Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reparatii capitale sali de clasa si birouri in sediul CERONAV din strada Baba Novac nr.101 CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 354586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 354586/10.10.2013
Denumire contract: Lucrari reparatii capitale sali de clasa si birouri in sediul CERONAV din strada Baba Novac nr.101 CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reparatii capitale sali de clasa si birouri in sediul CERONAV din strada Baba Novac nr.101 CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii capitale sali de clasa si birouri in sediul CERONAV din strada Baba Novac nr.101 CONSTANTA vor consta in : repararea fisurilor existente in pereti, retencuirea peretilor pentru asigurarea planeitatii, modernizarea spatiilor destinate simulatoarelor si salilor de curs prin finisaje performante, usi metalice cu cartele de acces, reamenajarea holurilor de acces din corpurile A si B, reamenajarea scarii principale prin inlocuirea pardoselii, scoaterea capitelurilor stalpilor si creearea unui nou spatiu pentru receptie, inlocuirea pardoselilor si montarea balustrazilor pentru scarile de acces. Valoarea totala estimata fara TVA a lucrarilor de reparatii este de 1, 126, 162.00 RON din care: C+M= 1, 028, 235.00 RON fara TVA; Cheltuieli diverse si neprevazute (9.52%)= 97, 927.00 RON fara TVA. Mentionam ca in cazul ofertei procentul 9.52% se aplica la valoarea ofertei fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 126, 162 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 20, 000.00 RON, Per.valabilitate: cel putin egala cu perioada valabilitatii ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada valabilitatii GP va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.GP se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Echivalenta pentru o GP depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/ valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Cand se opteaza pentru constituirea GP prin virament bancar suma se va vira in contul RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 (lei) deschis la Trezoreria mun. Constanta sau RO58BRDE140SV04853511400 (euro) deschis la BRD Groupe Societe Generale Constanta. Dovada constituirii GP se transmite in SEAP sub forma scanata.In cazul in care GP este constituita sub forma unui instrument de garantare, se va putea utiliza ca model Formularul 13 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 si se va depune in copie in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus cu conditia ca acestia sa faca dovada in acest sens (Formularul 6)
Garantie de buna executie
Se constituie cf. art.89 alin.(2) din H.G.925/2006 de ofertantul castigator in cuantum de 10% din pretul contractului exclusiv TVA si va fi valabila pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate.GBE se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din HG 90/ 2006. De regula GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, constituirea garantiei de buna executie se poate face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale tinandu-se cont de prevederile HG nr.1045/2011 privind modificarea Art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM, cf.Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederi art.180 O.U.G. nr.34/2006? Formularul nr. 2aNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz)Declaratie neincadrare in prevederi art.181 O.U.G. nr.34/2006? Formularul nr. 2bNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz). In cazul tertului sustinator, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 se rezuma la lit.a), c) indice 1 si d)Certificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru operatorii economici straini) - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozite si taxe locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(sau echivalent pentru operatorii economici straini) - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata notarial.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/ sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care autoritatea contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Declaratie neincadrare in prevederi art.69-1 OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 2cNota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Persoanele cu functie de decizie din CERONAV in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: -Director General: Ovidiu Sorin Cupsa;
-Director General Adjunct: Emil Luca;
- Director Comercial: Dan Pisica- Musat;
- Director Economic: Claudia Gheorghe;
- Sef birou juridic si asistenta manageriala: Eugen Radu;
- Sef Serviciu Administrativ/ birou achizitii publice si investitii: Gabriela Cristian;
- Sef birou achizitii publice si investitii: Tagare Daniela.Membri comisie evaluare: Gabriela Cristian, Daniela Tagare, Maria Iancurezerva: Dumitru Enciu, Eugen RaduCertificat participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 2dNota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz). Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care CERONAV le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1- Cifra de afaceriOfertantii vor completa si depune Fisa de informatii generale - declaratia dinFormularul nr. 5prin care vor demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala din ultimii trei ani egala sau mai mare decat 2, 000, 000.00 RON si prezentarea urmatoarelor documente relevante: copii lizibile ale bilanturilor contabile sau extraselor de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, dupa caz sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/ alta valuta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx ). Se va preciza adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.Convertirea in RON si EUR, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 EUR = 4.2099 RONAnul 2011:1 EUR = 4.2379 RONAnul 2012:1 EUR = 4.4560 RONCerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre deafaceri medii globale pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiatide minimum 2, 000, 000.00RON.