Achizitie publica - LUCRARI REABILITARE UTILITATI CORP A3
Detaliu pentru invitatia numarul 352888
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352888/21.08.2013
Denumire contract: LUCRARI REABILITARE UTILITATI CORP A3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213128104, Fax: +40 213180554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213128104, fax: +40 213180554, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti Str. Splaiul Independentei nr. 169 sector 5 Serviciul Achizitii Sala 85 Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI REABILITARE UTILITATI CORP A3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI REABILITARE UTILITATI CORP A3Optiuni: Autorit contract poate achizitiona lucr similare cu respec. prev. art.122, lit.j din OUG 34/2006).
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 016, 129.03 - 3, 611, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 1% din valoarea maxima estimata fara TVA=10161, 29lei-60 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: -prin virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(in original).In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la Art. 2781 din OUG 34/2006.Echivalenta leu / alta valuta (in cazul in care garantia de participare va fi constituita in alta moneda) se va face luand in considerare cursul valutar, afisat de B.N.R. valabil in ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din val. fara TVA si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului subsecvent prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in care furnizorul are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3), din HG925/2006, modificata prin HG1045, publicata in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie. Garantia de buna executie devine anexa la contract conform Art.90din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completarea form.nr.2;2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006(Persoane cu functii de conducere: Manager: Prof.Dr.Florin Catalin Cirstoiu;Director Financiar Contabil: Ec.Liana Saulea;Director medical?Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director ingrijiri medicale?As.med.pr.Claudia Dobre;Sef Serviciu Achizitii Publice?Ing.ec.Madalin Necula; Referent Serviciul Achizitii-Cristian Simion;Sef serviciu Tehnic-Ing. Cristian Tamazlicaru-completarea form.nr. 9;3)Declaratie privind eligibilitatea-completarea form.nr.3;4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completarea form.nr.4;5)Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificate care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "Conform cu originalul" 1)Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor-xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea"conform cu originalul".Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata(documentele care au fost solicitate in xerocopii conform cu originalul2)Prezentarea documentelor de atestare de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr. 87/20103) Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei ANRE tip A, C2A si B pentru executie instalatii electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantului contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Informatii privind cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta se va aplica cursul mediu anual comunicat de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat- in originalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :1. Sef santier - Inginer constructii civile cu studii superioare de profil; experienta in domeniul studiilor de minim 3 ani- participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin un contract similar2. Inginer instalatii electrice- detinerea atrestatului de specialitate ANRE (sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi realizate3. Inginer instalatii ? absolvent studii superioare de specialitate, experienta in domeniul studiilor de minim 3 ani- participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin un contract de executie lucrari similare celor pentru care este propus in prezentul contract4. Coordonator SSM ? cu atestare in conditiile Legii 319/2006 privind protectia si securitatea muncii.5. Responsabil PSI - cu atestare, conform legislatiei in vigoare6. Responsabili tehnici cu executia in domeniile aplicabile prezentelor lucrari de executie si a caror obligativitate este reglementata prin legislatia in vigoare.7. Prezentarea decontract de munca/prestari servicii/declaratie disponibilitate pentru personalul de specialitate- Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Nota: nu se accepta cumularea pozitiilor pentru personalul propus, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii, conform ISO 9001:2008, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 16:22