Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea proiectului ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 354797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 354797/16.10.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea proiectului ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea proiectului ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea investitiei ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?, conform prevederilor din documentatia tehnica (caietede sarcini, proiect tehnic) existente pentru Lucrari suplimentare de constructii pentru finalizarea investitiei ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?.Valoarea estimata a contractului este5.210.764, 67 lei fara TVA, din care: - Valoare lucrari 5.210.764, 67 lei, fara TVA;
- Valoare cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 210, 764.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia (GP) este de 100000 lei, din care cuantumul coresp. preved. art. 278^1este de 8.081, 08 lei si poate fi constituita in orice moneda, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii IP in SEAP.Perioada de valabilitate va fi de cel putin 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se constit. conf. preved. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006.In cazul constit. GP prin virament bancar, contul in care se va vira este RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste, cu conditia confirm. viramentului de catre banca emitenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.In acest caz se va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere din care va rezulta ca a luat la cunostinta de preved. art. 278^1din OUG 34/2006.In cazul constit. GP printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va prezenta un document conf. modelului F34, prezentat in sect. formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din modelul prezentat. In cazul constit. GP printr-o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelului orientativ prezentat, F34 si se va prezenta in conditiile de mai sus. In continutul form. se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei coresp. art. 278^1.In orice situatie, dovada constituirii GP se va depune in original la Registratura CJD-ta pana la data limita a depunerii ofertelor.Aceasta va fi scanata si incarcata in SEAP.Ofertantii care vor constitui GP in conf. cu preved. art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea F23.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.ec. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa fi fost condamnati in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire1)Se va prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul ofertant nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.NOTA: In masura in care procedura de emitere a certificatelor mentionate mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 22-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare) potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Declaratia (Formularul nr. 22-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare) trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prevederile art.11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, autoritatea contractanta, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG 925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va prezenta de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ? Consiliul Judetean Dambovita, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: A. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: conf. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, Marinescu Ioan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, Grozavu Ion Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, Ivanoff Ivan Vasile ? secretarul Judetului Dambovita, ec. Carmen Igescu ? director executiv Directia Economica, Buget, ec. Mircea Nistor - director executiv Directia Investiti si Dezvoltare Regionala, ing. Dorel Bondila ? manager proiect, jr. Stoica Dorina ? director executiv Directia juridica, ing. Radu Sorin ? director executiv Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse;B. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Consilierii judeteni: Dinca Georgeta, Hermenean Ioan, Fulaga Valeriu, Lupoiu Mihai Marius, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Iacobuta Marius Cristin, Vasiliu Teodor Emilian, Banila Alexandru, Cristea Maria, Mocanu Adrian, Olteanu Catalin Cosmin, Vasile Claudiu Ionut, Antonescu Marin, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Ferariu Ion, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Moise Vasile, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Trifan Mihai, Vladescu Niculae, Antoniu Florin Silviu, Dumitru Adrian, Stanescu Mihai.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.In cazul in care exista subcontractanti, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti subcontractantii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita si de tertul sustinator. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, sau organismul de care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.b) Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie in acest sens, valabil/a pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinta nr. 2Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista (art. 46 alin. (2) din OUG nr. 34/2006).In sensul prevederilor alineatului precedent, prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a)asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; saub)care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc)care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind intreprinderile afiliate conform art. 46 alin. (3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 10.000.000lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON, se va lua in considerare cursul mediu de referinta comunicatde BCE pentru fiecare an in parte.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 7 - Informatii generale, completat in original.a) Persoanele juridice romane vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara (2010, 2011, 2012).b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie a unei autoritati administrative sau judiciare ori aunei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau in care este stabilit nu se emit astfel de documente.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, conversia valorilor din alte monede in lei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicata de BCE, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 5 si Formularul nr. 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG 34/2006.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a executat si dus la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale din domeniu, lucrari similare cu o valoare deminima de 5.000.000 lei fara TVA, insotite de certificari de buna executie din care rezulta beneficiarii, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii) si locul executiei lucrarilor. Echivalentul din alte monede in lei se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se va atasa Formularul nr. 11 - Declaratie privind experienta similarac) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii) si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul/ele prezentat/e ca experienta similara.Note: 1) In situatia in care lucrarile au fost executate in asociere/subantrepriza, se vor lua in considerare lucrarile similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani de catre ofertant.2) Prin lucrari executate se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Transformator sudura (excl.cons.en.el);
