Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare Baza Sportiva in localitatea Dumbravita, judetul Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 331621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURES
Numar invitatie: 331621/12.07.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare Baza Sportiva in localitatea Dumbravita, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0262299001, fax: +40 0262-299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0262299001, fax: +40 0262-299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare Baza Sportiva in localitatea Dumbravita, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in executarea urmatoarelor lucrari: terasamenteteren fotbal, rigola scurgere, porti acces, scari acces tribuna, sistem evacuare ape pluviale, retea apa udare stadion.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 893.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 8017 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contulcontul RO51TREZ4362145020403XXX, Comuna DUMBRAVITA, deschis la Trezoreria Baia Mare, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.In situatiile prevazute la Art. 278 1 din OUG 34/2006, se va retine din garantia de participare suma: 4008.5 lei.Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;2 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.3 - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, sau prin retineri succesive din facturi partiale. Garantia se buna executie se va const conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia de buna executie se va const prin retineri succesive ? se va realiza conf prev. art. 90alin.(3)din din H.G. nr.925/2006, cu modif si compl ult, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de const a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va const pe intreaga per a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face conf cu prev art. 92 din HG 925/2006, cu modif si compl ult.In cazul ofertr care se regasesc in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se const in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea? Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011 - Formular 6;Cazier judiciar? Cazier judiciar al operatorului. Prezentarea cazierului judiciar in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cazier fiscal? Prezentarea cazierului fiscal in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? pentru operatorul economic;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare.? Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011- Formularul 5;Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;Certifcate privind atestarea fiscalaPrezentare certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, eliberat de D.G.F.P care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat la termenul legal al scadentei de plata.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la termenul legal al scadentei de plata.NOTA: ? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/candidatul va demonstra prin depunerea certficatelor de atestare fiscala ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006? Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011 ? Formular 7In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: 1.Ciceu Felician-Gheorghe ? Primarul Comunei Dumbravita, jud. Maramures2.Trif Alexandru ? Viceprimarul Comunei Dumbravita, jud. Maramures3. Dobrican Dacian-Sorin ? Secretarul Comunei Dumbravita, jud. Maramures4. Trif Cornealia ?Compartiment AchizitiiCertificat de participare cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 38; Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Obiectul contractului prezentei proceduri de atribuire trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei si se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.Pentru Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii trei ani, incheiati vizat si inregistrat la organele competente, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista va fi insotita de insotita de certificari de buna executieLista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de lucrari similare cu cel in cauza., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere responsabil pentru executia lucrarilor, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul va face dovada ca are in dotarea sa, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie pe propria raspundere - Formular 15 - ca are dotarea necesara indeplinirii contractului ? pentru executie lucrari;., Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul), Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.1. Completarea si prezentarea Formular 11.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, subcontractantii trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate, specializarea in care urmeaza sa execute lucrarile / in cauza.3. Acordul de subcontractare ? Formular 11A. Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer