Achizitie publica - Lucrari suplimentare aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele si Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?
Detaliu pentru invitatia numarul 343632
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343632/07.03.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele si Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Carligele (consiliul local) judetul VranceaCod fiscal: 4298067, Adresa: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Carligele, Telefon: 0237/253000, Fax: 0237/253200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Carligele, Romania, cod postal: 627065, telefon: +40 237253000, fax: +40 237253200, persoana de contact: Luminita Sinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Cirligele, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele si Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie pentru Lucrari suplimentare aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele si Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?, in conformitate cu proiectul tehnic anexat. Valoare estimata lucrari suplimentare drum: 809.471, 00. Valoare estimata lucrari suplimentare gradinita: 36.893, 00 lei.1. Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele- lucrari de consolidare acostamente- lucrari de aparari de maluri, executie gabioane2. Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele- lucrari de pavare taluz.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 846, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie si se constituie pana cel mai tarziu, la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 RON. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;2. Garantia de buna executie se constituie cel tarziu pana la data semnarii contractului prin: - scrisoare de garantie, aceasta constituindu-se in anexa la contract; Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie si sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Modelul scrisorii de garantie de buna executie este prevazut de Formularul nr. 19 ?Scrisoare de garantie de buna executie?. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egalacu duratacontractului.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Participarea la prezenta procedura de achizitie se va face in conformitate cu art. 46 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Ofertantul, inclusiv partenerii, trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Moscu Stefan primar, Banita Ion viceprimar, Sinca Luminita secretar, Pricope Veronica referent, Dragan Doina contabil, Szabo Samoila expert, Radu Alexandru, Parvu Vasile, Palade Aneta, Zamfir Victor, Cirlan Victor, Udisteanu Costache, Ciuciur Iulian-Costel, Marin Viorel, Pana Ion, Preda Costinel ? consilieri locali. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand incluse in obiectul de activitate si activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii si acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia.3. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta: informatii referitoare la personalul propus pentru derularea contractului. Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Sef santier, inginer cu studii superioare tehnice specializarea CFDP/CCIA, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- Manager de proiect, studii superioare, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatului de absolvire curs manager.Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante , trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent.- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri si constructii civile (cerinta se poate indeplini de o singura persoana sau doua in functie de atestatele disponibile).Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;copiacontract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- copia certificatului RTE de specialitate- inginer cu studii superioare tehnice specializarea CFDP/CCIA: 1 persoanacu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, copiacontract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- copia autorizatiei sau a deciziei.Nota: Nu se accepta cumul de functii pentru personalul solicitat in cadrul proiectului.Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare , a capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune ( valabil siin cazul sustinerii capacitatii tehnice, financiare si umane)., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele de care dispune si pe care se angajeaza sa le aiba la dispozitie pentru realizarea lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1. Cilindru compactor ? 1 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autobasculante ? 1 buc.;4. Autobetoniera ? 1 buc.5. Buldozer ? 1 buc6. Laboratoare minim gradul II. in constructii.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind dispozitia/inchirierea sculelor si dispozitivelor pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile pentru toata perioada de executie ofertata. Astfel se vor prezenta obligatoriu documente contabile (fise ale mijloacelor fixe/contracte de leasing/contracte de inchiriere) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului, inchiriate sau puse la dispozitie (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat, sustinerii de catre un tert sau a angajamentelor de punere la dispozitie se vor prezenta fise ale mijloacelor fixe sau contracte de leasingdin partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul)., Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin unul sau mai multe contracte de lucrari similare. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare/valoare insumata sa fie de minim 800.000 RON. Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare/reabilitare/modernizare de drumuri.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (in functie de disponibilitatile ofertantului, care trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute la art 188, alin. 3, lit a/OUG34/06).Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea candidatului. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea candidatului. Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati. Standarde de protectia mediuluiCerinta obligatorie care se poate demonstra individual, pentru fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract care o realizeaza.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari civile si de drumuri., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie care se poate demonstra individual, pentru fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract care o realizeaza.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari civile si de drumuri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
25
Descriere: Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 24 luni va primi ?zero? puncte, iar oferta care prezita cea mai mare perioada de garantie a lucrarii va primi punctajul maxim. Ofertele cu perioada de garantie intre 24 si 36 luni primesc punctajul proportional cu perioada de garantie ofertata. Perioada minima de garantie admisibila este de 24 luni, sub care oferta va fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie peste 36 luni nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 13:58