Achizitie publica - LUCRARI SUPLIMENTARE DAF BALMES
Detaliu pentru invitatia numarul 353478
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353478/09.09.2013
Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE DAF BALMES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Eroii de la Cerna, nr 22, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 030084, telefon: +4 0252317970, fax: +4 0252312308, persoana de contact: Directia Silvica Mehedinti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Eroii de la Cerna, nr 22, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 030084, telefon: +4 0252317970, fax: +4 0252312308
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE DAF BALMES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile s-au derulat in functie de sumele alocate anual de catre ordonatorul de credite : Regia Nationala a Padurilor ? Romsilva, in perioada anilor2002 ? 2005. Din cauza lipsei de fonduri cat si a lipsei reglementarilor legale ( anularea O G 70 privind constituirea de fonduri extrabugetare, de catre Legea Codului Silvic ) in perioda cuprinsa intre anii 2006 ? 2010, lucrarile de executie a drumului auto forestier Balmesul au fost intrerupte in faza de terasamente executate partial, podete si ziduri de sprijin de asemenea executate partial.Exploatarea masei lemnoase a fost facuta in perioade de primavara, respectiv toamna, adica in acele perioade cu precipitatii abundente, platforma drumului fiind distrusa prin formarea de fagase adanci , alunecari de teren si zone intregi desfundate.Punerea sub circulatie a drumului la nivel de terasamente si transportul masei lemnoase cu mijloace de transport foarte grele, pe perioada decinciani de zile a facut ca platforma drumului neterminat sa nu reziste, aceasta fiind distrusa pe portiuni ce cumuleaza 75 % din lungimea totala a drumului.In baza masurilor efectuate de catre : beneficiar ? Directia Silvica Mehedinti, constructor cesionar S.C. TSL CernaforestS.R.L. si proiectant S.C. Institutul National al Lemnului Bucuresti S.A., a fost intocmita antemasuratoarea lucrarilor suplimentare necesare pentru punerea in siguranta a drumului auto forestier Balmesul si s-au stabilit urmatoarele categorii si cantitati de lucrari : - indepartarea viiturilor si alunecarilor de teren ? 5920 m.c., - terasamente pamant ? 10695 m.c., - sapatura stanca?1493 m.c., - refacerea santurilor ? 1236 m.c., - ziduri de sprijin?790 m.c., - suprastructurabalast ? 5300 m.c., - suprastructura piatra sparta ? 495 m.c., - parapeti ? 330 m, - podete tubulare cu diametrul de 800 mm ? 4 buc, - refacere poduri si podete existente ? 6 buc.Aceste lucrari fiind lucrari suplimentare devizului initial aprobat nu se poate constitui capitolul Diverse si Neprevazute intrucat acest capitol este deja constituit la nivelul devizului initial aprobat, aceste lucrari sunt necesare pentru finalizarea lucrarii.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 594, 744.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5948 lei, reprezentand 1 % din valoarea estimata a contractului de lucrari. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul respingerii unei contestatii ca nefondate de catre CNSC garantia de participare se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, retinerea garantiei de participare seaplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.conform art. 278^1alin 2 din OUG nr. 34/2006, Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul aarantiei de buna executie va fi de 5%din valoarea fara TVA a contractului de lucr. Garantia de buna executie se poate constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art.90 alin 1si3 din HG nr.925/2006.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minimum0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei de 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatiicontractante: Stefan Lazarescu ? Director; Nicolicioiu Sorin ? Director Tehnic; Agnes Halalau ? Director Economic si jurist Buzatu Florin, Ing. Alin Neagoe, Ing.Tataru Valeriu, Ing. Brandusoiu Ghe.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular tipizat).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular tipizat, - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010.- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Cerinte obligatorii: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoane juridice/fizice romane: - Pentru persoane juridice romane - sa aibe in obiectul de activitate efectuarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata- Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. Datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare arezultatului aplicarii procedurii. Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- sa aiba in obiectul de activitate executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: - lista principalelor luc. executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract de executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu suma de 594744.57 lei.Documente doveditoare: - copie de pe contractul de executie lucrari ori parti relevante ale contractului sau: certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul privat beneficiar Informatii privind dotarea tehnica: - In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) din OUG nr. 34/2006 se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Standarde de asigurare a calitatii: - Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor Certificat ISO 9001 sau echivalent).Standarde de asigurare a protectiei mediului: - Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul deconducere si cont. al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO14001 sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere:
Durata de garantie a lucrarii
10
Descriere:
Timp de mobiliizare pentru constatarea, interventia si remedierea defectiunilor, in perioada de garantie
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 08:19