Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reparatii capitale la Spitalul Orasenesc "Prof. Dr. Ioan Puscas" Simleu Silvaniei Corp B si Corp C partial


Detaliu pentru invitatia numarul 334630
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEI
Numar invitatie: 334630/31.08.2012
Denumire contract: Lucrari reparatii capitale la Spitalul Orasenesc "Prof. Dr. Ioan Puscas" Simleu Silvaniei Corp B si Corp C partial
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEICod fiscal: 4291530, Adresa: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Telefon: 0260/ 679237, Fax: 0260/ 679237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, Simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 260679127, fax: +40 260679237, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC "PROF. DR. IOAN PUSCAS" SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ - SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reparatii capitale la Spitalul Orasenesc "Prof. Dr. Ioan Puscas" Simleu Silvaniei Corp B si Corp C partial
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si renovare (acoperis si fatade Corp B si Corp C partial) la Spitalul Orasenesc ?Prof. Dr. Ioan Puscas? Simleu Silvaniei. Valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri este 166.000 lei (fara TVA) ? valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea estimata a contractului cu posibile suplimentari, conform art. 122 lit ?j?din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este 199.200 lei (fara TVA).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.660 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: ?prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.?sau prin virament bancar si se vor folosi urmatoarele: Trezoreria Simleu Silvaniei, cont RO37TREZ56355006XXX002122, Cod Fiscal 4291530?Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si va fi prezentata in original, atasata la Plicul exterior.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de reducerea la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin.(1) din O.U.G.34/2006, suma de 1.660 lei.Ofertele care nu sunt insotite la data deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Gar lucr nu poate fiIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) - Formularul 3 prezentat in Sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire, semnata si stampilata de catre ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul. 2.Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 1) prezentat in Sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire, semnata si stampilata de catre ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul. 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in Sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire, semnata si stampilata de catre ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul. Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ec. Oros Dionisie ? manager, Ec. Szabo Mariana ? director financiar contabil, Dr. Sabo Octavia ? director medical, Ref. Crisan Vasile ? Sef Serviciu Administrativ aprovizionare, Vigu Mihail ? Consilier juridic, Pirvu Viorel ? Tehnician SSM, Lazar Maria ? contabila IA, Ec. Jozsa Anca ? economist Birou Achizitii Publice. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in Sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire, semnat si stampilat de catre ofertant.5.Informatii privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in Sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire, semnata si stampilata de catre ofertant. 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului. Persoane juridice / fizice autorizata.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Certificat constatator emis emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) ? in original, copie legalizata, sau copie certificata ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului.Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ONRC in original sau copie legalizata. Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. 1.Cifra medie de afaceri, globala, pe ultimii trei ani: sa fie cel putin egala cu 332.000 lei. Documente de confirmare ptr.cifra medie de afaceri globala: a. Bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizat de un organ competent. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal. In masura in care operatorii economici au incheiat situatia financiara anuala si au inregistrat bilantul aferent lui 2011, pot prezenta documentele aferente anilor 2009 ? 2011. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr 6 prezentat in Sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire, semnata si stampilata de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) ? in original.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, in valoare cumulata de 166.000 lei exclusiv TVA.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? contractele prezentate ca experienta similara sau copii de pe partile relevante ale contr. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? procesele verbale partiale / la terminarea lucrarilor / finale, aferente fiecarui contract prezentat ca experienta similara.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului, trebuie sa prezinte acest document., DECLARATIE referitoare la utilajle, instalatii, echipamente tehnice pentru mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pt indeplinirea contractului.Lista dotari minime pentru indeplinirea contractului: Automacara, Buldoexcavator, Betoniera, Mijloc transport materiale.Copie dupa documente (lista cu mijloacele fixe, carti de identitate pentru vehicole, certificate de inmatriculare de inregistare sau alte documente echivalente) prin care se faca dovada ca utilajele si echipamentele solitate sunt in proprietatea ofertantului. Pentru acele utilajele si echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se va prezenta copie a contractului de leasing sau a contractului de inchiriere sau angajamente ferme sau alte documente echivalente, din care sa rezulte ca ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra echip/utilaj sau ca acestea vor fi puse la dispozitie ofertantului de catre un tert sustinator., Inf ref la pers tehn de spec.Decl ref la efectiv medii anuale ale pers ang si al cadrelor de cond in ultim 3 ani.Pers minim oblig: Ing constructor cu exper prof in spec pt sef de sentier, dovedita prin particip la cel putin un contr similar, atestare prev de lege(MTCT, MLPAT, PLPTL)pt resp tehnic cu exec RTE valab in mom depun ofertei.Se va prez o lista cu pers resp cu indepl contr de lucrari si inf ref la studiile, preg prof si calif pers responsabil.In cazul unei asocieri se va prez o sg lista comuna.Doc dov: copii dupa: Diploma de studii pt sef de santier.Certif/atestat/diploma/sau alte doc echiv pt personalul muncitor.Copii dupa CIM sau extras din REVISAL, pt pers resp cu indepl contract si care sunt ang ai ofertant.Contr de colab/serv, angajam ferme de sustin din partea unot terti pt pers care nu sunt ang ai ofertantului(daca e cazul).Pt pers implic in indepl contr care nu sunt ang ai ofertantului se vor prez contr de colab si angajam de particip cf art.188 alin(3)lit"b" din OUG34/2006., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora. Subcontractantii vor prezenta datele de recunoastere si Declaratia privind neincadrarea in prevedrile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare: Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Subcontractantii vor prezenta datele de recunoastere si Declaratia privind neincadrarea in prevedrile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare Formular nr.10 (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul) si Acordul de subcontractare., Informatii privind asocierea.a) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ?Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform Formularului 11. Certificate conform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2008. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul va face dovada implementarii unui: -sistem prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent; -sistem din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerinteleISO 9001 sau echivalent.Sau: Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre op ec asociati trebuie sa detina aceste certif sau sa faca dovada ca sunt in curs de implemen
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer