Achizitie publica - Lucrari refacere suprafata de joc teren rugby « Lascar Ghinet »
Detaliu pentru invitatia numarul 324974
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324974/24.04.2012
Denumire contract: Lucrari refacere suprafatade joc teren rugby « Lascar Ghinet »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana pentru Sport si Tineret MaramuresCod fiscal: RO25804574, Adresa: bd. Unirii, nr. 14A, Baia Mare, Telefon: 0262226869, Fax: 0262223777
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr. 14A, Baia Mare, Romania, cod postal: 430272, telefon: +40 262226869, fax: +40 262223777, persoana de contact: Corneliu Savoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Unirii, nr. 14A, Baia Mare, Romania, cod postal: 430272, telefon: +40 262226869, fax: +40 262223777, Sediul Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport si tineret)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari refacere suprafatade joc teren rugby « Lascar Ghinet »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de executie constau in refacerea suprafetei de joc a terenului de rugby Lascar Ghinet din Baia Mare ? infrastructura si gazonare cu rulou de gazon natural pentru terenuri sportive.
II.1.6) CPV: 45236119-7 - Lucrari de reparare a terenurilor de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie pentru participare este in cuantum de 4500 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: perioada va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.(model orientativ Formular nr. 1.)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : Completarea Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documente de confirmare: Completare Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Completare Formular nr.74. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.8 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii sunt urmatoarele: Corneliu Savoiu - dir. executiv, Eniko Krizsanovszki - dir. exec. adj. Delia Botea ? responsabil financiar contabil, Cristian Ciuvar- responsabil achizitii, Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 420.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat/ dus la bun sfarsit cel putin un contract similar care sa aiba ca obiect realizarea unei suprafete de joc pentru teren de fotbal sau rugby., Capacitatea tehnica - Dotarea cu utilaje si echipamente necesare pentru executia lucrarilorOfertantul va face dovada ca dispune (prin inchiriere, leasing, comodat, colaborare) de urmatoarele echipamente/utilaje: - Utilaj pentru montaj rulouri de gazon- Tavalugsau un cilindru compactortractat sau motorizat, Capacitatea profesionala - Cerinte privind personalul: Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractuluiStudii si aptitudini solicitate: - studii de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari;a) Sef de lucrareExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract similar delucrari de infrastructura pentru terenuri de sport si montaj gazon; Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, prin posta electronica la solicitare la e-mail: [email protected], [email protected], fax: 0262 223777, prin solicitare directa la sediul DJST Maramures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 13:53