Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI SUPLIMENTARE DAF IVANU


Detaliu pentru invitatia numarul 353477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353477/09.09.2013
Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE DAF IVANU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Eroii de la Cerna, nr 22, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 030084, telefon: +4 0252317970, fax: +4 0252312308, persoana de contact: Directia Silvica Mehedinti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Eroii de la Cerna, nr 22, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 030084, telefon: +4 0252317970, fax: +4 0252312308.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE DAF IVANU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile la acest obiectiv s-au desfasurat si se desfasoara in continuare in conformitate cu prevederile contractului de executie de lucrari nr. 14501 / 22. 12. 2003.In perioada anilor2007, 2008, 2009 si 2010, datorita lipsei de fonduri, lucrarile au fost intrerupte, principalele capitole de lucrari nefiind finalizate.Intrucat in aceasta perioada, ocolul silvic Baia de Aramaa avut de exploatat masa lemnoasa in bazinul deservit de drumul auto forestier si neavand alt acces la masa lemnoasa, s-a circulat pe drumul forestier executat partial la nivel de terasamente si de suprastructura, fapt ce a condus la afectarea puternica a platformei drumului a taluzelor, a suprastructurii si a santurilor de scurgere.Exploatarea masei lemnoase a fost facuta in perioade de primavara, respectiv toamna, adica in acele perioade cu precipitatii abundente, platforma drumului fiind distrusa prin formarea de fagase adanci , alunecari de teren si zone intregi desfundate.Punerea sub circulatie a drumului la nivel de terasamente si transportul masei lemnoase cu mijloace de transport foarte grele, pe perioada depatruani de zile a facut ca platforma drumului neterminat sa nu reziste, aceasta fiind distrusa pe portiuni ce cumuleaza 70 % din lungimea totala a drumului.Pe langa cele de mai sus si caracteristicile climatice ale zonei cu umiditate excesiva, zapezi mari, ploi torentiale si ierni lungi cat si desele interventii pentru deszapeziri si remedieri locale ale terasamentelor, au afectat sistemul rutier, platforma drumului, santurile de scurgere, taluzele.In baza masurilor efectuate de catre : beneficiar ? Directia Silvica Mehedinti, constructor cesionar S.C. TSL CernaforestS.R.L. si proiectant S.C. Institutul National al Lemnului Bucuresti S.A., a fost intocmita antemasuratoarea lucrarilor suplimentare necesare pentru punerea in siguranta a drumului auto forestier Balmesul si s-au stabilit urmatoarele categorii si cantitati de lucrari : - indepartarea viiturilor si alunecarilor de teren ? 4 829 m.c., - terasamente pamnt ? 13 934 m.c., - terasamente stanca? 5 161 m.c., - refacere platforma drum ? 240 sute m.p., - ziduri de aparare ? 254 m.c., - refacere sistem rutier? 2 953 m.c., - podete tubulare cu diametrul de 80 cm? 4 buc / 20 m., - refacere podete tubulare cu diametrul de 100 cm ? 3 buc / 18 m.l., - refacerea santurilor? 1120 m.c., - pod cu L = 7 m ? 1 buc/186, 7 m.c. beton carefigureaza in oferta fara valoare.Aceste lucrari fiind lucrari suplimentare devizului initial aprobat nu se poate constitui capitolul Diverse si Neprevazute intrucat acest capitol este deja constituit la nivelul devizului initial aprobat, aceste lucrari sunt necesare pentru finalizarea lucrarii.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4801 lei, reprezentand 1 % din valoarea estimata a contractului de lucrari. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul respingerii unei contestatii ca nefondate de catre CNSC garantia de participare se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda se vaface la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul aarantiei de buna executie va fi de 5%din valoarea fara TVA a contractului de lucr. Garantia de buna executie se poate constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art.90 alin 1si3 din HG nr.925/2006.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minimum0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei de 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Stefan Lazarescu ? Director; Nicolicioiu Sorin ? Director Tehnic; Agnes Halalau ? Director Economic si jurist Buzatu Florin, Ing. Alin Neagoe, Ing.Tataru Valeriu, Ing. Brandusoiu Ghe.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular tipizat).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular tipizat, - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010.- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Cerinte obligatorii: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoane juridice/fizice romane: - Pentru persoane juridice romane - sa aibe in obiectul de activitate efectuarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata- Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. Datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare arezultatului aplicarii procedurii. Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- sa aiba in obiectul de activitate executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 2 ani - Sa fii inregistrat in ultimii 2 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 960000RONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: - lista principalelor luc. executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract de executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu suma de 480000. lei. Documente doveditoare: - copie de pe contractul de executie lucrari ori parti relevante ale contractului sau: certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul privat beneficiarInformatii privind dotarea tehnica: - In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) din OUG nr. 34/2006 se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Standarde de asigurare a calitatii: - Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor Certificat ISO 9001 sau echivalent). Standarde de asigurare a protectiei mediului: - Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si cont. al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO 14001 sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere:
Durata de garantie a lucrarii
15
Descriere:
Timp de mobiliizare pentru constatarea, interventia si remedierea defectiunilor, in perioada de garantie
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer