Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI SUPLIMENTARE aferente proiectului ?Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Stefanestii de Jos judet Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2,5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, m


Detaliu pentru invitatia numarul 349237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Comunei Stefanestii de Jos
Numar invitatie: 349237/25.06.2013
Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTAREaferente proiectului ?Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Stefanestii de Jos judet Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei Stefanestii de JosCod fiscal: 4420775, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Telefon: 021-3613529, Fax: 021-3653529
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Romania, cod postal: 077175, telefon: +40 213613529, fax: +40 213613529, persoana de contact: Anghel Rababoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Stefanestii de Jos, sos. Stefanesti nr.116, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTAREaferente proiectului ?Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Stefanestii de Jos judet Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare de constructieaferente canalizarii si statiei de epurare, alimentarii cu apa, si drumului , in conformitate cu documentati tehnica ; Furnizarea si montarea echipamentelor tehnologice; Testare si punere in functiune, inclusiv instruire personal deservent, consultanta personalului responsabil pe parcursul perioade de garantie, atunci cand este necesar; , remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantie.Valoarea aferentaprocentului de cheltuielidiverse si neprevazute estede 2, 92 %, respectiv 64.983, 39 . lei
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 290, 441.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 44.509 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006in oricare dintre formele prevazute de legislatia in vigoare: prin instr.de garant.emis de o soc.bancara ori soc. asigurari, care se prezinta in original . In cazul in care se constituie garantie de participare prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta se va avea in vedere: acesta se va prezenta in original.Pentru constituirea garantie de participare prin ordin de plata, in contul RO41TREZ4215006XXX002512, deschis la Trezoreria Ilfov- beneficiar Primaria Stefanestii de Jos, CIF 4420775, confirmat de banca emitenta se va avea in vedere: acesta se va prezenta in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90. zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sensprin depunerea declaratiei de IMM) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizatIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de originaltraducereaautorizata in limba romana.Pentru garantiile de participare emise in alte monede decat LEI se va avea in vedere cursul de referinta BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 alin 1) lit b)din OUG 34/2006 in cazul respingerii de catre CNSC al unei contestatii: 6.070, 44leiModel orientativ- formular 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 alin 1- alin 3 din HG 925/2006In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sensprin depunerea declaratiei de IMM) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) in original- Inoriginal/ copie legalizata/ copie conf. cu originalul - Cazier judiciar si fiscalal operatorului economicvalabile la data limita de depunere a ofertelorprecizata in invitatia de participare- Inoriginal/ copie legalizata/ copie conf. cu originalul-Cazier judiciar al administratorului ( administratorilor)Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Terrtul sustinator va prezentain original Formularul nr 4Nota : In cazul in care semnatarul ofertei nu este administratorul societatii sau reprezentantul legal , se va prezenta imputernicire notariala privind dreptul persoanei respectve de a angaja legal raspunderea ofertantului in prcedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele ( certificatele)prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )- in original ; Certificate ? in original/ copie legalizata/ copie conf. cu originalulNota: Pentru tert sustinator-declaratieneincadrare art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )- in original4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7 )- in originalPentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Anghel Rababoc, Viceprimar- Aurel Pirvu, Secretar ? Iulia Tudor, Administrator public: Paraschiv Eugen, Contabilitate- Laura Litvin, Domnisoru Alina, Achizitii publice- Monica Anghel, Consilieri: CATARAMA GHEORGHEPIRVU IONNEGOESCU CRISTIANMIHAILA MARIUSJOIMANNICOLAEGHEORGHE CRISTIANDINCANICOLAEGRIGOREGHEORGHESTEFAN NICULAEGHITA GHEORGHEDUMITRU ELENA LUMINITAPAVEL GHEORGHELUICEANU DUMITRUANGHEL DUMITRU5. \Declaratie privind calitatea de participant la procedura- (completare Formular 8) in original -Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociatiNota: In vederea respectarii principiului tratamentului egal si nediscriminatoriu al operatorilor economici si evitarea situatiilor prevazute de Art 201 alin 2 din OUG 34/2006, nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea ofertelor, cu respectare cerintelor din documentatia de atribuire .In urma eventualelor cereri de clarificari ale autoritatii contractante se vor accepta doar clarificari, detalieri si confirmariale documentelor de calificare existente. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulteca domeniul de activitate principal/ sau domeniile de activitate declarate siautorizate conform Legii 359/2004corespund activitatilor care fac obiectul contractului, sa rezulte administratorii si asociatii, reprezentantii legali, sediul si punctele de lucru, datele de identificare ale societatii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatiiNota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerintei in mod cumulativ de catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriiPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 4.400.000 lei .Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 9)in originalDocumente relevante: Persoanele juridice romane -copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legiiTransformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine - copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie aut. data in fata unui notar sau unei autoritati/Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM cifra de afaceri se constituie in procent de 50% din cuantum precizat.., Cerinta 2In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea in original aunui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare celor care fac obiectul prezentului contract.In acest sens se vor prezenta cel mult 4 contracte detipuri de lucrari similare celor derulate in cadrul prezentului contract, a caror valoarecumulata sa fi fost de cel putin2.200.000 lei fara TVACompletare Formular nr. 10 ? in originalDocumente : Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit); Se vor prezenta cerificari de buna executie sau orice alte documente conform precizarilor de mai sus. Actele trebuie depuse in orig. /copie legalalizata/copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune de dreptul de folosinta pentruutilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice si cu capacitatea necesarapentru indeplinirea contractuluiconform oferteiSe va completa in original Formular -11Pentru utilajele solicit. se vor prezenta obligatoriu: - doc privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de doc).Se vor prezenta doc contabile (facturi, , fise mijloc fix, contracte de leasing, contracte de inchiriere, decl de punere la dispozitie a utilajelor, etc)sau carti de identitate/ certificate inmatriculare in care utilajele si echip vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate/ puse la dispozitie(in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta dovada detinerii/ dreptului de a pune la dispozitie din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul.)Se vor prezenta orice documente (carti tehnice, brosuri, informatii site producator, etc ) din care sa rezulte capacitatea tehnica a utilajelor declarate a fi implicate in derulareaintegrala a contractului, Se solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire la personalulce urmeaza a fi implicat in derularea integrala a contractului , conform ofertei., Informatii privind personalul de coordonare : Executantul trebuie sa dispuna de: Sef santier ? inginer, - domeniul Constructii, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarInginer constructii civile- inginer, absolvent studii superioare de specialitate , participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractexecutieInginerconstructii edilitare? inginer, absolvent studii superioare domeniul Instalatii/Constructii Hidrotehnice/Constructii edilitare , participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde executie lucrari similareInginer electrice ? studii superioarein domeniul ingineresc (electrotehnica/ instalatii/ energetica/ electronica/ etc), detinator atrestatului de specialitateANRE (sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi realizateNOTA: fiecare dintrepersonalul de coordonare se vor atasa: -CV-uri actualizate, semnate si datatein original continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. si pozitia pentru care este propus - Declaratii disponibilitate- in original ; - Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea cerintelor de calificare.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pt doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers coordonare ., Inginer constructor ? absolvent CFDP sau echivalent participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde executie lucrari drumuri, Inginer automatizari ? absolvent studii superioare despecialitate, experienta doveditain instalare echipamente automatizareResponsabilSSM ? cu atestare specifica, conform legislatiei in vigoareResponsabili tehnici cu executia atestati de catre MDRT in domeniile aplicabile prezentelor lucrari de executiesi a caror obligativitate este reglementata prin legislatia in vigoare : civile, edilitare, drumuriNOTA: fiecare dintrepersonalul de coordonare se vor atasa: -CV-uri actualizate, semnate si datatein original continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. si pozitia pentru care este propus - Declaratii disponibilitate- in original ; - Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea cerintelor de calificare.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pt doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers coordonare ., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa in original Formular nr 13Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in originalIn vederea certificarii faptului ca subcontractantii declarati sunt autorizati legal sa desfasoare partea din contract precizata, se vor prezenta in copieconform cu originalul certificate constatatoare emise de ONRCdin care sa reiasa faptul ca obiectele de activitate autorizate conform Legii 359/2004corespund activitatilor aferente contractului pe care urmeaza sa le desfasoare, Cerinta 5Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Formular nr.3 ? in originalNota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Nota: In vederea respectarii principiului tratamentului egal si nediscriminatoriu al operatorilor economici si evitarea situatiilor prevazute de Art 201 alin 2 din OUG 34/2006, nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea ofertelor, cu respectare cerintelor din documentatia de atribuire .In urma eventualelor cereri de clarificari ale autoritatii contractante se vor accepta doar clarificari, detalieri si confirmariale documentelor de calificare existente. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata executie
15
Descriere: Componenta tehnica
Durata garantie acordata lucrarii
5
Descriere: componenta tehnica
Termen de interventie in cazul aparitiei unor probleme in perioada de garantie
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer