Achizitie publica - Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea proiectului ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 354797
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354797/16.10.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea proiectului ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea proiectului ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea investitiei ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?, conform prevederilor din documentatia tehnica (caietede sarcini, proiect tehnic) existente pentru Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea investitiei ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?.Valoarea estimata a contractului este5.210.764, 67 lei fara TVA, din care: - Valoare lucrari 5.210.764, 67 lei, fara TVA;
- Valoare cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 210, 764.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia (GP) este de 100000 lei, din care cuantumul coresp. preved. art. 278^1este de 8.081, 08 lei si poate fi constituita in orice moneda, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii IP in SEAP.Perioada de valabilitate va fi de cel putin 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se constit. conf. preved. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006.In cazul constit. GP prin virament bancar, contul in care se va vira este RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste, cu conditia confirm. viramentului de catre banca emitenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.In acest caz se va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere din care va rezulta ca a luat la cunostinta de preved. art. 278^1din OUG 34/2006.In cazul constit. GP printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va prezenta un document conf. modelului F34, prezentat in sect. formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din modelul prezentat. In cazul constit. GP printr-o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelului orientativ prezentat, F34 si se va prezenta in conditiile de mai sus. In continutul form. se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei coresp. art. 278^1.In orice situatie, dovada constituirii GP se va depune in original la Registratura CJD-ta pana la data limita a depunerii ofertelor.Aceasta va fi scanata si incarcata in SEAP.Ofertantii care vor constitui GP in conf. cu preved. art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea F23.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.ec. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa fi fost condamnati in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire1)Se va prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul ofertant nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.NOTA: In masura in care procedura de emitere a certificatelor mentionate mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 22-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare) potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Declaratia (Formularul nr. 22-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare) trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prevederile art.11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, autoritatea contractanta, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG 925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va prezenta de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ? Consiliul Judetean Dambovita, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: A. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: conf. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, Marinescu Ioan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, Grozavu Ion Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, Ivanoff Ivan Vasile ? secretarul Judetului Dambovita, ec. Carmen Igescu ? director executiv Directia Economica, Buget, ec. Mircea Nistor - director executiv Directia Investiti si Dezvoltare Regionala, ing. Dorel Bondila ? manager proiect, jr. Stoica Dorina ? director executiv Directia juridica, ing. Radu Sorin ? director executiv Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse;B. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Consilierii judeteni: Dinca Georgeta, Hermenean Ioan, Fulaga Valeriu, Lupoiu Mihai Marius, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Iacobuta Marius Cristin, Vasiliu Teodor Emilian, Banila Alexandru, Cristea Maria, Mocanu Adrian, Olteanu Catalin Cosmin, Vasile Claudiu Ionut, Antonescu Marin, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Ferariu Ion, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Moise Vasile, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Trifan Mihai, Vladescu Niculae, Antoniu Florin Silviu, Dumitru Adrian, Stanescu Mihai.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.In cazul in care exista subcontractanti, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti subcontractantii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita si de tertul sustinator. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, sau organismul de care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.b) Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie in acest sens, valabil/a pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinta nr. 2Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista (art. 46 alin. (2) din OUG nr. 34/2006).In sensul prevederilor alineatului precedent, prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a)asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; saub)care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc)care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind intreprinderile afiliate conform art. 46 alin. (3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a executat si dus la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale din domeniu, lucrari similare cu o valoare deminima de 5.000.000 lei fara TVA, insotite de certificari de buna executie din care rezulta beneficiarii, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii) si locul executiei lucrarilor. Echivalentul din alte monede in lei se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se va atasa Formularul nr. 11 - Declaratie privind experienta similarac) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii) si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul/ele prezentat/e ca experienta similara.Note: 1) In situatia in care lucrarile au fost executate in asociere/subantrepriza, se vor lua in considerare lucrarile similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani de catre ofertant.2) Prin lucrari executate se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Transformator sudura (excl.cons.en.el);
-Electrocompresor mobil de joasa presiune ? min. 3 buc;
-Motocompresor de aer, mobil, joasa presiune, ;
-Ciocan pneumatic (excl. consum aer);
-Aparat de sudura prin polifuziune si electrofuziune;
-Convertizor de sudura (incl.cons.en.el);
-Aparat de sudura in mediu de argon;
-Electropompa apa joasa presiune;
-Aparat de torcretat? min. 2 buc;
-Vibrator de interior pt.beton actionat pneumatic (fara cons aer);
-Vibrator cu butelie;
-Malaxor pt. mortar actionat electric;
-Topitor de bitum tractat (exclusiv tractor;
-Aparat pentrumasurarea rezistentei de dispersie a prizei de pamant;
-Aparat pentrumasurarea rezistentei de izolatie si continuitate a cablurilor;
-Cleste de masurare curenti mers in gol/sarcina motor;
-Macara planseu;
-Macara de fereastra? min. 3 buc;
-Aparat tractiune (tirfor);
-Schela metalica tubulara;
-Masina de gaurit electrica rotopercutanta;
-Fierastrau mecanic circular;
-Masina de slefuit cu disc abraziv;
-Automacara;
-Centrala de beton (semiautomatizata);
-Malaxor pentru beton;, Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 12 completat in original.Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamentelor solicitate: 1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): 1)Manager de proiectCalificari si abilitati: ? studii superioare ;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de manager de proiect;2)Sef de santierCalificari si abilitati: ? licentiat in domeniul tehnic ? specializarea constructii civile, industriale si agricole;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de sef de santier;, 3)Responsabil tehnic cu executia- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat de specialitate pentru domeniul Constructii Civile, Industriale, Agricole, insotit de legitimatie vizata (se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul, ale atestatelor valabile la data limita de depunere a ofertelor).4) Responsabil cu calitateaCalificari si abilitati: ? studii superioare tehnice - specializarea constructii civile, industriale si agricole;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de responsabil cu calitatea;5) Inginer instalatii sanitareCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de Inginer instalatii sanitare;6) Inginer instalatii electriceCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 16:28