Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI STATIE DE TRATARE A APEI


Detaliu pentru invitatia numarul 123468
Autoritate contractanta
PRIMARIA COMUNEI SADU
Cod de identificare fiscala: 4241222
Adresa: STR. I.M. KLEIN, NR. 36, Sadu
Telefon: 0269-568119
Fax: 0269-568027
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: LUCRARI STATIE DE TRATARE A APEI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45252126-7 - Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI STATIE DE TRATARE A APEI
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 13.03.2008 18:40
Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Loc. SADU, str. I.M. Klein nr. 36, Jud Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SADU, str. I.M. Klein nr. 36, Jud Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl privind eligibilit, decl privind neîncadrarea la art. 181, certif constat privind îndeplinirea oblig la bugetul general consolidatsi la bugetul local, nu mai vechi de 30 de zile, Decl privind calit de participant la procedura; Certif constat ORC nu mai vechi de 30 de zile, Copie CIF la Of Reg Com; bilantul contabil la data de 31.12.2007 sideclararea cifrei medie anuala de afaceri din activitatea de lucrari de constr pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin 4.500.000 lei ; scris de confort bancara ; Decl privind lista principalelor lucr, exec in ultimii 5 ani; dovada exec in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract de lucr similare, a carui val sa fi fost de minimum 400.000 lei ; Decl privind utilajele, instalatiile; Decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Cel putin 3 recomandari; Planului calitatii pentru lucrare ; graficul de exec a lucrarilor; Certificat ISO 9001 si 14001 sau echivalente ;
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul autoritatii contractante, Primaria Comunei Sadu, str. I.M. Klein nr. 36, jud. Sibiu, dupa achitarea sumei de 100 de lei la caseria primariei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: In temeiul art. 209 alin. (1) lit. d) OUG 34/2006, constatand indeplinirea in mod cumulativ a cerintelor specificate la art. 209 alin. (2), lit. a) si b) in sensul ca au fost constatate erori sau omisiuni in documentatia de atribuire fara a se putea adopta masuri corective, fara ca acestea sa conduca la randul lor la incalcarea art. 2 lit. a) ? f) din OUG 34/2006, procedura publica «LUCRARI STATIE DE TRATARE A APEI, COMUNA SADU» se anuleaza.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer