Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari suplimentare la obiectivul de ? Consolidare, modernizare si refacere imobil corp A,B,C? situat in str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti,


Detaliu pentru invitatia numarul 333395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 333395/08.08.2012
Denumire contract: lucrari suplimentarela obiectivul de? Consolidare, modernizare si refacere imobil corp A, B, C? situat in str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: CRISTINAMEDRUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari suplimentarela obiectivul de? Consolidare, modernizare si refacere imobil corp A, B, C? situat in str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari suplimentarela obiectivul de? Consolidare, modernizare si refacere imobil corp A, B, C? situat in str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti,
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 380, 639.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru lot nr. 1-29630 sipentru lot nr. 2 -6080 Pe.de valab. a gar.pt.parteste de 75 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de const.: prin virament bancar, in contul nr. RO31TREZ7055005XXX000169 Trez. sect 5 Bucuresti, Cod Fiscal: 4267060, sau printr-un instr. de gar. emis in cond.legii de o soc. banc.ori de o soc. de asig., care se prezinta in orig. Form.nr.11.In cazul IMM, cuantumul gar. de particip. sol. mai sus, va fi redus la jumatate.Pentru demonstr. incadr.in categ.IMM ofert. va prez. in mod oblig. decl. pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intrep. interesate privind incadr. in categ.IMM. Decl.pe propria rasp.priv.incadrarea in categ.IMM va fi completata conf. modelului prev. in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. ulterioare si va fi prez. in orig.In cazul unei asocieri, gar. de particip.va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asoc.au oblig.de a depune o Decl. pe propria rasp. conf.Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofert. este o asociere, incadr.in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadr. in mod individual in categoria IMM, atunci asoc.va beneficia de reducerea cu 50% prev. de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, aut. contr. va retine contest. din garantia de particip. sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin(1)din OUG nr.34/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de gar. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar de particip. se va face in conf cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. 2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA; 3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1)-(3) din H.G.R. nr. 925/2006. 4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. 5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitateaFormularul nr.4 Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)Ofertantii vor prezenta Formularul nr.4 conform modelului din Sectiunea III ? modele de formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Formular nr.5 -Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 doar punctele a, c^1, d))Ofertantii vor prezenta Formularul nr.5 conform modelului din Sectiunea III ? Formulare si modeleCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.17 din Sectiunea III se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Formularul nr.14 din Sectiunea III-?Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator? se va completa conform modelului. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006-Formularul nr.14 din Sectiunea IIIPersoane cu functie de decizie: BunghiuzFlorin-Nicolae - Director General; Dobre Cristiana ? contabil sef;Verzes Mihaela ? consilier juridic ; Humin Lidia ? Director General Adjunct;Sef Grup Achizitii Publice- Radu Valeriu, Negrila Mihai ? Sef Serviciu Achizitii PubliceCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatepentru persoane juridice romane1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA ? Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.-Autorizatie ANRE Ofertantul va prezenta autorizatia ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice , in copie cu mentiunea " conform cu originalul", semnatuta si stampila operatorului economic care depune oferta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2011, cu dovada depunerii la organele fiscale competente- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu Formular nr.6.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofert. va prez. ca dovada a exp. similare exec. in ultimii 5 ani a unor contr. de natura si complex. lucrarii ce face obiectul proced. Se vor prez. din contr. lucrari (pag. cu parti contr., obiect, durata, pret contr. precum si pag. cu semnaturi). PV de receptie la term. lucr., PV de receptie finala, doc. const. privind indeplinirea obligatiilor contr. prevaz. la art 97^1 din HG nr. 925/2006, din partea benef. lucr., in copie lizibila cu ment.?conform cu orig.?. Vor fi ment. in cadrul PV de receptie si informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr. precum si date privind eventualele prejudicii: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contr.; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de cal. b)Ofertantul va prezenta Formularul 7 "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inin ultimii 5 ani", Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formularul 8). Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un orgamism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer