Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari reparatii cladiri Lot 1:Rk casuta pompa gr.15 Iclanzel Lot 2:Rk depozit carburanti Lot 3:Rk casuta operator gr.123 Grebenis Lot 4:Rk casuta operator gr.1 Cucerdea Lot 5:Rk post dispecer Corunca Lot 6:Rk casuta operator gr.15 Acatari


Detaliu pentru invitatia numarul 338453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 338453/29.10.2012
Denumire contract: Lucrari reparatii cladiri Lot 1: Rk casuta pompa gr.15 Iclanzel Lot 2: Rk depozit carburanti Lot 3: Rk casuta operator gr.123 Grebenis Lot 4: Rk casuta operator gr.1 Cucerdea Lot 5: Rk post dispecer Corunca Lot 6: Rk casuta operator gr.15 Acatari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari reparatii cladiri Lot 1: Rk casuta pompa gr.15 Iclanzel Lot 2: Rk depozit carburanti Lot 3: Rk casuta operator gr.123 Grebenis Lot 4: Rk casuta operator gr.1 Cucerdea Lot 5: Rk post dispecer Corunca Lot 6: Rk casuta operator gr.15 Acatari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii cladirilocatiile: lot 1-Rk casuta pompa gr.15 Iclanzel, lot 2-Rk depozit carburanti, lot 3-Rk casuta operator gr.123 Grebenis, lot 4-Rk casuta operator gr.1 Cucerdea, lot 5-Rk post dispecer Corunca, lot 6-Rk casuta operator gr.15 Acatari.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: lot 1-494 lei, lot 2-244 lei, lot 3-160 lei, lot 4-418 lei, lot 5-1.062 lei, lot 6-218 lei.Garantia este valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conf art.86 alin.1 si 6 din HG 925/2006.Contul pt virarea garantiei de participare RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania RO14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin.1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L 279/2011 -cuantumul acestei retineri este de 1.062 lei - pentru lot 5.Pentru celelalte loturi -cuantumul acestei retineri este de 0 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie de lucrari va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de executie de lucrari. Garantia de buna executie a contractului de executie de lucrari se constituie conform art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular 1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. ulterioare (Formular 1C -Corin Emil Cindrea-director general SNGN Romgaz SA, Gheorghe Dimbean-director economic SNGN Romgaz SA, Pantelimon Avram?director SNGN Romgaz SA Suc.Targu-Mures, Victor Banu- presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca?consilier juruidic, Caraivan Viorica?director economic SNGN Romgaz SA Suc.Targu-Mures, Ovidiu Ciurca?membru comisie, Camelia Pop?membru comisie, Dorin Flamand-membru comisie, Sandor Coriolan-membru comisie, Calin Baraian?membru comisie, Marius Moldovan?membru comisie), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane fizice /juridice romane -Certificat constatator emis de ONRC, care trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globaleOfertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3(trei) ani. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Op. economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim: lot 1-Rk casuta pompa gr.15 Iclanzel?98.820lei;lot 2-Rk depozit carburanti?48.440 lei;lot 3-Rk casuta operator gr.123 Grebenis?31.860 lei;lot 4-Rk casuta operator gr.1 Cucerdea?83.520 lei;lot 5-Rk post dispecer Corunca?212.380 lei;lot 6-Rk casuta operator gr.15 Acatari?43.340 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Orice fisa/fise referitoare la un contract derulat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita in mod obligatoriu de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant (ex.Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006). Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunerea a unui contract de executie de lucrari similare care are o valoare egala sau mai mare decat: lot1-24.705 lei;lot 2?12.110 lei;lot 3? 7.965 lei;lot 4? 20.880 lei;lot 5? 53.095 lei;lot 6? 10.835 lei.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul care constituie experienta similara si acte aditionale unde este cazul., Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in 5 ultimii ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati., Informatii privind personalul Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Declaratie care contine informatii privind dotarile Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a)lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora;c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicat in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer