Achizitie publica - LUCRARI REPARATII GENERALE SI RENOVARE
Detaliu pentru invitatia numarul 347110
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347110/20.05.2013
Denumire contract: LUCRARI REPARATII GENERALE SI RENOVARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: +40 0213347387, Fax: +40 0213347387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 0213347387, fax: +40 0213347387, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniSos. Berceni nr.10-12, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI REPARATII GENERALE SI RENOVARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI REPARATII GENERALE SI RENOVARE conform caiet de sarcini anexat.Procentul aferent diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 342.3 - 2, 732, 374.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 2 % din valoarea estimata fara TVA si este de 54647, 49 lei.Data la care se va face echivalenta leu-euro pentru GARANTIA DE PaRTICIPAREeste de 22.04.2013, 1 EURO = 4.3552 RON avand in vedere cursul BNR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu data de limita de depunere a ofertelor. ? Formularul nr. 6In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit in functie de valoarea estimata.Garantia de participare se constituie astfel :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713.Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de lucrari 5% din valoarea contractului subsecvent de lucrari fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza :1.Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform Art 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare si a prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3 ;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.1;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.4;5.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator- Formular nr. 3 bis.6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidate se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileTOATE Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt DR ANCA BULIMAN- MANAGER, PROF.DR.MIRCEA GORGAN- DIRECTOR MEDICAL , EC. ROSOI MARIAN- DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL, AS. PR. LAURENTU HABUC-DIRECTOR INGRIJIRI , ING ROXANA NICOLESCU-SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII , LIFTICARIU FLORIN- MERCEOLOG BIROU APROVIZIONARE , POPA DUMITRU-ING. SPEC. I A SEF SERV. TEHNIC, SING NASTASA COSTEL in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantuluicorespunde cu obiectul procedurii, prezentat original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDocumentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul are obligatia de a prezenta o lista a principalelorlucrari similare din ultimii 5 ani-formularul C3.Autoritatea Contractanta stabileste cerinta minima de calificareIndeplinirea si finalizarea unuicontract de lucrari similare in valoare de 1366187 lei. Pentru lucrarile respective se va completa formularul numarul 8- ?Experienta similara?.Pentru a demonstra acest criteriu se vor prezenta pentru contractul mentionat ca experientasimilara urmatoarele documente: Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Sistemul de Management al de Mediu SR EN ISO 14001/2005 valabil ladata limita de depunere a ofertelor, obligatoriu implementat, sau echivalent copie certificata conform cu originalul., 1 Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2008 pentru lucrari de constructii, valabil ladata limita de depunere a ofertelor, ,obligatoriu implementat, sau echivalent copie certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 15:45