Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reparatii capitale si amenajari sistematizare pe verticala in Baza de instruire CERONAV CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 336803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 336803/05.10.2012
Denumire contract: Lucrari reparatii capitale si amenajari sistematizare pe verticala in Baza de instruire CERONAV CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pescarilor nr. 69 A secretariat, cam. 107, Constanta, Romania, cod postal: 900581, telefon: +40 241639595-1123, fax: +40 241631415, persoana de contact: Sef birou achizitii publice: Cornelia Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pescarilor nr. 69 A secretariat, cam. 107, Constanta, Romania, cod postal: 900581, telefon: +40 241639595-1123, fax: +40 241631415, persoana de contact: Sef birou achizitii publice: Cornelia Nistor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reparatii capitale si amenajari sistematizare pe verticala in Baza de instruire CERONAV CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii capitale si amenajari sistematizare pe verticala in Baza de instruire CERONAV CONSTANTA vor consta in refacerea sistemului rutier din beton de ciment pe doua alei si o parcare, executia unei parcari noi (suprafata totala 1.352 mp), pentru odesfasurare a traficului in conditii de siguranta, la care se va adauga amenajarea unui spatiu verde in suprafata de 142, 5mp prin plantarea de gazon, arbori si arbusti. pentru cresterea calitatii mediului.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3500 RON.Perioada valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada valabilitate garantie participare va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 deschis la Trezoreria mun. Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 6. Dovada constituirii garantiei de participare se transmite in SEAP sub forma scanata. In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediulautoritatii contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului exclusiv TVA, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrari, valabila pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate.Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederi art.180 O.U.G. nr.34/2006? Formularul nr.2aDeclaratie neincadrare in prevederi art.181 O.U.G. nr.34/2006? Formularul nr.2bCertificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini)- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozite si taxe locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini)- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care autoritatea contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Declaratie neincadrare in prevederi art.69-1 OUG nr. 34/2006- Formularul nr. 2cCertificat participare la licitatii cu oferta independenta? Formularul nr. 2dPersoanele cu functie de decizie din CERONAV in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: -Director General: Ovidiu Sorin Cupsa;
- Director Comercial: Dan Pisica- Musat;
- Director Economic: Claudia Gheorghe;
- Sef birou juridic, contencios si arhivare: Eugen Radu;
- Sef Serviciu Administrativ: Tudor Stelian;
- Sef birou achizitii publice: Cornelia Nistor.Membri comisie evaluare: Gabriela Cristian, Cornelia Nistor, Stelian Tudor Membri rezerva: Dumitru Enciu, Daniela TagareDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederi art.180 precum si art.181 lit. a), lit. c)1 si lit.d) din O.U.G.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia neincadrare in prevederi art. 69-1 O.U.G. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata(in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care CERONAV le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantii vor completa si depune Fisa de informatii generale - declaratia dinFormularul nr. 3 prin care vor demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala din ultimii trei ani egala sau mai mare decat 365000 RON. Convertirea in RON si EUR, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 EUR = 4, 2373 RONAnul 2010:1 EUR = 4, 2099 RONAnul 2011:1 EUR = 4, 2379 RONCerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre deafaceri medii globale pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiatiegala sau mai mare decat 365000 RON., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, sit.economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Reducerea de 50% pentru cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Autoritoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, cf.Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 7, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert (care nu trebuie sa se gaseasca in situatiile prevazute de art.180 si art.69^1 din OUG 34/2006), autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere.Pentru a fi luat in considerare, angajamentul ferm va trebui sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare in cazul cand ofertantul intampina dificultati si va fi prezentat in forma autentica notariala. Pe langa angajament se vor prezenta documente privind eligibilitatea tertului sustinator (neincadrarea in situatiile prevazute de art.180; 181-lit.a, c1, d si art.69^1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantii vor depunedeclaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Formularul 4, trebuind sa confirme executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei achizitii catre beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, a caror valoare cumulata fara TVA este cel putin egala cu 182500 RON.Cerinta seconsidera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 contracte.Valorile vor fi exprimate in RON fara TVA.Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual RON/valuta comunicat de B.N.R.(http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx).Pentru contractele delucrari similare nominalizate se vor prezenta certificari de buna executie, care sa contina valorile, perioada si locul executiei lucrarilor(copii pagini relevante din contracte sau procese verbale de receptie emise la terminarea lucrarilor)., Recomandari din partea beneficiarilor/clientilor Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare emisa pe numele ofertantului din partea beneficiarilor/ clientilor.Recomandarea nu va fi emisa special pentru CERONAV Constanta dar va contine: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- efectuarea/neefectuarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale in domeniu;
- ducerea/neducerea lucrarilor la bun sfarsitVor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante)., Declaratie privind utilajeleOfertantii trebuie sa demonstreze ca dispun de echip., utilaje, instalatii, mijl.de transport pe care le mentioneaza in propunerea tehnica pt. Executarea lucrarilor - Formularul 8 + Anexa.Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta prin inchirierea de utilaje, utilaje etc. Pentru fiecare echip., utilaj etc. folosit in executarea contr., se depun copii legalizate sau cf. cu originalul ale dovezii formei de propr.(facturi, contr.etc.), ale contr. de inchiriere sau ale dovezii disponibilitatii acestora prinangajament de punere la dispozitie.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii sau ca au asigurat accesul la unlaborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specificelucrarilor ce urmeaza a se executa (copii legalizate sau cf. cu orig. actele de propr. sau contr. de colaborare cu laboratorul, precum si autorizatiaacestuia).Documentele vor fi in vigoare la data limita de depunere a ofertelor., Lista personal necesar-Formular 9+anexa.Cerinte minime: 1 coord.lucrare/sef santier(ing.constructor drumuri si poduri/civile);1 resp.tehnic executie(RTE)atestat;1 resp.tehnic calitate(RTC)atestat;1 resp.S.S.M.atestat.Se prezinta: copii diplome studii, copii atestate/autorizatii/decizii valabile, copie contr. munca/contract colaborare/contr.prestari servicii/angajament de participare;CV-uri anexate pentru fiecare persoana?Formular 9;declaratie disponibilitate original ?Formular 10.O persoana nu poate ocupa simultan mai multe pozitii de personal? cheie sub sanctiunea respingerii ofertantului. In cazul asocierii cerinta poate fi indeplinita prin cumul. Neindeplinirea cerintelor min. in privinta asigurarii cu personal de specialitate conduce la descalificarea ofertantului. Ofertantii pot prezenta s.a. documente care sa certifice competentele profesionale si management. In cazul tertului sustinator se prezinta angajament ferm, incheiat in forma autentica, notariala si se completeaza Formular 11, Subcontractantii - Se va completa lista subcontractactantilor- Formularul nr 12 cu Anexele sale. Daca nu subcontracteaza, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL". Daca parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se vor aplica prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind subcontractantii.Se va completa Formularul nr 13 ? Acord de subcontractare. Daca nu exista subcontractanti, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL". Cerinta nr. 1- Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului-ISO 14001.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)- http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer