Achizitie publica - LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE PERIODICA A DRUMURILOR ? PLOMBE SI COVOARE BITUMINOASE - 2011
Detaliu pentru invitatia numarul 298873
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Denumire invitatie: LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE PERIODICA A DRUMURILOR ? PLOMBE SI COVOARE BITUMINOASE - 2011
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE PERIODICA A DRUMURILORPUBLICE ? PLOMBE SI COVOARE BITUMINOASE, PE 8 SECTOARE DE DRUMURI JUDETENE -( 8 loturi), DIN JUD. PRAHOVA, IN ANUL 2011?CENTRALIZATOR REPARATII IMBRACAMINTI ASFALTICE - 2011, PLOMBE SI COVOARE.DENUMIREA LUCRARII: PLOMBE: 36000 mp., COVOARE: 6877 mp.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.06.2011 14:22
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul. Republicii nr. 2-4, Registratura, intrarea C, parter, cam 66.
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul Republicii nr. 2-4, etaj 7, cam. 722.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 1, 161, 279 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind situatia personala; Decl.eligibilitate; Decl.privind neîncadrarea la art.181; Decl. integritate; Decl.conflict de interese;Certificat de part.la cu oferta independenta; certificat buget de stat;certificat buget local; declaratie privind calitatea de participant; Certificatul de înregistrare; Certificat constatator O.R.C.; Bilanturile contabile la31.12.2009 si31.12.2010; informatii generale cu cifra de afaceri conform fiecare lot;Lista lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa/fise experienta similara + contract de valoare conform fiecare lot + PVR la terminarea lucrarii +recomandare; Declaratie privind utilajele, inst. si echip.; P.C.C.V.I.pentru lucrare;Declaratia personal+ personal de specialitate + RT-ist, atestat in domeniul lucrarii+cv-uri;ISO 9001 sau echiv.; ISO 14001 sau echiv.; ISO 18001 sau echiv., sau declaratie; Informatii privind subcontractantii, asociatii, sustinerea - daca este cazul.
www.e-licitatie.ro, atasata la invitatia de participare.Garantie participare pe fiecare lot in lei: lot1=500; lot2=3400; lot3=2500; lot4=960; lot5=850; lot6=640; lot7=1650; lot8=1250.