-Electrocompresor mobil de joasa presiune ? min. 3 buc;
-Motocompresor de aer, mobil, joasa presiune, ;
-Ciocan pneumatic (excl. consum aer);
-Aparat de sudura prin polifuziune si electrofuziune;
-Convertizor de sudura (incl.cons.en.el);
-Aparat de sudura in mediu de argon;
-Electropompa apa joasa presiune;
-Aparat de torcretat? min. 2 buc;
-Vibrator de interior pt.beton actionat pneumatic (fara cons aer);
-Vibrator cu butelie;
-Malaxor pt. mortar actionat electric;
-Topitor de bitum tractat (exclusiv tractor;
-Aparat pentrumasurarea rezistentei de dispersie a prizei de pamant;
-Aparat pentrumasurarea rezistentei de izolatie si continuitate a cablurilor;
-Cleste de masurare curenti mers in gol/sarcina motor;
-Macara planseu;
-Macara de fereastra? min. 3 buc;
-Aparat tractiune (tirfor);
-Schela metalica tubulara;
-Masina de gaurit electrica rotopercutanta;
-Fierastrau mecanic circular;
-Masina de slefuit cu disc abraziv;
-Automacara;
-Centrala de beton (semiautomatizata);
-Malaxor pentru beton;, Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 12 completat in original.Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamentelor solicitate: 1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): 1)Manager de proiectCalificari si abilitati: ? studii superioare ;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de manager de proiect;2)Sef de santierCalificari si abilitati: ? licentiat in domeniul tehnic ? specializarea constructii civile, industriale si agricole;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de sef de santier;, 3)Responsabil tehnic cu executia- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat de specialitate pentru domeniul Constructii Civile, Industriale, Agricole, insotit de legitimatie vizata (se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul, ale atestatelor valabile la data limita de depunere a ofertelor).4) Responsabil cu calitateaCalificari si abilitati: ? studii superioare tehnice - specializarea constructii civile, industriale si agricole;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de responsabil cu calitatea;5) Inginer instalatii sanitareCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de Inginer instalatii sanitare;6) Inginer instalatii electriceCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite;
- sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de Inginer instalatii electrice;7) Responsabil cu SSM- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca, cu atestat SSM ? absolvent a unui program de formare profesionala care acopera cerintele prevazute in Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006., Modalitate de indeplinireSe vor atasa: a) Formularul nr. 13-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 14-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 15-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.d) pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 14 (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia), se va atasa Formularul nr. 16 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa postul/pozitia propus/a in cadrul contractului, forma de angajare, locul de munca actual, experienta profesionala, experienta specifica, etc. CV-ul va avea ca anexa documentul doveditor privind experienta profesionala specifica.e) copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru executia lucrarilor (diploma de studii, certificate si legitimatii certificat de atestare eliberat de catre un organism abilitat, decizii ), astfel: - persoanelejuridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere certificata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., f) dovada relatiei juridice dintre ofertant si expertii propusi se va efectua prin prezentarea contractului individual de munca sau a contractului de prestari serviciisau cu alt tip de document legal incheiat intre ofertant si specialistul respectiv(in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru personalul angajat cu contract individual de munca se va prezenta adeverinta de la ITM din care trebuie sa rezulte tipul, durata si nr. contractului.g)copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul si legitimatia persoanei responsabile pentru executia lucrarilor, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent obiectului contractului;h) Formularul nr. 17 - Angajament de participare, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate, semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: 1) Formularul nr. 31, Formularul nr. 32 si anexa, Formularul nr. 33, Formularul nr. 1, Formularul nr. 5 si Formularul nr. 9, completate in original., Cerinta nr. 5Operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitate de indeplinire: Se va atasaa)Formularul nr. 18-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original.c) Formularul nr. 18-1 - Acordul/Acordurile de subcontractare, completat in original.c)Formularul nr. 5 completat in original.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Din Acordul de asociere care trebuie sa reiasa clar: a) partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat;b) ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;c) nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;d) comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asocierii cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asocierii;e) in cazul in care oferta asocierii este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asocierii;Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 19 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.2) Formularul nr. 20 - Acordul de asociere (model orientativ), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 21 - Imputernicirea liderului asocierii de a reprezentaasocierea la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiune: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) se vor prezenta pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 7Ofertantul are obligatia sa respecte legislatia referitoare la protectia mediuluiModalitate de indeplinire: Se va atasa: Formularul nr. 27 ? Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei referitoare la protectia mediului Cerinta nr. 8Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, insotit de ultimul raport de audit.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: In cazul in care exista asociati, acestia trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform documentelor prezentate odata cu oferta., Cerinta nr. 9Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului, insotit de ultimul raport de audit.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: In cazul in care exista asociati, acestia trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform documentelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer