Achizitie publica - Lucrari suplimentare aferente obiectivului investitional ?Modernizare infrastructura rutiera in comuna Farau? in cadrul Proiectului Integrat: ,,Modernizare Infrastructura Rutiera, Infiintare Retea de Alimentare cu Apa, Infiintarea Sistemului de Colectare
Detaliu pentru invitatia numarul 355747
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355747/14.11.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare aferente obiectivului investitional ?Modernizare infrastructura rutiera in comuna Farau?in cadrul Proiectului Integrat: , ,Modernizare Infrastructura Rutiera, Infiintare Retea de Alimentare cu Apa, Infiintarea Sistemului de Colectare si Tratare Ape Uzate, Infiintarea si Dotarea unui Centru de Ingrijire Batrani, Reabilitarea si Dotarea Caminului Cultural? in Comuna Farau judetul Alba.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FARAU (PRIMARIA COMUNEI FARAU JUD ALBA)Cod fiscal: 4562486, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 70, Farau, Telefon: 0258 - 867091;867101, Fax: 0258 - 867102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 70, Farau, Romania, cod postal: 517280, telefon: +40 258867101, fax: +40 258867102, persoana de contact: NICOLETA MARIA COVRIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA FARAU (PRIMARIA COMUNEI FARAU JUD ALBA) STR. PRINCIPALA, NR. 70, Farau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare aferente obiectivului investitional ?Modernizare infrastructura rutiera in comuna Farau?in cadrul Proiectului Integrat: , ,Modernizare Infrastructura Rutiera, Infiintare Retea de Alimentare cu Apa, Infiintarea Sistemului de Colectare si Tratare Ape Uzate, Infiintarea si Dotarea unui Centru de Ingrijire Batrani, Reabilitarea si Dotarea Caminului Cultural? in Comuna Farau judetul Alba.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare aferente obiectivului investitional ?Modernizare infrastructura rutiera in comuna Farau?in cadrul Proiectului Integrat: , ,Modernizare Infrastructura Rutiera, Infiintare Retea de Alimentare cu Apa, Infiintarea Sistemului de Colectare si Tratare Ape Uzate, Infiintarea si Dotarea unui Centru de Ingrijire Batrani, Reabilitarea si Dotarea Caminului Cultural? in Comuna Farau judetul Alba: 1.Inlocuirea podetelor tubular aflate pe DC8 la pozitiile;a) km 1+097.000 - L=10, 00m, Dn=800mm;b) km 1+474.000 - L=7, 50m, Dn=800mm;c) km 1+667.000 - L=7, 50m, Dn=800mm;d) km 1+807.000 - L=7, 50m, Dn=800mm;e) km 1+958.000 - L=7, 50m, Dn=800mm;f) km 2+026.000 - L=7, 50m, Dn=800mm.2.Realizarea unui podet dalat pe DC8 la km 2+0603.Realizarea santului pereat pe DC8 pe partea dreapta de la km1+000 pana la km 2+1104.Stabilizarea versantului pe DC8 de la km 1+400 la km 1+650, partea stangaNu sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 888.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 4.900 lei2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr.925/20064. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare esteTrezoreria Municipiului Aiud, nr. RO73TREZ0045006XXX001309, cod fiscal 45624865. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. F 2 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligaitia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formular nr. F 3 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunerea ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie (Formular nr. F 16) sa va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA.b) Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin (3) H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr. F8 ? Declaratie privind eligibilitateaDocumentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34.2006se solicita si va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular 7 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Se vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente indomeniu.Certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul de lucru implicate in derularea contractului.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, astfel devind aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr. F4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr. F6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa cu Formular nr. F23 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioareDeclaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.Persoanele cu functie de decizie din cadrulComunei Farau sunt : Primar: BARABAS GLIGOR, Viceprimar: STOIA IOANSecretar comuna: METEA CIPRIAN IOAN GELUConsiliari locali: POPA VIOREL, OLTEAN AUGUSTIN, LUCA FILON, MOLDOVAN EUGEN, CIMPEAN SORIN IOAN, CHIRILA IOSIF, RUS NICOLAE, SZEKELY STEFAN, STAVAR AUGUSTIN, INDREI IOAN, Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridice/fizice romana1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat/dus la bun sfarsitlucrari similare cu obiectul contractului.
Cerinta va fi demonstrata prin:
?Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, lasand la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006. ?
Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege:
- lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
Se completeaza Formular nr. F9 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Formular nr. F 9a -Experienta similaraCei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2
Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa faca dovada ca dispun de utilaje, instalatii echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.
Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate.
NOTA
-pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere/contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Se completeaza Formular 12 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr.3
Informatii privind efectivele medii anuale de personal si al cadrelor de conducere ;
Se completeaza Formular nr. F11? Declaratie cu efectivele medii anuale de personal si al cadrelor de conducere ;, Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa dispuna de resurse umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) Sef santier (inginer, absolvent CFDP sau echivalent, cu diploma de inginer/licenta)b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractuluic) Responsabil tehnic cu calitatea CQ ? Inginer constructor, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Se completeaza Formular nr. F10 ? Lista personalului de specialitate propus pentru realizarea contractului; Formular nr. F19 ? CV (specialistii RTE nu vor prezenta CV) pentru specialistii prezentati in Formular nr. F10; Copii dupa diplome, autorizatii sau certificate detinute de specialistii angajati in contract, conf. Formular nr. F19;Pentru personalul unde legea prevede obligatia prezentarii de atestate/certificate nu se vor mai prezenta copii dupa diplome de studii suplimentar atestatului sau certificatului de formare profesionala. Ofertantii trebuie sa prezinte dovezi ca personalul propus pentru derularea contractului este asigurat in conformitate cu prevederile legale in domeniu., Cerinta nr.5In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplibneasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Modalitati de indeplinire: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritate contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Se completeaza: Acordul de asociere Formular nr. F13, ,Cerinta nr.6In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se completeaza: Formular nr. F14 Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestoraFormular nr. F15 -Acord de subcontractare Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limitadepunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se acepta certificarea in curs de atestare - dar se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese din el ca ofertantul va primi certificarea.Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa detina certificatul ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limitadepunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acepta certificarea in curs de atestare - dar se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese din el ca ofertantul va primi certificarea.Modalitate de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 17:24