Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare care au devenit necesare in indeplinirea contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN ? T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201


Detaliu pentru invitatia numarul 326053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 326053/11.05.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare care au devenit necesare in indeplinirea contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN ? T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201 B, km 19+000 ? km 39+950, pe traseul limita judet Ialomita ? Valea Argovei si DJ 303, km 26+294 ? km 48+278 pe traseul Valea Argovei ? Manastirea? pentru subtronsonul cuprins intre km. 31+860 ? 37+460 ( DJ 201 B)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean CalarasiCod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311302, fax: +40 0242331609, persoana de contact: Ion Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str 1 Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare care au devenit necesare in indeplinirea contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN ? T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201 B, km 19+000 ? km 39+950, pe traseul limita judet Ialomita ? Valea Argovei si DJ 303, km 26+294 ? km 48+278 pe traseul Valea Argovei ? Manastirea? pentru subtronsonul cuprins intre km. 31+860 ? 37+460 ( DJ 201 B)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica a lucrarilor suplimentare care au devenit necesare in indeplinirea contractului de executie a lucrarilor pentru proiectul ?Imbunatatirea accesului la reteaua rutiera europeana de transport TEN ? T7 in judetul Calarasi, prin reabilitarea si modernizarea DJ 201 B, km 19+000 ? km 39+950, pe traseul limita judet Ialomita ? Valea Argovei si DJ 303, km 26+294 ? km 48+278 pe traseul Valea Argovei ? Manastirea? pentru subtronsonul cuprins intre km. 31+860 ? 37+460 ( DJ 201 B)
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 788, 602.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 20.000 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare la licitatie se constituie: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarib) ordin de plata, depus la casieria Autoritatii Contractante cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO65TREZ2015006XXX000200 deschis la Trezoreria municipiului CALARASI, cod fiscal 4294030 - in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. c) depunere in numerar la casieria unitatii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , fara TVA.Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform Legii 346/2004b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere (Formular 4, 4A)Declaratie privind eligibilitatea- Prezentare Formular 12A , Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Prezentare Formular 12B, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator. Tertul sustinator va prezenta Formularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG 34/2006 actualizata-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 6. Persoane ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Petrica Irimias ? referent de specialitate, Mariana Stoiculescu ? consilier, Mugurel Racu ? consilier, Emanuela Baicu ? consilier, Mircea Ion ? consilier, cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP - Prezentare Formular 3, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociatiToate documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulInformatii despre asociati - Prezentare Formularul nr. 12H Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii Nota : Formularele privind subcontractarea si / sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si / sau subcontractanti pentru prestarea serviciilor . In acest caz se va preciza pe formular ?NU ESTE CAZUL?Informatii despre subcontractanti - Prezentare Formular 12G ? Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota : In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv , prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati inoferta . Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante , iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale Certificat constatator emis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generaleCerinta nr. 2: Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMCerinta nr. 3: Se solicita o cifra de afaceri globala de minim 3.500.000 Lei pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor lucrari/contracte similare executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2 Experienta similara?Cel putin un contr sau maxim 3 contr. similare executate insotite de certificari de buna executie pentru lucrari similare, in valoare cumulata de minim 1.750.000 lei fara T.V.A.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Recomandarea trebuie sa precizeze: modul de indepl a oblig contractuale pe parcursul derularii contr;daca pe parcursul executiei lucr au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente produse din vina exclusiva acontractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Cerinta 3 Resurse tehnice: 1) Statie de asfalt cu o capacitate de minim 150to/h, autorizata, cu raport de inspectie si autorizatie de mediupe amplasament? 1 buc.2) Vibrofinisor pentru asternerea asfaltului latime minim 3 m cu raport de inspectie - 1 buc3) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutieracu raport de inspectie (masa proprie peste 12 tone) ? 2 buc.4) Autogudronator pentru emulsie- 1 buc., 5) Autobasculante- 5 buc.6) Perie mecanica- 1 buc.7) Autospecializata transport persoane si materiale ? 1 buc.8) Laborator de categoria II, autorizat.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune, pe intreaga perioada de derulare a contractului, de toate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate mai sus., Cerinta 4 Informatii personalPersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: - 1 director de lucrare;
- 1 inginer (subinginer) absolvent al facultatii Cai Ferate, Drumuri si Poduri (se vor prezenta copii ale diplomelor de absolvire, cartilor de munca sau contractelor de munca)- 1 RTE atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei (se vor prezenta copii aleatestatelor, legitimatiilor valabile la data deschiderii ofertelor, cartilor de munca sau contractelor de munca), -1 responsabil CQ atestat in domeniul drumuri(se vor prezenta copii alediplomelor valabile la data licitatiei, cartilor de munca sau contractelor de munca);
-1 responsabil AQ de catre organisme autorizate de certificare in domeniul calitatii, in domeniul drumuri. Certificarile vor fi verificate conform Legii 10/1995 de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, in timpul executiei lucrarilor. Obligativitatea de a avea un certificat AQ este legiferata prin Legea 10/1995 conform art.14 si 23 si Hotararea de Guvern 1231/2008, (se vor prezenta copii alediplomelor valabile la data licitatiei, cartilor de munca sau contractelor de munca);, - 1 responsabil Protectia Muncii atestat conform legislatiei in vigoare;
-1 sef statie asfalt;
- 1 sef laborator, autorizat Inspectoratul de Stat in Constructii. Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. Prezentarea manualului calitatii pentru acest proiect, incluzand proceduri si procese caredetaliaza conditiile referitoare la sistemul calitatii, procedurile administrative, planul de control al calitatii Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Nu seaccepta societati in curs de implementare a certificarii In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu. Ofertantii trebuie sa-si ia toate masurile pentru ca certificatul sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului, Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului, conform ISO 14001 sau echivalent. Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu. Ofertantii trebuie sa-si ia toate masurile pentru ca certificatul sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer