Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare in cadrul obiectului de investitii " Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente", din cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru o economie valoroasa ? drumul transfrontalier Turnu Magurele ? Ni


Detaliu pentru invitatia numarul 350602
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Turnu Magurele
Numar invitatie: 350602/16.07.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare in cadrul obiectului de investitii " Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente", din cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru o economie valoroasa ? drumul transfrontalier Turnu Magurele ? Nikopole- D.R.I.V.E.? .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Turnu MagureleCod fiscal: 4253731, Adresa: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Turnu Magurele, Telefon: 0247-416451, Fax: 0247-416453
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Turnu Magurele, Romania, cod postal: 145200, telefon: +40 247416451, fax: +40 247416453, persoana de contact: Mihaela Mitrofan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Turnu Magurele, etajul II, camera 1, strada Republicii, nr.2, Turnu Magurele, jud. Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare in cadrul obiectului de investitii " Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente", din cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru o economie valoroasa ? drumul transfrontalier Turnu Magurele ? Nikopole- D.R.I.V.E.? .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare in cadrul obiectului de investitii " Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente", din cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru o economie valoroasa ? drumul transfrontalier Turnu Magurele ? Nikopole- D.R.I.V.E.?.Listele de cantitatirezultate din NCS-uri, ce fac obiectul lucrarilor suplimentare , au fost intocmite pentru urmatoarele categorii de lucrari: ? Terasamente? Suprastructura? Trotuare? Lucrari edilitare? Reglementarea circulatieiMentionam ca procentul aferent cheltuielilordiverse si neprevazuteestede 2, 56% lei respectiv 52.275, 86 lei .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 094, 301.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 15.000 lei( fara diverse sineprevazute) care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participarese poate constituiin conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareContul Primariei municipiului Turnu Magurelede constituire a garantiei de participare este RO75TREZ6075006XXX000068 deschis la Trezoreria Turnu Magurele, CUI 4253731 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ineuro sau in alta valutase va face la cursul comunicat de B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare .La deschidereaofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare : declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2 din Ordonanta de urgenta nr. 27/2006Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste 5822.02lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % dinvaloarea, fara TVAa contractuluisi se constituie in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea) - completare Formularul nr 1 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea?Formulare? ?din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006- completareFormularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Sectiunea ?Formulare?Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documenteechivalente, etc) in oricare din formele : in original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);Nota-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- in cazul in care capacitatileeconomico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului, tertul sustinator, va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181literele a, c1 si d .( Formularul nr 2A din sectiunea Formulare )- Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr 4Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5 .Declaratie privind neincadrareain prevederile art 691 din O.U.G. nr.34/2006 ( evitarea conflictului de interese )-Completare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare -Declaratieprivind neincadrarea in art 691 din OUGnr. 34/2006In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt; Cuclea Danut ? Primar, Cristea Florentin ? Viceprimar, StancuBadita ? AdministratorPublic, Rodica Roventa - Arhitect Sef, Ec. Baja Cecilia ? Sef serviciu Buget Contabilitate Contracte , Mitrofan Mihaela? Sef serviciu Dezvoltare Locala, Consilieri locali : Purcarescu Constantin, Vasile Razvan Delcea, Petculescu Marian, Mitroi Teodor, Simion Dumitru, Necea Nelu, Pruna Marinel Viorel , Voiculescu Mihai Liviu, Alexandru Daniel, Jarnea Liliana, Cracea Claudiu, Neagu Liviu Anghel, Biciu Constantin, Vilcea Iulian , Paunescu Georgica, Duma Sorin Anton, Ene Marin, Belu Fanel , Consilier juridic Daniela Vitiuc , Compartiment achizitii publice : Cristescu Crina , Bita Mona Roxana .Formularul va fiprezentat de fiecare asociat , subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Ofertantul va prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorialdin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor . Certificatul se va prezentain original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificatde Rezidenta fiscala( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in cursNota : in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Media cifrei de afaceri globale , a ofertantului, peultimii (3) trei ani financiar incheiati, fara a se lua in considerare anul in curs sa fie in valoare de minim 2.000.000 LeiPentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivIn cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta Fisa de Informatii Generale, Prezentare Bilanturicontabile pe ultimii trei anifinanciari incheiati (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sacertifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptarii acestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludenteDocumentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, Nota : In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(a se vedea Formularul nr. 20, Sectiunea- ?Formulare?) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1, Formularulnr. 2 A siFormularul nr. 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor , continandvalori , perioade de prestare, benficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ., Cerinta nr 2 - Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani, de la data limita dedepunere a ofertelor , unul sau maxim doua contracte de executie lucrari in domeniul infrastructurii de transport rutiera caror valoare cumulata sa fie de minim2.000.000 lei .Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alte monede, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anulrespectivPentru fiecare Formular de experienta similara completat se va prezenta : a) Copie lizibila, conforma cu originalul , de pe parti relevante ale contractului deexecutie ( denumire contract, partile contractante, valoarea contractului, durata contractului, etc ).b) Copie lizibila , conforma cu originalul, de pe Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilorc) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;, Cerinta 3Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, Cerinta nr. 4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorii experti cheie1. Responsabil tehnic cu executiaatestat incalitatea de responsabil tehnic cu executia de catreMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului in baza Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa prezinte copii lizibile conforme cu originaluldupa urmatoarele documente: - legitimatia de Responsabil tehnic cu executia , valabila la data limita dedepunere aofertelor- certificatul de atestare tehnico-profesionala pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia in domeniulDrumuri- Formularul nr. 15 - (daca este cazul), 2 Responsabil cu controlul tehnic de calitateStudii - licentiat al unei Facultati de Constructii ? specializarea Drumuri- detine diploma de inginer/subinginer-autorizat/numit prin decizie interna ca Responsabilcu controlul tehnic de calitate in domeniul infrastructurii de transport rutier- copie autorizatie/decizie interna de numire;
- CV in format Europass- Formularul nr. 15 - (daca este cazul), 3 Sef de Santier: Studii - licentiat al unei Facultati de Constructii? detine diploma de inginer/subinginer- cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar- copie diploma;
- CV in format Europass;
- Formularul nr. 15 - (daca este cazul)Nota: - In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform Formularul nr. 15. completa, semnata de catre expert., Cerinta nr5Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6Declaratie referitoare la instalatiile , utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - statie de asfaltautorizata- repartizor de asfalt;
-cilindru compactor pentru terasamente si fundatii;
-cilindru compactor pentru asfalt;
-cilindru cu pneuri;
-buldozer;
-excavator;
-buldoexcavator;
-freza asfalt- motocompresor;
- statie de betoane-autobasculante- incarcator pe pneuri;
-autogreder;
- Laboratorautorizat deanalizesiverificariin activitateadeconstructiigradul II cu profilele: (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier, autorizat ISC, potrivit HGR808/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 1497/2011 de aprobare a procedurii privind evaluarea laoboratoarelorde analiza si incercariin activitatea de constructii in vederea autorizarii.Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat;A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentrulucrari de CF, drumuri;M.D ?Materiale pentru drumuri;D ?Drumuri., erinta nr. 7 Prezentarea de informatii privind subcontractantii/asociatiiIn cazul in care exista subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea /partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi precum si acordul acestora. Lista cu subcontractantii va fi insotita de Formularnr. 13- ? Model Acord de subcontractareSubcontractantul va prezenta Formularul 5 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Formular nr. 14, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere.In cazul unei asocieri, acest document( Formularul nr. 12 ) se va completa de catre Lider., Nota : In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 21- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului / grupului de operatori economici-al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract precum si prezentareaDeclaratiei privindLISTA privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Anexa 1 la Formularul nr.21 si prezentarea Declaratiei privind LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ? Anexa2 la Formularul nr. 21Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1, nr. 2 A si nr. 5 Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001- prezentare Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.Nota : a. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentrufiecare dintre operatorii economici;b. documentele solicitate trebuie sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertei., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Nota : a. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentrufiecare dintre operatorii economici;b. documentele solicitate trebuie sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer