Achizitie publica - LUCRARI REPARATIE SARPANTA SI SCHIMBARE INVELITOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 167160
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Denumire invitatie: LUCRARI REPARATIE SARPANTA SI SCHIMBARE INVELITOARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: I)REPARATIE SARPANTA SI SCHIMBARE INVELITOARE -MOLDOVA OZANAII)REPARATIE SARPANTA SI SCHIMBARE INVELITOARE -BISTRITA AVALIII) REPARATIE SARPANTA SI SCHIMBARE INVELITOARE -BISTRITA AMONTE
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.08.2008 07:28
Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor ?Siret?, str. Cuza Voda, nr.1, oras Bacau, jud. Bacau. tel: 0234-541646, fax: 0234-510050
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directia Apelor ?Siret?, str. Cuza Voda, nr.1, oras Bacau, jud. Bacau.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea, formular conform Ghidului achizitiilor publice;2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.1813.Ultimul bilant contabil vizat si înregistrat de organele în drept cu mentiunea ?conform cu originalul?)4.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri realizata în ultimii 3;5. Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul dispune de resursele financiare pentru asigurarea materialelor necesare îndeplinirii contractului6. Lista principalelor lucrari similare realizate în ultimii 5(cinci) ani -minim 3 contracte de lucrari similare.7. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice.8.Informatii si documente privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului.9.Informatii privind masurile de protectie a mediului10. Informatii privind subcontractantii- daca este cazul.11.Certificat de atestare ISO 9001 pentru implementarea Sistemului de management al calitatii
Documentatia de atribuire va fi asigurata prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice- www.e-licitatie.ro sau de la sediul Directiei Apelor ?Siret? Bacau, pâna în data de 06.09.2008