Achizitie publica - Lucrari RK Centru de documentare
Detaliu pentru invitatia numarul 332658
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332658/30.07.2012
Denumire contract: Lucrari RK Centru de documentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialColegiul National "Emil Racovita" IasiCod fiscal: 4701592, Adresa: Aleea Nicolina nr. 4, Iasi, Telefon: 0232234372, Fax: 0232234372
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Nicolina nr. 4, Iasi, Romania, cod postal: 700221, telefon: +40 0232234372, fax: +40 0232234372, persoana de contact: Iuliana Bobeica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Colegiului National Emil Racovita, Aleea Nicolina, nr. 4, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari RK Centru de documentare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile deRK Centru de documentare constau in lucrari de amenajari interioare si exterioare, instalatii sanitare, instalatii de canalizare, instalatii incalzire, instalatii electrice, lucari fatada, termoizolatie.
II.1.6) CPV: 45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 957, 735.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 15.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO66TREZ4065004XXX000279 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis estepurtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Director prof. Paula GavrilescuDirector adj. prof. Victoria SecheleaProf. Turbatu DoruAdministrator financiar ec. Iuliana BobeicaLista consilierilor locali: Agrigoroaei Ionel, Anghel Ficu, Balaniscu Bogdan, Balanovici Elena Laura, Birhala Constantin, Botez Radu, Carp Petra, Chiruta Ciprian, Ciobotaru Florentin, Ciuca Valentin, Cristian Catalin, Gavrila Camelia, Gradinariu Gica, Grigoras Laurentiu, Harabagiu Gabriel Vasile, Iacoban Sorin Avram, Ionescu Ioan Sorin, Munteanu Vasile, Negrescu Radu Florin, Olaru Ecaterina, Olteanu Romeo, Ostaficiuc Marius Eugen, Poroch Vladimir, Surdu Gabriel Mihai, Talpalaru Seryl, Toma Catalin, Turliuc Catalin;Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2 Experienta similara-in ultimii 5 ani, a finalizat cel putin un contract similarin valoare de 900.000 Se solicita certificatul de receptie la terminarea lucrarilor de la benerficiarul investitiei sau proces verbal de receptie la terminarea lucrariiinsotit de recomandari de la beneficiari. Se solicita: -contractele de lucrari, inclusiv actele aditionale la acestea, in copie conform cu originalul;
-pv de receptie la terminarea lucrarilor, in copie conform cu originalul, din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, termenul de executie, principalele tipuri de lucrari executate, observatiile comisiei de receptie;
-recomandari din partea beneficiarilor, in original sau in copie conform cu originalul, Cerinta nr.3 Dotari tehnice, echipamente, utilaje necesare pentru executarea contractuluiDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari (inclusiv lista utilaje si declaratie dedisponibilitate).dispune , pe intreaga perioada de derulare a contractului detoate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice solicitate . Infunctie de forma de detinere , se solicita prezentarea de catreofertant a urmatoarelor documente, in copie conform cuoriginalul : contracte de vanzare cumpararesau facturi fiscale; -contracte leasing; -contracte de inchiriere valabile pe toataperioada de de derulare a contractului; -contracte de prestari servicii valabile pe toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la efective medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratii privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original;
- Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinireacontractului.- copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesional., Cerinta nr. 5Informatii despre subcontractanti(daca este cazul )Declaratie privind partea/partilecare sunt indeplinite de subcontractanti Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Nota : In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeazasa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv , prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta ., Cerinta nr. 6 Informatii despre asociati (daca este cazul)- Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicitalegalizarea asocierii. Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele deasigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 SAU ISO 9001/2008sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:43