Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare DAF Olanelu


Detaliu pentru invitatia numarul 341431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 341431/28.12.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare DAF Olanelu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Eroii de Cerna, nr. 22, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220148, telefon: +4 0252317970, fax: +4 0252312308, persoana de contact: Directia Silvica Mehedinti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Mehedinti; Dr. Tr. Severin, Str. Eroii de la Cerna Nr. 22, Jud. Mehedinti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare DAF Olanelu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile s-au derulat in functie de sumele alocate anual de catre ordonatorul de credite : Regia Nationala a Padurilor ? Romsilva, in perioada anilor2003 ? 2005. Din cauza lipsei de fonduri cat si a lipsei reglementarilor legale ( anularea O G 70 privind constituirea de fonduri extrabugetare, de catre Legea Codului Silvic ) in perioda curinsa intre anii 2006 ? 2011, lucrarile de executie a drumului auto forestier Olanelul au fost intrerupte in faza de terasamente executate partial, podete si ziduri de sprijin de asemenea executate partial.Exploatarea masei lemnoase a fost facuta in perioade de primavara, respectiv toamna, adica in acele perioade cu precipitatii abundente, platforma drumului fiind distrusa prin formarea de fagase adanci , alunecari de teren si zone intregi desfundate.Punerea sub circulatie a drumului la nivel de terasamente si transportul masei lemnoase cu mijloace de transport foarte grele, pe perioada decinciani de zile a facut ca platforma drumului neterminat sa nu reziste, aceasta fiind distrusa pe portiuni ce cumuleaza 75 % din lungimea totala a drumului.In baza masurilor executate, de catre : beneficiar ? Directia Silvica Mehedinti, constructor cesionar S.C. Baumaschine Group S.R.L. si proiectant S.C. Institutul National al Lemnului Bucuresti S.A., a fost intocmita antemasuratoarea lucrarilor suplimentare necesare pentru punerea in siguranta a drumului auto forestier Olanelul si s-au stabilit urmatoarele categorii si cantitati de lucrari : - indepartarea viiturilor si alunecarilor de teren ? 2507 m.c., - sapatura pamant ? 3406 m.c., - sapatura stanca? 588 m.c., - refacerea santurilor ? 443 m.c., - ziduri de sprijin?538 m.c., - imbracamintebalast ? 647 m.c., - anrocamente ? 539 m.c., - podete tubulare cu diametrul de 800 mm ? 6 bucAntemasuratoarea cuprinde si fazele de lucrari pentru obtinerea materialului rutier necesar ( balast si piatra sparta ) din surse locale, in zona nefiind cariere si balastiere in functiune.Categoriile de lucrari necesare pentru punerea in siguranta a drumului auto forestier Olanelul sunt refaceri ale unor lucrari executate anterior si unele lucrari noi , toate incadrandu-se in solutia tehnica adoptata in proiectul tehnic aprobat, nefiind necesare modificari ale documentatiei tehnice de executie (detalii de executie? parte scrisa, parte desenata si caiet de sarciniNotele de comanda suplimentare s-au intocmit in preturi oferta, urmand ca la decontarea lucrarilor executate sa se aplice indexarile conform prevederilor contractuale.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 260.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1743 lei, reprezentand 1 % din valoarea estimata a contractului de lucrari. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul respingerii unei contestatii ca nefondate de catre CNSC garantia de participare se va retinein conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul aarantiei de buna executie va fi de 5%din valoarea fara TVA a contractului de lucr. Garantia de buna executie se poate constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractGarantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art.90 alin 1si3 din HG nr.925/2006.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minimum0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei de 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Stefan Lazarescu ? Director; Adrian Sodolescu ? Director Tehnic; Agnes Halalau? Director Economic si jurist Buzatu Florin.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular tipizat).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular tipizat, - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010.- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Cerinte obligatorii: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in carese depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoane juridice/fizice romane: - Pentru persoane juridice romane - sa aibe in obiectul de activitate efectuarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata- Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa caagentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. Datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare arezultatului aplicarii procedurii. Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- sa aiba in obiectul de activitate executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale / Declararea cifreide afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceri din ultimii 2 ani- Sa fii inregistrat in ultimii 2 anio cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 140000 RON- In conformitate cu art. 186 din O.U.G. 34/2006 capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In acest caz se va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: - lista principalelor luc. executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, - Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract de executie lucrari similarecu valoare cel putin egala cu suma de 170.000 lei.Documente doveditoare: - copie de pe contractul de executie lucrari ori parti relevante ale contractului sau: - copii ale proceselor verbale de admitere a receptiei la terminarea lucrarilor/finala, - recomandare din partea beneficiarului lucrarilor invocate cu titlul de experienta simiaraInformatii privind dotarea tehnica: - In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) din OUG nr. 34/2006se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: Standarde de asigurare a calitatii: - Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul deconducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor Certificat ISO9001 sau echivalent).Standarde de asigurare a protectiei mediului: - Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si cont. al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
timp de mobilizare pt constatarea, interventia si remedierea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere:
durata de garantie a lucrarii
25
Descriere:
durata de executie
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Cei interesati se vor adresa scris la sediul Directiei Silvice Mehedinti din Dr. Tr. Severin, str. Eroii de la Cerna nr. 22, Compartiment investitii , ing Alin Neagoe
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer