Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari si reparatii capitale aferente obiectivului din str. Sfanta Vineri nr. 32


Detaliu pentru invitatia numarul 334113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE - SECTOR 3
Numar invitatie: 334113/22.08.2012
Denumire contract: Lucrari si reparatii capitale aferente obiectivului din str. Sfanta Vineri nr. 32
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE - SECTOR 3Cod fiscal: 16782132, Adresa: str. Sfanta Vineri nr. 32, Bucuresti, Telefon: +40 0213275145, Fax: +40 0213275146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Impozite si Taxe Locale Sector 3, str. Lucretiu Patrascanu, nr. 3-5, etaj 1, camera 117, sector 3, Bucuresti, cod postal 030507, telefon +40 213411760, fax +40 213405159
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Impozite si Taxe Locale Sector 3, str. Lucretiu Patrascanu, nr. 3-5, etaj 1, camera 120, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inregistrare, gestionare si colectare impozite si taxe locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari si reparatii capitale aferente obiectivului din str. Sfanta Vineri nr. 32
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Beneficiarul doreste imbunatatirea activitatii cu publicul in cadrul Directiei Impozite si Taxe Locale sector 3 pentru colectarea impozitelor si taxelor locale, in mod organizat si eficient, scurtandu-se astfel timpul de raspuns la solicitarile contribuabililor. Obiectivul consta in reamenajarea, recompartimentarea si reparatii aferente cladirii existente in vederea infiintarii unui "Birou Unic".
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7096.77 lei, respectiv jumatate daca se face dovada de IMM.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006, in Lei si se poate constitui sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO98TREZ7035006XXX004663 deschis la Trezorerie Sector 3 sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi stabilit conform art. 89 (2) din H.G. 925/2006, respectiv 10% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006, in Lei, si se poate constituifie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 15 semnat si stampilat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 18 semnat si stampilat.Certificat de participare cu oferta independenta - Formular 17 semnat si stampilat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - Formular 16 semnat si stampilat. Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Executiv - Ilie Petre Iulian, Director Executiv Adjunct -Costea Ileana Monica, Biroul Contracte Achizitii - Borangic Daniela, Serviciul Juridic - Popescu Bogdan, Serviciul Contabilitate - Nitu Adelaida, Consilieri locali - Tudorache Andrei, Mitache Ctin , Bratianu Bogdan, Nitu Mihai, Cosocariu Alexandru, Popa Simona, Tudorache Livia, Ardeleanu Mircea, Voicu Ion, Nicolescu Adrian, Marineata Marcel, Oprea Daniel, Fleancu Florin, Horcea C-tin, Lungu Vasile, Lozinschi Adrian, Tudor Elena, Dragne Ileana, Petrescu Elena, Panait Radu, Tartacuta Ion, Ciudomirov Mihai, Munteanu Ion , Nita Alina, Dragoiescu Valentin, Voinea Inocentiu, Circa Honorius, Zamfira Catalin, Raileanu Alexandru, Mitran Victor, Marinescu IonelaModel acord de asociere - Formular nr. 14 semnat si stampilat.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? (Formular 1) - semnat si stampilat.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat ? formular tip emis de ANAF(Administratia Financiara) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local formular tip emis de Consiliul Local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor), in original, copie legalizata sau copie certificata "Conform cu originalul".Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: -date de identificare legale;
-obiectul principal si secundare de activitate;
-reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Declaratie pe propria raspundereca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani - Formular 2.Bilant contabil complet, pentru anul 2011 la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la Administratia Locala (copie certificata). Bilant contabil la data de 30.06.2012, vizat si inregistrat la Administratia Locala (copie certificata) - pentru operatorii economici care au obligatia depunerii bilantului la jumatatea anului financiar. Ultima balanta de verificare (copie certificata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Formular 3.Lista principalelor lucrari similare va contine valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de lucrari similare cu obiectul contractului pentru care va prezenta si recomandare din partea beneficiarului. Lista cuprinzand subcontractantii - Formular 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular 6. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aoplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - semnat si stampilat.Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer