Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare datorate modificarii solutiei tehnice la obiectivul de investitii ?Reabilitarea si consolidarea Scolii din Vidra, comuna Vidra, judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 352287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 352287/08.08.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare datorate modificarii solutiei tehnice la obiectivul de investitii ?Reabilitarea si consolidarea Scolii din Vidra, comuna Vidra, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4350394, Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Telefon: 0237616800, Fax: 0372372402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dimitrie Cantemir, Focsani, Romania, cod postal: 620048, telefon: +40 0372372435, fax: +40 0372372486, persoana de contact: Serviciul achizitii publice si monitorizarea contractelor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Vrnacea, Bd-ul. Dimitrie Cantemir, Focsani, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare datorate modificarii solutiei tehnice la obiectivul de investitii ?Reabilitarea si consolidarea Scolii din Vidra, comuna Vidra, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune realizarea de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Reabilitarea si consolidarea Scolii din Vidra, judetul Vrancea" datorate modificarii solutiei tehnice initiale.Valoarea estimata este 257.343, 16 lei fara T.V.A. (reprezentand 57.724, 85 euro, 1 euro = 4, 4581 lei la data de 18.06.2013) la carenu se adauganici o alta valoare, deoarece cheltuielile diverse si neprevazute sunt 0 lei. Procentul aferent chetuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 0 lei( 0% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 343.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.145 lei (sau echivalent in euro).Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.Respingerea contestatiei: daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia achizitorul va retine contestatorului din garantie 2.573, 431 lei, (art.278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Constituirea garantiei (art. 86 din H.G. nr. 925/2006): scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile (Formularul 12) sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (contul IBAN al autoritatii contractante este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4350394). Cuantumul garantiei pentru IMM-uri: garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Formularul 9)conform Legii nr. 346/2004 si Ordonantei Guvernului nr. 27/2006. Pentru asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M. Prezentarea garantiei: garantia se prezinta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Se constituie in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantum: 10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA.Constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei: se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(se va completa Formularul 4) . Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea - Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea - Barladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Directorii executivi - Halici Nicusor, Dita Dumitru, Iordache Romeo , Olaru Daniela. Consilierii judeteni -Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Blindu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Petric George, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6. Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.- Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.O.N.G. ? urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice straine vor depune: -Vor prezenta documente edificatoare , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilita, in conformitate cu art.183 din OUG 34/2006, modificata si completata.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani in valoare decel putin: 500.000 lei. In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentelesolicitate persoanelor juridice/fizice romane.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani care contin lucrari similare in valoare de cel putin 250.000 lei, exclusiv TVA.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentrulucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada silocul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit in conformitate cu prevederile art. 188 (3), lit. a)din OUG 34/2006 .In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Vor depunedocumentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecareasociat si daca este cazul sustinatorul.Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere adocumentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cumentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respectiveinsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani. Lista personalului propus, Formular 15, pentruindeplinirea contractului va contine minim urmatorii: ?1 Responsabil Tehnic cu Executia: Certificat RTE in domeniul lucrarii ceurmeaza sa fie executata si legitimatie cu valabilitate la data limita depuneriiofertelor;?1 Responsabil CQ: studii superioare ; Decizia interna de numire?1 Sef santier, inginer /subinginer : studii superioare in specialitatea constructiii civile, industriale si agricole ;Pentru responsabilulCQ si seful de santier, se va prezenta: - diploma de studii; - contract de munca sau contract decolaborare/prestari servicii/ declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006.Pentru RTE se va prezenta contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/ declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006.Lista personalului propus, Formular 15, pentru indeplinirea contractului va continedeasemenea minim specialist/specialisti , atestat/atestati, conform Normei Metodologice din 26.08.2010 publicata in Monitorul Oficial nr. 634/2010, in urmatoarele domenii: -Inginer constructor atestat pentru restaurare arhitectura -1 atestat conform Normei Metodologice din 26.08.2010 publicata in Monitorul Oficial nr. 634/2010-Inginer constructor atestat conservare / restaurare structuri istorice-4 atestat conform Normei Metodologice din 26.08.2010 publicata in Monitorul Oficial nr. 634/2010-Inginer constructor atestat inginerie instalatii - 5, in specializarile executie de lucrari, in functie de domeniul E atestat conform Normei Metodologice din 26.08.2010 publicata in Monitorul Oficial nr. 634/2010.Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Formularul 17) pe perioada lucrarilor din partea personalului propus pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusaaprobarii de catre beneficiar.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertantsi avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare documentredactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupraechivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane., Cerinta 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si forma de detinere a acestora (proprietate, inchiriere, leasing, angajamente de punere la dispozitie , etc.): Daca este cazul se prezinta lista cuprinzand subcontractantii cuspecializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invocasustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofertacomuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere dincare vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar sinelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinit de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op. economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectieprevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoareTert sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privindatribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune delucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fisustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferentde natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoanarespectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica siprofesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere - declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ? dovada privind indeplinireacerinteipentru care se acorda sustinere Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sauechivalent, pentru activitati similare obiectului contractului , in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune)pentrupartea de contract realizata., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) pentru partea de contract realizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata garantiei acordata lucrarilor
20
Descriere: Durata minima a garantiei acordata lucrarilor este de 36 de luni calendaristice, sub care oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima a garantiei acordata lucrarilor este de 60 de luni calendaristice, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer