Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare aferente proiectului de investitii ?Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut, jud. Covasna?


Detaliu pentru invitatia numarul 353611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRADUT
Numar invitatie: 353611/11.09.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare aferente proiectului de investitii ?Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut, jud. Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADUTCod fiscal: 4404400, Adresa: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Telefon: 0040-267-377222, Fax: 0040-267-377222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Romania, cod postal: 527055, telefon: +40 267356321, fax: +40 267356321, persoana de contact: DENES BALAZSI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Romania, cod postal: 527055, telefon: +40 267356321, fax: +40 267356321, persoana de contact: DENES BALAZSI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare aferente proiectului de investitii ?Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut, jud. Covasna?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste executarea de lucrari suplimentare in conformitate cu listele de cantitati anexate constand din: - blocaje de piatra bruta;
- spargeri de stanci;
- executia de drenaje;
- consolidare pod. Avand in vedere ca lucrarile licitate sunt lucrari suplimentare la un contract existent, nu sunt prevazute sume pentru lucrari diverse si neprevzute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 554.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie si se constituie pana cel mai tarziu, la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 RON. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta dinurma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziude 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, in incidenta situatiilor prevazute la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Balazsi Denes, primar, Kolumban Sandor, viceprimar, Kolumban Erika, referent, Varga Annamaria, inspector, Agya Eduard, Varga Geza, Benko Levente, Boda Istvan, Denes Jacint, Farkas Mo;zes, Kolumban Domokos, Kolumban Sandor, Mathe Sandor-Zoltan, Rancz Istvan, Szabo; Csilla, Szocs Antal, To;kos Sandor ? consilieri.De asemenea, neancadrarea in prevederile art. 180, lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru tertul sustinator, iar neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru subcontractanti, acestia urmand a prezenta in oferta declaratiile solicitate, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata. Se vor prezenta documente justificative (disponibilitatea de sus?inere a lucrarii, indiferent sub ce forma va fi prezentata, va trebui sa con?ina suma ?i perioada) privind disponibilitatile financiare ale ofertantului pentru minim 348.554, 99 RON pe o perioada de una luna.NOTE: Autoritatea contractantava solicita ca suma respectiva sa fie fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei ca?tigatoare.Autoritatea contractanta nu va limita indeplinirea cerin?ei prin impunerea prezentarii unui/unor anumit/anumite document/documente. Din documentele prezentate trebie sa reiasa fara echivoc informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (de ex. banci comerciale, societati de asigurari, etc) pentru acordarea de credite asigurarii cash-flow-ului pentru implementarea proiectului., Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinte obligatorii: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 640.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia.3. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul)., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, geodez, etc.); - Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de drumuri, solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Sef santier, inginer cu studii superioare, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- Manager de proiect, studii superioare, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatului de absolvire curs manager valabil cu competentele.Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante , trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent.- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri (in conformitate cu Legea 10/1995 privind Calitatea in constructii).Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- copia certificatului RTE de specialitate- Persoana autorizata OCPI (in conformitate cu regulamentul din 29.03.2010 al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara), 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - copia copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- autorizatie OCPI (Oficiul de Cadastru Publicitati Imobiliare sau document echivalent- Responsabil CQ, 1 persoana, cu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - copia copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- copia autorizatiei sau a deciziei.- personal de executie angajat, in numar suficient pentru indeplinirea contractului in perioada de timp programata.In cadrul personalului de executie angajat trebuie sa se regaseasca persoane cu calificarea de pavator. Se va prezenta in mod obligatoriucopiacertificatului de absolvire curs pentru persoanele angajate ca pavator si asfaltor. Trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatelor de absolvire eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent .Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1. Cilindru compactor ? 1 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autobasculante ? 1 buc.;4. Autobetoniera ? 1 buc.5. Buldozer ? 1 buc6. Excavator pe pneuri sau senile ? 1 buc.;7. Statie de betoane, (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuiesafiecorelatacucantitateadebeton solicitat prin PT si DE).8. Laboratoare minim gradul II. in constructii.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare/angajament privind detinerea/inchirierea sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile pentru perioada in care vor fi implicate efectiv in executia lucrarilor. Astfel se vor prezenta obligatoriu documente contabile (fise ale mijloacelor fixe, contracte de leasing, contracte de inchiriere) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fise ale mijloacelor fixe sau contracte de leasingdin partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul., Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin un contract similar de lucrari (in situatia in unei asocieri, cerinta de experienta similara, prin care se impune cel putin un contract, va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii). Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 340.000 RON. Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare/reabilitare/modernizare de drumuri.
Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract de executie lucrari, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Proces verbal de receptie finala, Recomandare ? Formularul nr. 22).Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea candidatului. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea candidatului. Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati. Standarde de protectia mediuluiCerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic este certificat de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic este certificat de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer