Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI REPARATII


Detaliu pentru invitatia numarul 343128
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Numar invitatie: 343128/25.02.2013
Denumire contract: LUCRARI REPARATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 01151 BucurestiCod fiscal: 30923814, Adresa: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213122725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-3163/2628, fax: +40 213122725, persoana de contact: Robert RUSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-2628, fax: +40 213122725, persoana de contact: constantin costel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI REPARATII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI REPARATII FATADEI. Estimarile cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: conform caiet de sarcinia) cantitatile maxime previzionate de lucrari, pe intrega durata de derulare a acordului-cadru, sunt de 9460 mp;b)cantitatile minime previzionate de lucrari, pe intrega durata de derulare a acordului-cadru, sunt de 6306 mp;II. Cantitatea estimativa maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 6306 m.p./ Cantitatea estimativa minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 1000 m.p./ Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 571741, 36 lei.Conform datelor din caietul de sarcini (anexa nr. 2 - deviz lista cantitatilor de lucrari, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant), autoritatea contractanta mentioneaza in mod expres inexistenta unor lucrari diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 857, 613.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea totala a garantiei de participare: 17000, 00 lei. Garantia se poate constitui si in alta valuta, echivalenta leu/ alta valuta pentru garantia depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Cont: RO 05 TREZ 7005 005X XX00 7252 deschis la ATCPMB.Termen de depunere: cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie-10% din pretul contractului fara TVA(IMM-5%).Modul de constituire a gar de buna executie: printrun instrument de garantare emis de o soc bancara sau o soc. de asigurari sau prin retineri succesive conform art. 90, alin.3) din H.G.R. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. III.2.1.a.1) din sectiunea Modele formulare.b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr.34/ 2006 - Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OuG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecompletata conform Formularului nr. III.2.1.a.2)c) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. nr.34/ 2006 - Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OuG nr.34/2006, completata conform Formularuluinr.III.2.1.a.3)d)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.u.G. nr.34/ 2006 -Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69'1 din OuG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formularului nr. III.2.1.a.4). Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Almasan Calin, Hanganu Neculai, Petre Dan, Stefan Cristina, Rusu Robert, Ungureanu Arina, Constantin Costel, Amoraritei Lucian, Bucur Florin.e) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46, alin. (1) din OuG nr. 34/2006 - Cerinta obligatorie: Depunere declaratie completata conform Formularului nr. III.2.1.a.5)f)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Cerinta obligatorie: f1).Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.f2).Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor care fac obiectul procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse inacest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe careofertantul trebuie sa le indeplineasca ? Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani de activitate. Valoarea minim indicata: 1100000, 00 lei.Pentru evaluarea unitara a cifrei de afaceri se va utiliza cursul mediu leu/euro, comunicat de BNR pentru anii: 2010-curs mediu 1euro=4, 2099lei; 2011-curs mediu 1euro=4, 2379lei; 2012-curs mediu 1euro=4, 4560.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade deexecutare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati.Indeplinirea conditiei de a fi executat lucrari similare cu cele care facobiectul prezentei proceduri, in ultimii cinci ani, in valoare minima cumulatade 550000.00 lei.Executia se confirma prin prezentarea a maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 550000, 00 lei, insotite de orice document/certificat care sa confirme executia lucrarilor respective., b)Informatii privind personalul tehnic Ofertantul va prezenta o declaratie peproprie raspundere care sa ateste faptul ca la momentul semnarii contractului (in situatia in care va fi declarat castigator) va dispune de personal calificat astfel : -minim un inginer specialitatea constructii prin prezentarea diplomei de licenta pentru inginer constructii civile si a contractului de munca/conventie civila/angajament de participare;
-responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin decizie interna prinprezentarea deciziei de numire si a contractului de munca/contract deprestari servicii/angajament de participare;
-responsabil tehnic cu executia autorizat prin prezentarea atestatului si acontractului de munca/contract de prestari servicii/angajament de participare-minim 23 muncitori calificati in constructii, din care: 12 muncitori zugravi-vopsitori, 8 muncitori zidari, 3 muncitori montatori tamplarie - prin prezentarea contractelor individuale/alte forme legale de angajare/angajamente de participare. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem demanagement al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008Se solicita sa prezinte un certificat ISO 9001/2008 emis de un organism national sau international acreditat care confirma sistemul de management al calitatii al firmelor ofertante sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unuisistem de management al calitatii, valid la data deschiderii ofertelor pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer