Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare < Modernizare si reabilitare DC 146 A, 3,000 km, de la km 2+000- km 5+000 in comuna Sabareni, judet Giurgiu>


Detaliu pentru invitatia numarul 338896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sabareni (Primaria Comunei Sabareni) Judetul Giurgiu
Numar invitatie: 338896/06.11.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare < Modernizare si reabilitare DC 146 A, 3, 000 km, de la km 2+000- km 5+000 in comuna Sabareni, judet Giurgiu>
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sabareni (Primaria Comunei Sabareni) Judetul GiurgiuCod fiscal: 16407109, Adresa: Comuna Sabareni Judetul Giurgiu, Sabareni, Telefon: 0246/253293, Fax: 0246/253358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sabareni, Judetul Giurgiu, str Teilor nr.1, Sabareni, Romania, cod postal: 087153, telefon: +40 246253293, fax: +40 246/253358, persoana de contact: PRIMARIA SABARENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sabareni, str. Teilor nr. 1, comuna Sabareni, judet Giurgiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare < Modernizare si reabilitare DC 146 A, 3, 000 km, de la km 2+000- km 5+000 in comuna Sabareni, judet Giurgiu>
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce se vor executa sunt lucrari suplimentare la proiectulModernizare si reabilitare DC 146 A, 3, 000 km, de la km 2+000- km 5+000 in comuna Sabareni, judet Giurgiu, executat partial si sistat din lipsa de fonduri. Pentru a putea fi reluate lucrarile este necesar ca drumul sa fie readus la stadiul fizic existent la data sistarii lucrarilor.Se vor executa urmatoarele lucrari: reprofilare si completare strat de piatra sparta 10 cm grosime;
-refacere si stabilizarea fundatie drum pe zona padurii (L=560m): pregatirea platformei, strat geotextil, strat balast 25cm grosime, strat balast stabilizat cu ciment 5% 20cm
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 815, 597 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 8156 leiPerioada de valabilitate a garantiei 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila si constituita conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006.2.Virament bancarcatre: Trezoreria Bolintin Vale, in contul RO59TREZ3225006XXX000760, beneficiar Primaria Comunei Sabareni, CUI 16407109 cu dovada confirmarii acestuia decatre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor .In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.a. In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz se va completa declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 25.c. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si forma solicitate vor fi considerate inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform art. 87 din HG 925/2006 si conform prevederilor articolului 2781 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006.Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: conform art.92, alin.(4) din HG 925/2006.Perioada de garantie a lucrarilor este 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probareSe completeaza Formularul nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea???in original.In cazul asocierii mai multor candidati/ofertanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probare1. Se completeaza ? Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare? ? in original;2. Prezentarea in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » semnata si stampilata a urmatoarelor documente : - Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile pe raza carora ofertantul isi desfasoara activitatea.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Reesalonarea datoriilor nu reprezinta aranjament cu creditorii.Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum exemplificam pentru persoanele juridice din Romania.Documentele depuse de persoanele fizice/juridice straine participante la procedura vor fi prezentate in limba romana, cu traducere legalizata si autorizata.Observatie: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 3: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Imputernicire legala, semnata de catre administrator sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei ? original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Certificat de participare la la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1. Se completeaza ? Formularul nr. 4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis deANRMAP? ? in original;Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1.Se completeaza ? Formularul nr. 5 ?Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in original;Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Viorel Iosif? primar, Florin Pavel ? viceprimar, Nica Mirela ? secretar, Bangheru Elena ? contabil, Turcanu Anca ? referent achizitii, consilieri: Cazacu Valentin, Chirita Ioana, Ciobanica Nicoleta, Dinu Eugen, Marin Marin, Nicolescu Constantin, Radu Nicolae, Simionica Virgil, Toporeanu Paulina, Vasile Jean Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul sa fie inregistrat legalMod de probarePrezentarea urmatoarelor documente1. Certificatulconstatator emis de Registrul Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pentru ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCERINTA OBLIGATORIEOperatorii economici participanti la procedura sa fie legal constituiti.? Documente edificatoare ? copii dupa original si traducere certificata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau apartenenta din punct de vedere profesional.?Copii dupa original si traducere certificata in limba romanapentru documentele de infiintare ale operatorului economic (act constitutiv, contract de societate, statut, dupa caz) si toate modificarile intervenite pana la data depunerii ofertelordin care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras) serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie publica;?Documente relevante emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Aceste documente vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globala pe anii 2009, 2010, 2011 sa fie de minim: 1.630.000 lei. Echivalenta se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a minim un contract sau a maxim 2 contracte care au avut ca obiect lucrari similare (lucrari de drumuri), a carorvaloare singulara sau insumata sa fie de cel putin: 815.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a desfasurat lucrarea., Utilaje/dotari strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- excavator;
- buldoexcavator;
- compactor cu rulouri (valturi);
- autogreder;
- autobasculante min. euro 3 (ITP, asigurare auto valabile la data depuneriii ofertelor);
- laborator autorizat grad 2, Resurse umaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Dotare cu personalul de specialitate: sef de santier- inginer / subinginer absolvent constructii drumuri- responsabil tehnic cu executia ? atestat domeniul drumuri, legitimatie valabila la data depunerii ofertelor- responsabil controlul calitatii constructii drumuri, Sucontractanti/asociati- in cazul in care o parte din contract va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiOrice operator economic are dreptul de a participa individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, respectiv lucrari de drumuri, valabil la data depunerii ofertelor., Standarde de asigurare a protectiei mediului Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu ISO 14001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, respectiv lucrari de drumuri, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer