Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari suplimentare iluminat rutier bretele?in cadrul Proiectului ?Construirea unui pasaj suprateran in vederea descongestionarii traficului rutier din zona metropolitana Craiova - realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al mu


Detaliu pentru invitatia numarul 330966
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 330966/03.07.2012
Denumire contract: ?Lucrari suplimentare iluminat rutier bretele?in cadrul Proiectului ?Construirea unui pasaj suprateran in vederea descongestionarii traficului rutier din zona metropolitana Craiova - realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al municipiului Craiova, in vedereapreluarii traficului auto pe E70, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova, str. A. I. Cuza nr. 1, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561, punct de contact: Serviciul Audiente si Relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I. Cuza, nr. 1, Sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari suplimentare iluminat rutier bretele?in cadrul Proiectului ?Construirea unui pasaj suprateran in vederea descongestionarii traficului rutier din zona metropolitana Craiova - realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al municipiului Craiova, in vedereapreluarii traficului auto pe E70, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform proiect tehnic.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 455, 028 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul: 9.100 lei- Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare);b) O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278A1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este :4.235, 03 lei.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Solomon Antonie - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Chiciu Georgeta - Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director executiv Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Dragota Nicolae, Daniel Ditoiu, Dobre Nicolaie, Gavrila Fanica, Cretu Cristina, Dumitru Sabina - Sef Serviciu Achizitii Publice, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Scaiceanu Ramona, Tudor Georgeta, Chesoiu Vasile, Pena Sorin, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante se regasesc pe site-ul www.primariacraiova.ro., la sectiunea Consilieri Locali.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor de plata: Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. -Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Se va completare Anexa nr. 11 din Sect. Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Niv. min. al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie = sau > decat 910.000 lei (excl. TVA), resp. 203.816, 52 Euro (1 Euro = 4, 4648 lei la data de 01.06.2012 ). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf. cu prev. Lg. nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare. Pt. conversia lei/euro se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru fiecare an, respecti: 2009:1 euro=4, 2373lei; 2010:1 euro=4, 1285lei; 2011:1 euro=4, 2379lei., 2. Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011.Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care bilantul contabil aferent anului 2011 nu este inregistrat pana la data limita de depunere a ofertelor, se va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2011.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 3. Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.Se va completa Anexa nr. 16 din Sectiunea Formulare. Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare., 2. Experienta similara (1)Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, respectiv lucrari de iluminat public, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui contract/maxim 3 contracte, cu o valoarea cumulata de cel putin 455.000 lei (excl. TVA), reprez. 101, 908, 26Euro (1 Euro = 4, 4648 lei la data de 01.06.2012 ).Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.16., 2. Experienta similara (2)Pentru contractul/contractele de lucrari declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- copii de pe parti relevante ale contractului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- proces verbal de receptie al lucrarilor aferente contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii experientei similare solicitate (antemasuratori, extras proiect tehnic, fotografii, etc.);
- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., 2. Experienta similara (3)Recomandarile trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii : - datedesprenumele beneficiarului, denumirealucrariiexecutate, valoarea lucrarii executate;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ Banca Centrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: - 2007:1 euro= 3, 3373 lei;
- 2008:1 euro= 3, 6827 lei;
- 2009:1 euro= 4, 2373 lei;
- 2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic aprobat.- Se va completa Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare;
- Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarate.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- completare Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare. Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere (Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare)., 5.Informatii ref. la personalul/ organismul teh. de specialitate de care dispune sau al carui angaj. de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii (1).- compl. Anexa nr.17 din Sectiunea Formulare.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus cel putin urmatorul personal: -un sef de santier ? ing. instalatii electr., angajat al ofertantului sau al carui angaj. de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate conf. domeniului obiectului contr. de lucrari;
-1 ing. inst. electr., angajat al ofert. sau al carui angaj. de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate conf. domeniului obiectului contr. de lucr., autorizat ANRE pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului;, 5.Informatii ref. la personalul/ organismul teh. de specialitate de care dispune sau al carui angaj. de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii (2).-un responsabil tehnic cu executia, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat profesional de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei sau echivalent, in domeniul obiectului contractului de lucrari;
-1 responsabil cu controlul calitatii (CQ), angajat al ofertantului sau al caruiangajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
-1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pe durata executiei lucrarilor, si care sa aiba atributiile prevazute de HG 300/2006 care reglementeaza prevederilecu privire la cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile., 5.Informatii ref. la personalul/ organismul teh. de specialitate de care dispune sau al carui angaj. de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii (3).Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat (Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare);
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz);
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat (dupa caz);
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, autorizatii, etc., 6. Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este atestat ANRE pentru executare de linii electrice subterane cu tensiuni nominale de 0, 4kV-20kV, tip C2A., 7. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontractezeSe va completa Anexa nr. 18din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora. Atunci cand pt. indepl. contr. de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Decl. priv. neincadrarea intr-o sit. de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, aut. contr. va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Daca un grup de op. ec. depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18., 8. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate (Anexa nr. 20, Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 din Sectiunea Formulare)Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Anexa nr. 10.3, Anexa nr. 10.4 si Formular nr. 1 din Sectiunea Fomulare). 1. Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 2. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului pentru activitatile care fac obiectul contractului de lucrari (ISO 14001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer