 213180554, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI REABILITARE INSTALATII ELECTRICE SECTIA CLINICA ONCOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI REABILIATRE INSTALATII ELECTRICE SECTIA CLINICA ONCOLOGIE (LUCRARI CURENTI TARI SI LUCRARI CURENTI SLABI)
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea estimata, fara TVA = 1.527, 74 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile. Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ?RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor In conformitate cu Art. 2781*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume: 1% din valoarea maxima estimata adica =1.527, 74 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in Euro se fa face la cursul Leu/Euro comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA, a acestuia si poate fi constituita in max.5zile de la primirea contractrului prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire; -retineri succesive a platilor partiale, caz in care op.ec.are oblig, in conformita.cu prev.Art.90 alin.(3), din HG 925/2006, modif.prin HG 1045, publicata in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trez. Gar.de buna exec.devine anexa la ctr, conf.Art.90/HG 925/2006, cu modif.si completa.ulter
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp. form. nr.2;Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-Comp. form. nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG34/2006-Comp. form. nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Comp. form. nr. 6;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare(pers.cu functie de decizie: Manager-Conf.Dr.Catalin Cirstoiu;Director Fin.-Cont.-Ec. Liana Saulea;Director Medical-Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director Ingrijiri-As.Pr.Claudia Dobre)Sef Serv. Achiz.Pub.-Ing.Ec.Madalin Necula;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea doc.in original sau copie legalizata(doc.care au fost solicitate in xerocopii conf.cu originalul);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certif.constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinase in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor - Xerocopie sem.si stamp.de reprez.legal cu men.?Conf.cu originalul?;Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Autorizatie ANRE-Modalitatea de indeplinire: Prezentarea autorizatiei emisa de ANRE pentru: executie lucrari instalatii electrice interioare pentru cladiri civile si industriale cu tensiuni pana la 0, 4 KV (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate) sau oricare altul care il include pe acesta;executantul trebuie sa fie autorizat de Centrul National de Securitate si Protectie Civila pentru realizarea instalatiilor de curenti slabiActe normative care impun obligatia prezentarii atestatului: Acte normative care impun obligatia prezentarii atestatului: Ordinul ANRE nr. 24/2007 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de: 31.12.2009; 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, ,Fisa de informatii generale cu media cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte din maxim 2 contracte ca ofertantul a executat lucrari, similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, cu o valoare individuala sau insumata cel putin egala cu valoarea contractului, adica 152.774, 00 lei fara TVA, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca are acces sau dispune si de: ?laborator PRAM atestat tip A, Informatii privind personalul angajat, personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii - Personal de conducere: (a) Director General b)Director Economicc) Director Tehnic - Personal de specialitate: a)Responsabil tehnic cu executia (RTE)b)Responsabil cotrol calitate (CQ)c) Inginerd)Electricieni e)Zidari, Informatii privind electricienii autorizati cu autorizatiile vizate la zi, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia mediului Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Dovada implementarii si certificarii sistemuluide management al mediului conform ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer