Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI SANITARE SECTIA 2 POLITIA MUNICIPIULUI ARAD


Detaliu pentru invitatia numarul 321010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Numar invitatie: 321010/28.02.2012
Denumire contract: LUCRARI SANITARE SECTIA 2 POLITIA MUNICIPIULUI ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Telefon: 0257.207100, Fax: 0257.207130, 0257.253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARAD, STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Romania, SERVICIUL LOGISTIC, cod postal: 310085, telefon: +40 0257207100, fax: +40 0257207130, persoana de contact: LUMINITA BOTAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARAD, STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Romania, SERVICIUL LOGISTIC, cod postal: 310085, telefon: +40 0257207100, fax: +40 0257207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI SANITARE SECTIA 2 POLITIA MUNICIPIULUI ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cu apa rece a centralei termice si producerea apei calde menajere , asigurarea statiei de hidrofor pentru rezerva intangibila la incendiu si reteaua de evacuare a apei menajere cat si instalatiei de utilizare a apei reci si calde aferente grupurilor sanitare din obiectiv.
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 697.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.093 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se calculeaza de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui prin modalitatea prevazuta la art.90 alin.3 din H.G. 925/2006 (retineri succesive dinsumele datorate pentru facturi partiale), in cuantum de 10 % din pretul contractului fara T.V.A..In conformitate cu prevederile H.G.1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statuluidin cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia I.P.J.Aradin care va depune initial 1% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in art. 69 ^1 O.U.G. 34/2006Cerinta nr. 4 Certificate fiscale privind plata impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele localeCerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificatele fiscalevor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabile la data depunerii ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul reesalonarii datoriilor se va prezentadocumentul emis de institutiaabilitata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundarexecutarea delucrari de natura celor care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind ultimul bilant contabilCerinta nr. 2 Declaratie privind cifra de afaceri pe anii 2008, 2009 si 2010Cerinta nr. 3 Scrisoare de bonitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5aniCerinta nr. 2 Informatii privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta nr. 3 Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceCerinta nr. 4 Autorizare pentrulucrarile aferente bransamentului de apa si de canalCerinta nr. 5 Responsabil tehnic Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatii ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer