Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI SUPLIMENTARE APARUTE PE PARCURSUL EXECUTIEI LA OBIECTIVUL ?EXTINDERE SI REABILITARE CLADIRE EXISTENTA IN VEDEREA INFIINTARII UNUI CENTRU DE ASISTENTA SI SUPORT PENTRU PERSOANE VARSTNICE ? COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA? FINANTAT PRIN POR AXA 3, D


Detaliu pentru invitatia numarul 339508
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FITIONESTI (CONSILIUL LOCAL FITIONESTI)
Numar invitatie: 339508/15.11.2012
Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE APARUTE PE PARCURSUL EXECUTIEI LA OBIECTIVUL ?EXTINDERE SI REABILITARE CLADIRE EXISTENTA IN VEDEREA INFIINTARII UNUI CENTRU DE ASISTENTA SI SUPORT PENTRU PERSOANE VARSTNICE ? COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA? FINANTAT PRIN POR AXA 3, DMI 3.2., COD SMIS 17360
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FITIONESTI (CONSILIUL LOCAL FITIONESTI)Cod fiscal: 4447193, Adresa: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Telefon: 0237677822, Fax: 0237677847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Romania, cod postal: 627135, telefon: +40 237677822, fax: +40 237677847, persoana de contact: Comuna Fitionesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Fitionesti, jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE APARUTE PE PARCURSUL EXECUTIEI LA OBIECTIVUL ?EXTINDERE SI REABILITARE CLADIRE EXISTENTA IN VEDEREA INFIINTARII UNUI CENTRU DE ASISTENTA SI SUPORT PENTRU PERSOANE VARSTNICE ? COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA? FINANTAT PRIN POR AXA 3, DMI 3.2., COD SMIS 17360
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI SUPLIMENTARE APARUTE PE PARCURSUL EXECUTIEI LA OBIECTIVUL ?EXTINDERE SI REABILITARE CLADIRE EXISTENTA IN VEDEREA INFIINTARII UNUI CENTRU DE ASISTENTA SI SUPORT PENTRU PERSOANE VARSTNICE ? COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA? FINANTAT PRIN POR AXA 3, DMI 3.2., COD SMIS 17360 ce constau in: -creare zid de sprijin, cu fundatia inglobata sub terenul incintei, cu barbacane de evacuare a apelor de ploaie si cu elemente de prindere pentru montarea imprejmuirii;
-zidul de sprijin va avea deasemenea prevazut rigole pentru colectare, dirijarea apelor meteorice.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 887.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1750 lei b)Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor c) Forma de constituire a garantiei de participare :1. Instrument degarantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original; instrumental de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina inclar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 2. ordin de plata, confirmat de banca , in contul autoritatii contractante nr. RO52TREZ6945006XXX000035, deschis la Trezoreria Panciu, cod fiscal 4447193 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizatde catre banca emitenta, care, deasemenea, se prezinta in original.3. In numerar la casieria UAT Fitionesti. Dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate se va depune pe exteriorul plicului ce contine oferta.Garantia de participare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.In cazul depunerii unei contestatii de catre op. ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Perioada de garantie a lucrarilor este de 240 luni, aceeasi cu durata de garantie din contractul de executie lucrari incheiat initial.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere - privind eligibilitatea ofertantului - ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 2;Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - Formular 5; Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Primar Cazacu Iordache; - Contabil Duna Nicuta; - Secretar Ifrim Roxana Elena; -Responsabil achizitii publice Chiper Maricica -Consilieri Locali: Cazacu Maricel, Radu Costel, Diaconu Gheorghe, Ruginescu Gheorghe, Gheorghe Gheorghe, Groza Ionica, Banciu Viorel, Ionica Marian, Crancu Stelu, Ancuta Costel, Macovei Dumitru.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cuoriginalul ») din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) include lucrarile care fac obiectul achizitiei publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect serviciile de furnizare care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Ofertantul care nu poate face dovada situatiei personale va fi exclus din procedura.- Pentru Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) este minim 175.700 lei - cursul Euro mediu anual BNR: 4, 2373 lei pentru anul 2009, 4, 2099 pentru anul 2010, 4, 2379 pentru anul 2011. Pentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs. Se vor prezenta copii dupa bilanturi pentru anii 2009;2010;2011 sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitateade a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare acandidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioadede executie. Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unuia saumai multe contracte similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 87.887 lei fara TVA.Pentru experienta similara din punct de vedere valoric, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/"valuta" comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se vor prezenta, conform art. 188(3) din OUG 34/2006, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Declaratiei referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat.Personal minim solicitat: -1 RTE (responsabil tehnic cu executia)-Inginer /subinginer ? studii specialitate in lucrari de constructii;
-1 CQ (responsabil cu controlul calitatii)-Inginer ? studii de specialitate tehnice + decizie interna;, Declaratie privind subcontractantii. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - Algorit de calcul: Pn = (pret minim/pret n) x punctaj maxim alocat.
Durata de executie a lucrarii
40
Descriere: Factorul de evaluare "Durata de executie a lucrarii" se exprima in zile calendaristice. Durata minima de executiea lucrarii este de 20 zile calendaristice. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim precizat, oferta nu va fi punctata suplimentar. Durata maxima de executie a lucrarii este de 30 zile calendaristice. Pentru o durata de executie mai mare de 30 zile calendaristice oferta va fi declarata neconforma. Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; b) pentru o durata de executie diferita de cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer