Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari ?Reabilitare strazi si drumuri locale in municipiul Blaj, jud Alba?


Detaliu pentru invitatia numarul 344543
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Blaj
Numar invitatie: 344543/29.03.2013
Denumire contract: Lucrari ?Reabilitare strazi si drumuri locale in municipiul Blaj, jud Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BlajCod fiscal: RO 4563007, Adresa: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Telefon: 0752242306, Fax: 0258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 726685511, fax: +40 258710014, persoana de contact: Paul Timpa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BLAJ, SALA DE SEDINTE, PIATA 1848, NR. 16, Blaj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari ?Reabilitare strazi si drumuri locale in municipiul Blaj, jud Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari ?Reabilitare strazi si drumuri locale in municipiul Blaj, jud Alba?Valoarea estimata a lucrarii (fara TVA): C+M: 4.836.273 leiDiverse+neprevazute: 244.925 leiTotal: 5.081.198 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 081, 198 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 96700 leiData la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in euro este data publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR din acea data.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Primariei Blajb)prin virament bancar in contul: Primaria Blaj, cont IBAN RO98TREZ0035006XXX000436 deschis la Trezoreria Municipiului Blaj, Str. Mitropolit Ioan Vancea, Nr. 2, Blaj, judetul Alba.Codul Fiscal al Institutiei este 4563007c)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului Nr. 16 - completat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG34/ 2006, adica suma de 8.043, 62 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara (formular 15), prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006).In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 7 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaTertul sustinator nu trebuie sa se incadrezein situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Tertul sustinator si subcontractantii nu trebuie sa se incadrezein situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 69¹ din OUG nr 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Rotar Gheorghe Valentin - primarBasaraba Liviu Corneliu ? viceprimarDuma Ioan ? consilier localBalu Nicolae Dan ? consilier localFratila Ioan Bogdan - consilier localRotaru Eugen Mircea - consilier localTodeasa Virgil - consilier localBalau Teodora Adela - consilier localPopovici Vasile - consilier localDamian Augustin Aurol - consilier localSinea Silviu Simion - consilier localMuresan Livia - consilier localCleja Ioan - consilier localNicusan Claudiu Stefan - consilier localMoldoveanu Puiu Vasile - consilier localPetri Constantin - consilier localSava Ioan - consilier localTomoioaga Ioan - consilier localTarco Mihail - consilier localBarbat Teodor - consilier localCotet Constantin ? sef serviciul publicStefanescu Sergiu - secretarCristea Cristina ? director economicRatiu Elena ? contabil serviciul publicSaratean Mihai ? sef birou investitiiCostea Ana Maria ? inspector birou investitiiDocolin Gheorghe ? sef serviciu urbanismOltean Claudia ? Oltean Claudia.Cerinta nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilorscadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic deinregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate. Datele inscrise in Certif. constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale ? Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie minimum 9.672.546 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala.In sustinerea acestei cerinte minime de calificare se va completa Formularul 6 I- nformatii generale. Pe langa completarea formularului 6, vor fi prezentate de ofertanti si alte documente in sustinerea cerintei din care sa rezulte cifra de afaceri, documente care sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului, impreuna cu anexa
Ofertantul va completa si prezenta Documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/sau echipamentelor. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie., Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urilepersoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului:
- Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia
- Expert 2 ? Inginer constructor.
- Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii(CQ)
Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul 10 din sectiunea formulare) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul 11 din sectiunea formulare). Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniLista va cuprindelucrarile executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare celor care constituie obiectul achizitiei - Lucrari de reabilitare a infrastructurii de transport ? lucrari de asfaltare, in baza a maxim 2 contracte, lucrari in valoare/valoare cumulata de minim 4.836.273 lei., Experienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentareaa maxim 2 contracte de lucrari similare -Lucrari de reabilitare a infrastructurii de transport ? lucrari de asfaltare, a carui valoare sa fie egala sau mai marede 4.836.273lei. Se considera lucrari similare: lucrari de constructi de reabilitare, amenajare si modernizare cladiri. Acesta trebuie sa fie insotita de: certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii lucrarilor/copii parti relevante contracte/pv receptie lucrari/recomandari/etc, din care sa reiasa beneficiarul lucrarilor, valoarea, locul si perioadade executie. Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinireaacestei cerinte., Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalentecu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P., la adresa www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 22:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer