Achizitie publica - Lucrari refunctionalizare, finisare, amenajare sediu administrativ
Detaliu pentru invitatia numarul 324504
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324504/20.04.2012
Denumire contract: Lucrari refunctionalizare, finisare, amenajare sediu administrativ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei Stefanestii de JosCod fiscal: 4420775, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Telefon: 021-3613529, Fax: 021-3653529
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se incarca in SEAP (www.e-licitatie.ro), in format electronic, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari refunctionalizare, finisare, amenajare sediu administrativ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refunctionalizare pentru primaria noua din comuna Stefanestii de Jos (compartimentari, instalatii, izolatii).
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 953, 700.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 19.000 ron (lei noi)Garantia de participare se poate constitui : - prin virament bancar in contul RO41TREZ4215006XXX002512, deschis la Trezoreria Ilfov- beneficiar Primaria Stefanestii de Jos, CIF 4420775, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din situatiile lunare de plata sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare?formular 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul tertului sustinator, acesta va completa ormularul 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Cerinta obligatorie: completare declaratie ? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular formular 2.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat Cerinta obligatorie -certificate de atestare fiscala, formulare tip emise de organismele competente, in original sau copie lizibila pe carese va aplica sintagma ?conform cu originalul?: Se vor prezenta: ? Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii, care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat, la data ceruta in prezenta documentatie, vor fi exclusi din procedura de achizitie. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Ofertantul va completa formularul 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa formularul 16Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (persoanele cu functie de decizie din cadrul aut contractante: primar ANGHEL RABABOC, viceprimar: EUGEN PARASCHIV, contabilitate: MARGARETA BIRJARU, secretar comuna: IULIA TUDOR, CFP: DOMNISORU ALINA, achiztii publice- IONESCU MONICA) Ofertantul va completa Formularul 17. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (originalsau copie lizibila, pe care s eva aplica sintagma ?conform cu originalul?) - valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;Persoane juridice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sadovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)Nivel minim obligatoriu: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010): 1.900.000 lei noiCurs valutar mediu anual: - pentru anul 2008, 1 euro= 3, 6827- pentru anul 2009 , 1 euro = 4, 2373- pentru anul 2010, 1 euro = 4, 2099, Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindpersonalultehnic de specialitate1. Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere in ultimii 3 ani .2.Ofertantii vor prezenta lista personalului care va fi implicat in executia lucrarii si atributiile acestora.3. Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului4.Personal minim obligatoriu: - un sef santier- un responsabil tehnic de executie- un responsabil tehnic cu calitatea, Declaratie privind echipamente tehnice, Informatii privind subcontractantii / asociatii- Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si acordurile de asociere / subcontractare ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti.- In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care in cazul in care oferta este declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului, cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Oferta va contine un angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.- Operatorii economici pot fi sustinuti tehnic/financiar de catre un tert, Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniCerinta obligatorie: Se va prezenta lista cuprinzand principalele lucrari executate in ultimii 5ani., Experienta similaraNiveluri minime: - documente care sa confirme executarea unor lucrari similare de o valoare cel putin egala cu 950.000lei fara TVA, sau a mai multor contracte a caror valoarea insumata sa fie cel putin egala cu 950.000 lei. Cursul valutar folisit pentru echivalenta in euro va fi cursul mediu pentru anul 2011, 1 euro =4, 2379 RON (curs comunicat de BNR). Standard protectia mediului - ISO 140001/2005 sau echivalentIn cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza, Standarde calitate - ISO 9001/2008Aceasta conditie este valabila pentru fiecare dintre asociati, in situatia unei asocieri, pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Pretul cel mai scazut primeste 70 pct. Pt alte preturi, algoritmul este Po= Ps/Po*70 (unde Po= pretul ofertei n, Ps= pretul cel mai scazut)
durata realizare
25
Descriere: zile calendaristice de la data emiterii OIL. Dur min acceptata- 3 luni, dur max acceptata- 6 luni. of cu alte durate vor fi cons neconforme. Dur cea mai scurta 25 pct. Pt alte dur: Do= Ds/Do*25
termen mobilizare
5
Descriere: zile calendaristice de la data emiterii OIL pt inceperea lucrarilor (org santier si executie, cf grafic de exec). Term cel mai scurt = 5 pct. Pentru alte termene: To= Ts/To*5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 10:36