Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reabilitare strazi din Centrul Vechi al municipiului Vulcan


Detaliu pentru invitatia numarul 349267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VULCAN
Numar invitatie: 349267/26.06.2013
Denumire contract: Lucrari reabilitare strazi din Centrul Vechi al municipiului Vulcan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VULCANCod fiscal: 4375267, Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Telefon: 0254570340, Fax: 0254571910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Romania, cod postal: 336200, telefon: +40 254570340, fax: +40 254571910, persoana de contact: NICOLAE FARA, MOISE CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr.31, Sala de sedinte a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reabilitare strazi din Centrul Vechi al municipiului Vulcan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari reabilitare strazi din Centrul vechi al municipiului Vulcan cuprinzand strazile: Romanilor, Aleea Pajistei, Aleea Trandafirilor, Mihai Viteazu nord. Valoarea estimata (fara TVA) a contractului este de 1460000 lei din care suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 43000 lei.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 460, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 28340 lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO34 TREZ 368 5006 XXX 00 1947 deschis la Trezoreria Petrosani.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia si/sau in cazul in care ofertantul renunta lacontestatie (numai daca renuntarea la contestatie nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare), conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.b din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale.In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei de IMM conform anexei 1 la Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/euro se va face la cursul oficial anuntat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
In procent de 10% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire si legislatia in vigoare.Ofertantul/asociatul va prezenta: - Declaratie privind eligibilitatea (se va depune si de catre tertul sustinator)- in original - Formular 1;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G Nr.34/2006 (se va depune si de catre tertul sustinator pentru lit.a, c1 si d ale art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare)- in original - Formular 2;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre bugetul general consolidat cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (castigatorul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante va depune documentul in original sau copie legalizata inainte de semnarea contractului de lucrari);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local unde ofertantul isi are sediul social precum si (daca este cazul) la bugetul local al municipiului Vulcan, cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - in original - Formular 4;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tertul sustinator si subcontractant)- in original - Formular 5;Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Merisanu Cristian-Ion, Peter Rodica Mariana, Fara Nicolae, Leonte Luminita, Moise Cristina, Andras Emil Sergiu, Anghel Aurel, Oltean Vilut, Barbu Pompiliu, Botoroga Daniela, Cirstoiu Alina Anamaria, Dragu Constantin Petrica, Duna Gheorghe Daniel, Enache Aurelian, Hodor Petru, Holban Vasile, Izsak Cristina Stefania, Kilin Nicolae Dorin, Pantilimon Ion, Petculescu Petre Dan, Rosmenteniuc Danut Sorin, Simion Spiridon, Socaci Malvine Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire si legislatia in vigoare.Ofertantul/ofertantul asociat va demonstra ca este inregistrat ca persoana fizica sau juridica la Oficiul Registrului Comertului sau la organismul echivalent din tara de origine cu domeniul de activitate care corespunde obiectului procedurii.In acest sens, ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic cu codul CAEN, in care obiectul contractului va trebui sa aibe corespondent (castigatorul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante va depune documentul in original sau copie legalizata inainte de semnarea contractului de lucrari)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare laCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010-2012).Cerinta minima de calificare: Realizarea unei Cifre de afaceri globale medii in ultimii 3 ani de cel putin2.500.000 lei.In acest sens se vor prezenta: - Formularul - Informatii generale/Declararea Cifrei de Afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii trei ani - Formular 6;
-Bilanturile contabile anuale pe anii 2011 si 2012 sau alte documente din care sa se poata verifica cifra de afaceri declarataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare informatii generale despre principalele lucrari executate in ultimii5 ani.Cerinta minima de calificare: Executia si finalizarea de lucrari de drumuri in ultimii 5 ani in valoare de de minim 1.400.000 lei fara TVA;Valoarea se va compune fie din valoarea unui singur contract fie din valorilecumulate a maxim 3 contracte. Cerinta se va demonstra prin prezentarea urmatoarelor: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? (+anexa)- Formularul 7 insotita de Formularul 8 - Experienta similara, pentru contractele de lucrari considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale si cel putin un document: contract de lucrari/informatiile relevante din contractul de lucrari/procese verbale de receptie/alte documente care sa confirme executia de lucrari in valoarea solicitata, Prezentare informatii despre utilajele/instalatiile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Cerinta minima de calificare: existenta a cel putin urmatoarelor utilaje: - buldoexcavator cu picon; - repartitor mixturi asfaltice; - cilindru compactor;
- statie mixturi asfaltice; - freza asfalt/beton.Cerinta se va demonstra prin prezentarea urmatoarelor: -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular 9;
- Documente care atesta detinerea utilajului (dotare proprie/inchiriere saualte forme de punere la dispozitie), contract/precontract de inchiriere/altedocumente daca utilajul nu este in proprietatea ofertantului, Prezentare informatii generale despre personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular 10;, Se va prezenta completat Formularul 12: - Declaratie privind respectarea prevederilor legale referitoare laconditiile de protectie a mediului - Formularul 12, Prezentare informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze, prin prezentareaDeclaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora - Formularul 11. Respectarea unor standarde de asigurare a calitatii prin prezentarea Certificatului ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul relevant in raport cu obiectul procedurii, Respectarea unor standarde de asigurare a protectiei mediului prin prezentarea Certificatului ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul relevant in raport cu obiectul proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau de la Primaria municipiului Vulcan, Compartimentul Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer