Achizitie publica - LUCRARI REABILITARE SI AMENAJARE ZONA ACCES PRINCIPAL, INCLUSIV SPATII VERZI
Detaliu pentru invitatia numarul 333276
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333276/06.08.2012
Denumire contract: LUCRARI REABILITARE SI AMENAJARE ZONA ACCES PRINCIPAL, INCLUSIV SPATII VERZI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''Cod fiscal: 4364268, Adresa: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.319.45.18, Fax: 021.319.45.19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050568, telefon: +40 213194518, fax: +40 213194519, persoana de contact: Dumitra Stanca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI REABILITARE SI AMENAJARE ZONA ACCES PRINCIPAL, INCLUSIV SPATII VERZI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si reamanajare zona acces principal, inclusiv spatiu verde, si reabilitare zona acces carosabil, inclusiv amenajarea unei zone pentru parcare autoturisme.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3600Lei, respectiv 1800Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofert.va completa Form.4 (din Vol.III al doc.de atribuire). Valabilitate: 90 zile de la term. limita de primire a ofert. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita: -in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Form.3) in cuantumul si pentru perioada prev. in doc.de atribuire, sau prin OP confirmat de banca in original, in contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asig. din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asig.din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autorit.contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara T.V.A., respectiv 5% daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004. Va fi constituita in maxim 14 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5.- sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In conformitate cu H.G.nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se completeaza Form.5 - decl.privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri si in cazul in care exista terti sustinatori fiecare membru va completa cate o decl.;Se completeaza Form.6 decl. priv.neincadrarea in sit.prev.de art. 181/OUG 34/2006 , in original. In cazul unei Asocieri, In cazul in care exista terti sustinatori fiecare membru va completa cate o decl., acestia vor completa aceasta decl.priv.neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011; Se completeaza Form.7 - decl.privind neincadrarea in sit. prev.la art. 69 ind. 1 din O.U.G.34/2006. (a se vedea Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII - Pers.cu functie de decizie din cadrul autorit.contractante in ceea ce priveste organiz, derularea si finalizarea proced. de atribuire. In cazul unei Asocieri, in cazul in care exista terti sustinatori, in cazul subcontr. fiecare membru va completa cate o declaratie. Se completeaza Form.8 decl. privind calit.de participant la proced. in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o decl.Se completeaza Form.9 Decl. "Certif.de participare la licit.cu oferta independenta", in conf.cu Ordin ANRMAP nr.314/2010. Se va depune o Decl.semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati; Certif.fiscal privind impozit.si tax.locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conf. cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.;Certif. atestare fiscala cu priv.la indeplinirea oblig.de plata catre bugetul general consolidat, emis de autorit. competenta ?fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conf.cu originalul In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.Pers.juridice /fiz. straine: Oper.ec.va prezenta doc. edificatoare ? eliberate de autorit.ale tarii de origine (certif., caziere judiciare, alte doc.echiv.) pt.a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig.de plata a impozit., tax. si contrib.catre buget. Doc.vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legaliz.a acestora in limba romana. Doc.pt.care nu este prev.o perioada de valab.stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data dep.ofert. Certif.constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei)in copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif. constatator emis de ONRC.Ofert. clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc.in original/copie leg.inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest doc.Pers.juridice/fizice straineCertif.de inregistrare - doc.care dovedesc o forma de inregist. ca pers.juridica, in conf.cu prev.leg.din tara in care ofert.este rezident din care sa rezulte obiectul de activ. al oper.specific acestei achizitii publice traduse in limba romana si legaliz.In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest doc.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 350000 lei, val.vor fi exprimate in lei, la cursul euro/leu mediu comunicat de Banca Nat.a Rom.pt.anul respectiv2009:4, 2373; 2010:4, 2099; 2011:4, 2379.Ofert.care trebuie sa efectueze conver. altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. Bil. contabileaferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de org.comp.in conditiile art. 185.OUG nr.34/2006 actualizata, sau echiv.pt.persoanele nerezidente. Ofert.nerezidenti vor prezenta traduceri autoriz.in limba romana ale doc.solicitate mai sus, in cazul in care publicarea acestor bil.este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Toate doc.trebuie sa fie prezentate in copie certif.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 persoana nominalizata RTE (Resp.Tehnic cu Exec.) atestatat.Ofert. va prezenta in copie certif. pt. conformitate cu originalul a doc.de atestare RTE, valabil la data limita de depunere a ofert.Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 5 ani (2007 - 2011 separat pe fiecare an in parte) si resursele propuse a fi angajate in cadrul contractului Ofertantul va prezenta o declaratie in original cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei. In declaratie se va mentiona explicit numele persoanelor, si va anexa o lista a lucrarilor la care a participat fiecare dintre executantii calificati;, Inform. priv.dotarile specifice de care dispune ofert.pt. executarea lucrarilor solicitate.Ofert.trebuie sa prezinte inf.referitoare la echip.specifice lucrarilor ce urmeaza a fi executate in cadrul contract., Lista cu Unul sau mai multe contr.lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, in val.cumulata de minim 180000 Lei(fara TVA).In sit. in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autorit.contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/Euro mentionat anterior pentru fiecare an;Lista va fi insotita de certificari de buna executie care indica beneficiarii, valoarea perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul contractelor care cuprind si alte tipuri de lucrari, se va prezenta documentul care atesta valoarea lucrarilor care sunt similare cu cele ce fac obiectul prezentei achizitii, si procentul din aceste lucrari similare executat de catre ofertant in cadrul re, In cazul asocierii, unul dintre asoc.va fi nominalizat lider al asoc.Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractuluiofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere., In cazul subcontract. vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente val. din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.Ofertantul / liderul Asocierii va completa o Declaratie conformmodel - Formular 16 din Volumul III, la care va anexa listacuprinzand subcontractantii (conform Formular 16A).Fiecare subcontractant nominalizat va completa cu propriile date Formularul 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, precum si Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Volumul III.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 14:19