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, printr-un angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Reducerea de 50% pentru cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Autoritoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 6., Cerinta 2- Bonitate/ acces la resurseOfertantiitrebuie saprezinte documente care atesta ca dispun sau au acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de 300, 000.00 RON pentru o perioada de 4 luni.Declaratie bancara, in original, de la o banca romaneasca sau straina , sau alt document care atesta accesul la cash-flow in cuantumul mentionat, la momentul semnarii contractului. Exprimarea in alta valuta decit leul se va face conform cursului leu/ valuta respectiva afisat de BNR cu 5 zile inainte de data depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 7, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 1, 028, 235.00 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel putin 1 (un) contract sau cel mult 3 (trei) contracte. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual RON/ valuta comunicat de B.N.R. (http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx).Pentru contractele de lucrari similare nominalizate se vor prezenta certificari de buna executie, care sa contina valorile, perioada si locul executiei lucrarilor (copii ale paginilor relevante din contracte, procese verbale de receptie emise la terminarea lucrarilor sau orice alte documente atat timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIndiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator., Cerinta nr. 2- Cerinte minime privind dotarea tehnicaDeclaratie privind utilajeleOfertantii trebuie sa demonstreze ca dispun de echip., utilaje, instalatii, mijl.de transport pe care le mentioneaza in propunerea tehnica pt. Executarea lucrarilor - Formularul 8 + Anexa.Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta prin inchirierea deutilaje, utilaje etc.Pentru fiecare echip., utilaj etc. folosit in executarea contr., se depun copiilegalizate sau cf. cu originalul ale dovezii formei de propr. (facturi, contr.etc.), ale contr. de inchiriere sau ale dovezii disponibilitatii acestora prinangajament de punere la dispozitie.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii sau ca au asigurat accesul la unlaborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specificelucrarilor ce urmeaza a se executa (copii legalizate sau cf. cu orig. actele de propr. sau contr. de colaborare cu laboratorul).Documentele vor fi in vigoare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3- Cerinte minime privind capacitatea profesionalaLista cu personal necesar (sau al carui angajament de participare a fost obtinut)-Formularul nr 9 si anexele 1 (Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului) si 2 (CV-uri).Cerinte minime: - 1 manager de proiect absolvent studii superioare; cu experienta profesionala generala ?minim 5 ani, experienta profesionala specifica ?minim 3 ani;
- 1 coordonator lucrare/ sef de santierabsolvent al Facultatii de constructii civile, agricole si industriale cu experienta profesionala generala ?minim 5 ani, experienta profesionala specifica ? 3ani;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat;
- 1 responsabil control-calitate ?CQ;
- 1 responsabil atestat conform legislatiei in vigoare pentru SSM;Cu exceptia RTE pentru care nu se solicita decat atestat, pentru toate celelalte persoane din lista cu personal necesar sevor prezenta: - copii diplome studii- copii atestate/ autorizatii/ decizii valabile , - copie contr. munca/ contract colaborare/ contract prestari servicii /angajament de participare;
- CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte ?conform anexei 2 la Formularul 9- declaratie disponibilitate in original pentru fiecare persoana din lista prezentata ? conform Formularului nr 10.- alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii cerintelor solicitateIn cazul asocierii cerinta poate fi indeplinita prin cumul. Neindeplinirea cerintelor minime in privinta asigurarii cu personal de specialitate conduce la descalificarea ofertantului. Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa certifice competentele profesionale si de management. In cazul indeplinirii cerintei invocand tertul sustinator se va prezenta un angajament ferm si se va completa Formularul nr 11., Cerinta nr. 4- SubcontractantiiSe va completa lista subcontractactantilor- Formularul nr 17. Daca nu subcontracteaza, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL". Daca parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se vor aplica prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind subcontractantii.Pe parcursul derularii contractului , contractatul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Se va completa Formularul nr 18 ? Acord de subcontractare. Daca nu exista subcontractanti, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL". Cerinta nr. 1- Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor - in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2- Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor - copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer